Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
KarolKonieczny, sprawdź proszę, czy masz aktywną usługę zgodnie z sugestią sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
xMistrz, z jakiego urządzenia korzystasz? Jaki masz ustawiony APN? Podaj dokładną lokalizację. Sprawdź w Plus Online czy masz uruchomioną usługę LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Urządzenie to Huawei P9 Lite 2017, APN: plus, Lokalizacja to Hrubieszów, na plus online nie mogę znaleźć takiej opcji lecz wydaje mi się, że powinna być włączona.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
xMistrz, zmien APN na internet. Zrestartuj urządzenie i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Działa, dziękuję bardzo. Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
xMistrz, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LTE1800 nie łączy- ODU IDU
Hej, od zeszłej soboty w domu nasze dwa zestawy przestały działać, tzn. nie było połączenia z siecią. Po przełączeniu na 800 zaczęły działać jednak osiągi drastycznie się pogorszyły.
Tak to wygląda:
Miejscowość to Lewniowa, wcześniej na 1800 bardzo bardzo ładnie wszystko chodziło.
Tak to wygląda:
Miejscowość to Lewniowa, wcześniej na 1800 bardzo bardzo ładnie wszystko chodziło.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
-
- V.I.P.
- Posty: 1239
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: LTE1800 nie łączy- ODU IDU
Przecież na screenie masz LTE1800 band 3.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Re: LTE1800 nie łączy- ODU IDU
I mam też .
Dlatego coś nie śmiga jak powinno, modemy łączą (lub w tym przypadku- próbują) połączyć się z siecią, ale z jakiegoś powodu nie udaje im się. Nie znam się na tym zbytnio i nie wiem jaki może być tego powód.
Dlatego coś nie śmiga jak powinno, modemy łączą (lub w tym przypadku- próbują) połączyć się z siecią, ale z jakiegoś powodu nie udaje im się. Nie znam się na tym zbytnio i nie wiem jaki może być tego powód.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:10 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
czop1223, czy problem z połączenie do LTE1800 występuje cały czas? Podaj wyniki speed-testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Jakiś problem jest z internetem LTE. Na LTE brak internetu, mimo iż pokazuje, że połączony, dostaje IP, inne po każdym restarcie. Router Huawei 593. Dopiero wyczaiłem, że jak przełączyłem z LTE na 3G, to na 3G działa. Na LTE wciąż nie działa. Lokalizacja: Opolskie, Prószków, przy autostradzie A4.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
pinaku, zmienne IP jest funkcją prawidłową. Jaką posiadasz taryfę? Podaj dane z konfiguracji połączenia. Jaki masz wpisany APN i Typ APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzięki za odpowiedź Michał_Plus.
Taryfę mam bardzo starą - jakieś Power LTE 80GB coś takiego. Zamówiłem to kilka lat temu miesiąc po wejściu Power LTE. Na fakturze jest zapis: Ja+ Internet LTE 80GB z eF LTE bez limitu danych za 0zł
Jak chodzi o APN to mam:
Nazwa profilu: plus internet
APN: internet
Nazwa użytkownika: puste
Hasło: ******
AUTH: Automatycznie
Screen jak to wygląda: https://screenshots.firefox.com/gkOIBJG ... 92.168.1.1
Nie mogę tego ani usunąć, ani aktywować - link są nieaktywne.
Dokładny model routera to: B593s-22
Wersja sprzętu: Ver.B
Wersja firmware: V200R001B180D20SP05C69
Router już uruchamiałem ponownie z interfejsu admina jak i przez przycisk power.
Teraz mam połączone na 3G i działa. Siła sygnału na 3G mam 4 kreski, na LTE miałem dwie kreski.
Faktury wszystkie opłacone.
Wszystko działało do wczoraj - nic nie było ruszane.
W plus online pokazał mi wczoraj że pozostałego transferu miałem ponad 40GB.
Taryfę mam bardzo starą - jakieś Power LTE 80GB coś takiego. Zamówiłem to kilka lat temu miesiąc po wejściu Power LTE. Na fakturze jest zapis: Ja+ Internet LTE 80GB z eF LTE bez limitu danych za 0zł
Jak chodzi o APN to mam:
Nazwa profilu: plus internet
APN: internet
Nazwa użytkownika: puste
Hasło: ******
AUTH: Automatycznie
Screen jak to wygląda: https://screenshots.firefox.com/gkOIBJG ... 92.168.1.1
Nie mogę tego ani usunąć, ani aktywować - link są nieaktywne.
Dokładny model routera to: B593s-22
Wersja sprzętu: Ver.B
Wersja firmware: V200R001B180D20SP05C69
Router już uruchamiałem ponownie z interfejsu admina jak i przez przycisk power.
Teraz mam połączone na 3G i działa. Siła sygnału na 3G mam 4 kreski, na LTE miałem dwie kreski.
Faktury wszystkie opłacone.
Wszystko działało do wczoraj - nic nie było ruszane.
W plus online pokazał mi wczoraj że pozostałego transferu miałem ponad 40GB.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
pinaku, masz możliwość sprawdzić kartę na innym urządzeniu? Spróbuj dodać nowy profil APN.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ