Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cwojo
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lip 2018, o 19:44

Re: Brak LTE

Post autor: cwojo »

Pakiet podstawowy to 2G, dodatkowy to prawie 300M bo wysłałem po 1 lipca SMSa EXTRA 300MB. Okres rozliczeniowy to pierwszy dzień miesiaca. APN był poprawny. Zadzoniłem do Polkomtela zrobili jakiś restet, kazali srestartowac komórkę i zaczeło bujac jak trzeba. Nadal nie wiem co było powodem tego problemu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

cwojo, prawdopodobnie jakiś błąd. Najważniejsze, że już działa. Bardzo się cieszymy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Nie działa mi LTE na Sony Xperia L1 dual SIM. Mam cały czas EDGE, nie da się nijak na tym pracować. Oferta Plush ABO.

Nie działają ani ustawienia podane na stronie, ani ustawienia automatyczne, które przy którymś resecie dostałem w końcu do zainstalowania (i które różnią się w dwóch miejscach od tych pierwszych).

Pierwsze zgłoszenie problemu technicznego zostało zbyte po kilku godzinach niedorzeczną odpowiedzią, że "się przemieszczam, dlatego nie mam LTE". :-/ Żart?

Drugie zgłoszenie czeka od tygodnia i wydaje mi się, że Plus nie będzie potrafił rozwiązać tego problemu. Będę czekał w nieskończoność, a oczywiście przypomnienia dotyczącego płatności faktury za usługę, która de facto nie jest mi dostarczana Plus nie omieszkał mi wysłać...

Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Na tym samym telefonie miałem LTE z sieci Play i praktycznie nigdy nie było problemów z zasięgiem w obrębie miasta.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

oddzwonimy, prawidłowy APN to: plus. Czy taki jest ustawiony? Czy są zdefiniowane inne punkty dostępowe? Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu w telefonie. Czy LTE działało wcześniej na tym samym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Taki APN mam właśnie ustawiony.

Obecnie mam wybrane te ustawienia, które przyszły w konfiguracji automatycznej. Miałem też zdefiniowany APN na podstawie danych ze strony https://ustaw.plus.pl, ale nie był wybrany. Jego skasowanie też nic nie dało.

Z internetu korzystam w ścisłym centrum Łodzi. W promieniu co najmniej 5 km w każdą stronę nie działa.

Tak jak pisałem już w pierwszym poście. Na tym samym telefonie działało LTE w sieci Play do ostatniego dnia przed zmianą operatora (której powoli zaczynam żałować mimo wszystko...). W Play wystarczyła konfiguracja automatyczna przez stronę operatora. W przeciwieństwie do narzędzia Plusa narzędzie Play rozpoznało od razu model mojego telefonu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Ewa_Plus pisze:
oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Zdaje się, że APN to "plus", a nie "Plus".
To nie wróży zbyt dobrze...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak LTE

Post autor: Ewa_Plus »

oddzwonimy,
- nie ma znaczenia, czy napiszesz z dużej, czy z małej litery :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Tak się składa, że ma. Momentalnie wyłącza się internet po zmianie małej litery na dużą.
....................................
Grzesiekb1234
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 lip 2018, o 11:40

Re: Brak LTE

Post autor: Grzesiekb1234 »

Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

Grzesiekb1234, czy ta druga karta jest również w naszej sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Ewa_Plus pisze: - czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Nie działa. Jakieś inne pomysły?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

oddzwonimy, sprawdź, czy tryb pracy sieci jest ustawiony na 2G/3G/LTE. Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne i spróbować jeszcze raz ustawić APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Sieć jest ustawiona "preferowana LTE".

Ustawień fabrycznych raczej nie będę przywracał, to by było za dużo zachodu później z ustawianiem wszystkiego od początku. Będę preferował zmianę sieci, jeżeli Plus nie jest w stanie mi zaproponować żadnego sensownego rozwiązania gwarantującego powodzenie. Zawiodłem się niestety na tej sieci. Jeszcze się nigdy nie spotkałem z czymś takim, żeby dział techniczny nie był w stanie w ciągu prawie dwóch tygodni rozwiązać problemu. Wszystko wskazuje na to, że Plus sprzedaje usługę, której nie jest w stanie dostarczyć. :-/
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

oddzwonimy, tak jak napisałeś:
oddzwonimy pisze:Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ