Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

KarolKonieczny, sprawdź proszę, czy masz aktywną usługę zgodnie z sugestią sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xMistrz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2018, o 14:04

Brak LTE

Post autor: xMistrz »

Witam, mam oferte na abonament Plush internet 20gb na start. Działa mi w tej ofercie jedynie 3G/H+ a jak ustawiam na LTE to nic nie pokazuje się oprocz kresek zasięgu. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

xMistrz, z jakiego urządzenia korzystasz? Jaki masz ustawiony APN? Podaj dokładną lokalizację. Sprawdź w Plus Online czy masz uruchomioną usługę LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xMistrz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2018, o 14:04

Re: Brak LTE

Post autor: xMistrz »

Urządzenie to Huawei P9 Lite 2017, APN: plus, Lokalizacja to Hrubieszów, na plus online nie mogę znaleźć takiej opcji lecz wydaje mi się, że powinna być włączona.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

xMistrz, zmien APN na internet. Zrestartuj urządzenie i sprawdź ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xMistrz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2018, o 14:04

Re: Brak LTE

Post autor: xMistrz »

Działa, dziękuję bardzo. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

xMistrz, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czop1223
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2018, o 18:11

LTE1800 nie łączy- ODU IDU

Post autor: czop1223 »

Hej, od zeszłej soboty w domu nasze dwa zestawy przestały działać, tzn. nie było połączenia z siecią. Po przełączeniu na 800 zaczęły działać jednak osiągi drastycznie się pogorszyły.

Tak to wygląda:

Obrazek

Miejscowość to Lewniowa, wcześniej na 1800 bardzo bardzo ładnie wszystko chodziło.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: LTE1800 nie łączy- ODU IDU

Post autor: zbych_in_flames »

Przecież na screenie masz LTE1800 band 3.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
czop1223
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2018, o 18:11

Re: LTE1800 nie łączy- ODU IDU

Post autor: czop1223 »

I mam też Obrazek.

Dlatego coś nie śmiga jak powinno, modemy łączą (lub w tym przypadku- próbują) połączyć się z siecią, ale z jakiegoś powodu nie udaje im się. Nie znam się na tym zbytnio i nie wiem jaki może być tego powód.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2018, o 08:10 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

czop1223, czy problem z połączenie do LTE1800 występuje cały czas? Podaj wyniki speed-testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pinaku
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 26 maja 2014, o 19:57

Re: Brak LTE

Post autor: pinaku »

Jakiś problem jest z internetem LTE. Na LTE brak internetu, mimo iż pokazuje, że połączony, dostaje IP, inne po każdym restarcie. Router Huawei 593. Dopiero wyczaiłem, że jak przełączyłem z LTE na 3G, to na 3G działa. Na LTE wciąż nie działa. Lokalizacja: Opolskie, Prószków, przy autostradzie A4.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

pinaku, zmienne IP jest funkcją prawidłową. Jaką posiadasz taryfę? Podaj dane z konfiguracji połączenia. Jaki masz wpisany APN i Typ APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pinaku
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 26 maja 2014, o 19:57

Re: Brak LTE

Post autor: pinaku »

Dzięki za odpowiedź Michał_Plus.
Taryfę mam bardzo starą - jakieś Power LTE 80GB coś takiego. Zamówiłem to kilka lat temu miesiąc po wejściu Power LTE. Na fakturze jest zapis: Ja+ Internet LTE 80GB z eF LTE bez limitu danych za 0zł

Jak chodzi o APN to mam:
Nazwa profilu: plus internet
APN: internet
Nazwa użytkownika: puste
Hasło: ******
AUTH: Automatycznie

Screen jak to wygląda: https://screenshots.firefox.com/gkOIBJG ... 92.168.1.1

Nie mogę tego ani usunąć, ani aktywować - link są nieaktywne.

Dokładny model routera to: B593s-22
Wersja sprzętu: Ver.B
Wersja firmware: V200R001B180D20SP05C69

Router już uruchamiałem ponownie z interfejsu admina jak i przez przycisk power.

Teraz mam połączone na 3G i działa. Siła sygnału na 3G mam 4 kreski, na LTE miałem dwie kreski.

Faktury wszystkie opłacone.
Wszystko działało do wczoraj - nic nie było ruszane.
W plus online pokazał mi wczoraj że pozostałego transferu miałem ponad 40GB.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

pinaku, masz możliwość sprawdzić kartę na innym urządzeniu? Spróbuj dodać nowy profil APN.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ