Teraz jest 24 wrz 2018, o 15:02

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

cwojo

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2 lip 2018, o 18:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie wiem
  • Model telefonu: Galaxy xCover4

Re: Brak LTE

Post3 lip 2018, o 18:52

Pakiet podstawowy to 2G, dodatkowy to prawie 300M bo wysłałem po 1 lipca SMSa EXTRA 300MB. Okres rozliczeniowy to pierwszy dzień miesiaca. APN był poprawny. Zadzoniłem do Polkomtela zrobili jakiś restet, kazali srestartowac komórkę i zaczeło bujac jak trzeba. Nadal nie wiem co było powodem tego problemu.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1867
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Brak LTE

Post4 lip 2018, o 09:21

cwojo, prawdopodobnie jakiś błąd. Najważniejsze, że już działa. Bardzo się cieszymy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 13:45

Nie działa mi LTE na Sony Xperia L1 dual SIM. Mam cały czas EDGE, nie da się nijak na tym pracować. Oferta Plush ABO.

Nie działają ani ustawienia podane na stronie, ani ustawienia automatyczne, które przy którymś resecie dostałem w końcu do zainstalowania (i które różnią się w dwóch miejscach od tych pierwszych).

Pierwsze zgłoszenie problemu technicznego zostało zbyte po kilku godzinach niedorzeczną odpowiedzią, że "się przemieszczam, dlatego nie mam LTE". :-/ Żart?

Drugie zgłoszenie czeka od tygodnia i wydaje mi się, że Plus nie będzie potrafił rozwiązać tego problemu. Będę czekał w nieskończoność, a oczywiście przypomnienia dotyczącego płatności faktury za usługę, która de facto nie jest mi dostarczana Plus nie omieszkał mi wysłać...

Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Na tym samym telefonie miałem LTE z sieci Play i praktycznie nigdy nie było problemów z zasięgiem w obrębie miasta.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 14:21

oddzwonimy, prawidłowy APN to: plus. Czy taki jest ustawiony? Czy są zdefiniowane inne punkty dostępowe? Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu w telefonie. Czy LTE działało wcześniej na tym samym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 14:29

Taki APN mam właśnie ustawiony.

Obecnie mam wybrane te ustawienia, które przyszły w konfiguracji automatycznej. Miałem też zdefiniowany APN na podstawie danych ze strony https://ustaw.plus.pl, ale nie był wybrany. Jego skasowanie też nic nie dało.

Z internetu korzystam w ścisłym centrum Łodzi. W promieniu co najmniej 5 km w każdą stronę nie działa.

Tak jak pisałem już w pierwszym poście. Na tym samym telefonie działało LTE w sieci Play do ostatniego dnia przed zmianą operatora (której powoli zaczynam żałować mimo wszystko...). W Play wystarczyła konfiguracja automatyczna przez stronę operatora. W przeciwieństwie do narzędzia Plusa narzędzie Play rozpoznało od razu model mojego telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 14:52

oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.

- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 15:05

Ewa_Plus napisał(a):
oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.

- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.


Zdaje się, że APN to "plus", a nie "Plus".
To nie wróży zbyt dobrze...
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 15:26

oddzwonimy,
- nie ma znaczenia, czy napiszesz z dużej, czy z małej litery :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post27 lip 2018, o 16:54

Tak się składa, że ma. Momentalnie wyłącza się internet po zmianie małej litery na dużą.
....................................
Offline
Avatar użytkownika

Grzesiekb1234

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 30 lip 2018, o 10:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2016

Re: Brak LTE

Post30 lip 2018, o 10:49

Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1867
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Brak LTE

Post30 lip 2018, o 13:03

Grzesiekb1234, czy ta druga karta jest również w naszej sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post30 lip 2018, o 13:20

Ewa_Plus napisał(a):- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.


Nie działa. Jakieś inne pomysły?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Brak LTE

Post30 lip 2018, o 16:50

oddzwonimy, sprawdź, czy tryb pracy sieci jest ustawiony na 2G/3G/LTE. Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne i spróbować jeszcze raz ustawić APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oddzwonimy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia L1 dual SIM

Re: Brak LTE

Post30 lip 2018, o 17:58

Sieć jest ustawiona "preferowana LTE".

Ustawień fabrycznych raczej nie będę przywracał, to by było za dużo zachodu później z ustawianiem wszystkiego od początku. Będę preferował zmianę sieci, jeżeli Plus nie jest w stanie mi zaproponować żadnego sensownego rozwiązania gwarantującego powodzenie. Zawiodłem się niestety na tej sieci. Jeszcze się nigdy nie spotkałem z czymś takim, żeby dział techniczny nie był w stanie w ciągu prawie dwóch tygodni rozwiązać problemu. Wszystko wskazuje na to, że Plus sprzedaje usługę, której nie jest w stanie dostarczyć. :-/
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1867
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Brak LTE

Post31 lip 2018, o 10:04

oddzwonimy, tak jak napisałeś:
oddzwonimy napisał(a):Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości