Odstąpienie od umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
herman00
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: herman00 »

Witam,
Dostałem potwierdzenie - faktury do korekty na "0". No i opłata aktywacyjna na "0", co dostałem "w prezencie", bo powinienem zapłacić.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: sedzia20 »

Kłaniam się!

Pod koniec lutego kończy się moja umowa na Internet, której nie chcę przedłużać.
W związku z nowymi regulacjami wchodzącymi w życie od 21.12. ( https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/z-mys ... et="_blank ) piszę, aby się dowiedzieć, czy via on-line przyjmiecie moją rezygnację (złożoną po ww. dacie), w treści której zawrę prośbę o deaktywację numeru wraz z końcem obowiązywania promocji, by nie narazić się na karę umowną?
Oraz kiedy i gdzie znajdę informacje o wprowadzeniu nowych zasad w sieci Plus? Bo póki co żadnej korespondencji w tej sprawie nie otrzymałem.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
sedzia20.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: sedzia20 »

Ewa_Plus pisze:Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
Dziękuję Ewo za odpowiedź. Przejrzałem te dokumenty, niemniej nie zauważyłem w jakiej formie taka rezygnacja ma być - zwykłego maila i w treści wszystkie dane jak np. w kontakcie z bok (pluskod itp.), czy mail z załącznikiem, np. pdf z podpisem.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: PWojciechowska »

Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: sedzia20 »

PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!

EDIT:
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Dziękuję Ewo, tak zrobię.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2020, o 22:43 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze:
PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!

EDIT:
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Dziękuję Ewo, tak zrobię.
Rzeczywiście - jest tak, jak Panie pisałyście :)
Wypowiedzenie skutecznie złożone :-D

Dziękuję za pomoc, wszystkiego zdrowego na zbliżający się czas Świąt i Nowy Rok 2021 życzę :mrgreen:
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.

Piękne dzięki!
ursusarctos
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2020, o 17:54

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: ursusarctos »

Witam serdecznie. Po 7 dniach od zawarcia umowy na abonament, zawartej na odległość, odstąpiłem od niej. BOK przyjął a numer został przeniesiony z powrotem do oferty na kartę ale został zablokowany. W dokumentach było napisane, że w przypadku odstąpienia umowa zostaje uznana za niezawartą. W związku z tym czy będę musiał ponownie rejestrować numer?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Ewa_Plus »

ursusarctos,
- nie musisz ponownie rejestrować. Dane resjestracyjne oraz wszystkie aktywne pakiety, saldo konta, okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji. Możliwe, że już to nastąpiło. Zrestartuj telefon i sprawdź czy jest już ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bonhart
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 lut 2016, o 22:47

Problem z rozwiązaniem umowy.

Post autor: Bonhart »

Witam.

Mieliśmy do niedawna internet mobilny, umowa się skończyła, udaliśmy się do miejscowego salonu, żeby ją rozwiązać. Po jakimś czasie zaczęły nam przychodzić wiadomości o niezapłaconym abonamencie. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam dostaliśmy informację, że prawdopodobnie rozwiązanie umowy nie przeszło przez błąd w systemie, ale nie mamy się co martwić, pan przygotował zgłoszenie, opisał sytuację, zapewnił nas, że będzie w porządku. No i przez jakiś czas było spokojnie, dopóki nie zadzwonił do nas pan z windykacji, że nasza sprawa będzie przekazana do komornika, bo nie płacimy rachunków. Pan nie słuchał tłumaczeń, że rozwiązaliśmy umowę i błąd jest po stronie systemu, tylko powiedział, że w systemie nie ma żadnej wzmianki o tym, że rozwiązaliśmy umowę, stwierdził, że nie chcemy współpracować i on przekazuje sprawę dalej, prawdopodobnie do komornika. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam pracownik pokazał nam, że już poprzednim razem założył zgłoszenie w systemie a do tego dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana a rachunki umorzone.

Proszę o zbadanie sprawy, zanim pójdzie dalej i narobi nam problemów.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2022, o 10:43 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bonhart,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
softnet
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 sty 2024, o 20:22

Problem z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość

Post autor: softnet »

Szanowni Państwo!

11 grudnia zawarłem przez telefon umowę na instalację Plus Światłowód.

Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, ale ponieważ 14 dzień wypadł 25 grudnia, to z mocy prawa termin ten upłynął w pierwszym dniu roboczym, czyli 27 grudnia.

23 grudnia, drogą elektroniczną, wysłałem pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

28 grudnia, skontaktowała się ze mną Pani z Biura Obsługi Klienta z informacją o konieczności uzupełnienia wniosku o odstąpienie od umowy. Czyli dzień po ostatecznym terminie.

Dzisiaj dowiedziałem się, że została mi naliczona kara za zerwanie umowy.

Czy to nie jest tak, że mój mail z dnia 23 grudnia jest wyraźnym oświadczeniem woli i tym samym powinno nastąpić wstrzymanie biegu terminu?

Czy nie powinienem NIEZWŁOCZNIE zostać wezwany do usunięcia braków formalnych, w ciągu 7 dni? A w przypadku ich braku, wypowiedzenie powinno było zostać uznane za nieskuteczne?

W ostateczności braki o których poinformowała mnie pracownica BOK usunąłem w ciągu zdaje się godziny.

I wreszcie dlaczego pracownica BOK odpowiedziała na mój wniosek dzień po upływie 14-dniowego terminu (plus dni świąteczne), skoro został on złożony 12 dnia od zawarcia umowy?

Co mam w tej sytuacji zrobić?

Uprzejmie proszę o odpowiedź.
ODPOWIEDZ