Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Michał_Plus pisze:oddzwonimy, tak jak napisałeś:
oddzwonimy pisze:Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.
Jakoś o dziwo w Play nie było tego problemu. Więc to raczej wygląda tak, że Plus nie jest w stanie mi podać prawidłowej konfiguracji telefonu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

oddzwonimy, zrób i wklej na forum screeny z konfiguracji urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Nie działa konfiguracja przesłana na telefon:
Nazwa - PLUS
APN - plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - PAP
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak

i nie działa konfiguracja podana na stronie Plusa:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

oddzwonimy, korzystasz tylko z jednej karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Z dwóch, ale chyba wpadliśmy jednocześnie na ten sam pomysł. Zamieniłem karty miejscami, wyłączyłem telefon na 10 minut, włączyłem z powrotem i LTE działa :shock:

Rozwiązanie typu barbarzyńskiego, bo nadal nie wiadomo, w czym był problem dokładnie, no ale ważne, że działa.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

oddzwonimy, w takim przypadku konfiguracja internetu musi być przypisana do konkretnej karty SIM. Prawdopodobnie jest przypisana do SIM1 a nie SIM2, lub odwrotnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oddzwonimy
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 lip 2018, o 14:35

Re: Brak LTE

Post autor: oddzwonimy »

Michał_Plus pisze:oddzwonimy, w takim przypadku konfiguracja internetu musi być przypisana do konkretnej karty SIM. Prawdopodobnie jest przypisana do SIM1 a nie SIM2, lub odwrotnie.
To też nie to. W telefonie mam oddzielne ustawienia APN dla obu kart. I obie konfiguracje były we właściwym miejscu.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak LTE

Post autor: Daniel_Plus »

oddzwonimy, czasami w telefonach dual SIM transmisja LTE działa tylko w jednym slocie. Najważniejsze, że udało się ją w końcu uzyskać ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pikaso121
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 sie 2018, o 16:34

Re: Brak LTE

Post autor: pikaso121 »

Witam,

mam problem z połączeniem LTE. Nigdy w telefonie "nie zaskoczył". Prosiłbym o rozwiazanie problemu. Moje dane w ustawieniach:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ APN: default,supl
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Brak LTE

Post autor: sl@w_es »

pikaso121,

rozumiem, że w innych technologiach internet "chodzi".

Zasadniczo, aby korzystać z LTE muszą być spełnione następujące warunki:
1) telefon z LTE
2) karta USIM LTE
3) taryfa LTE
4) zasięg LTE

Numer jest w abonamencie czy na kartę?

Przeczytaj:
- abonament - Bezpłatny dostęp do Internetu LTE
- karta - Darmowy dostęp do LTE w Plusie Mix i Plusie na Kartę
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

pikaso121, jaką posiadasz taryfę? Czy internet 3G działa? Sprawdź na Plus Online, zakładka "Usługi", czy LTE jest aktywne (zielona kropka). Konfigurację wpisywałeś ręcznie, czy korzystałeś z SMSa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pikaso121
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 sie 2018, o 16:34

Re: Brak LTE

Post autor: pikaso121 »

Michał_Plus pisze:pikaso121, jaką posiadasz taryfę? Czy internet 3G działa? Sprawdź na Plus Online, zakładka "Usługi", czy LTE jest aktywne (zielona kropka). Konfigurację wpisywałeś ręcznie, czy korzystałeś z SMSa?
Tak, mój telefon działa na 3G. Posiada on funkcję LTE, gdyz jest to Samsung galaxy a5 (2015). Posiadam telefon na kartę i w zakładce uslugi LTE jest aktywne. Konfigurację wpisałem ręcznie a także SMS, aby wyprobowac dwie opcje.

Zastanawia mnie tylko czy mam kartę USIM LTE. Da sie to jakos sprawdzić? Mam numer od wielu wielu lat bez zmienianej karty i nie jestem pewien czy jest ona zgodna z nową technologią
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak LTE

Post autor: Michał_Plus »

pikaso121, najprawdopodobniej karta nie obsługuje LTE. Konieczna będzie jej wymiana. Możesz tego dokonać w każdym naszym punkcie.
pikaso121 pisze:Zastanawia mnie tylko czy mam kartę USIM LTE. Da sie to jakos sprawdzić?
Możesz do nas napisać przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie (podając w nim nr telefonu, imię i nazwisko oraz PESEL). Konsultant, mający wgląd do Twojego konta, napisze Ci jak dokładnie przedstawia się sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KarolKonieczny
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2018, o 20:58

Brak internetu 4G Xiaomi Mi A2 Lite

Post autor: KarolKonieczny »

Zakładam, że brak LTE to nie wina telefonu, bo miałem trzy różne i na żadnym nie działał. LTE aktywowane smsem, karta SIM raczej obsługuje 4G, bo kolega kupił taką samą kartę też parę lat temu i wszystko mu działa, preferowane 4G ustawione, taryfa Prosto na Kartę (z tego co przeczytałem w regulaminie jest tam dostępny LTE), zasięg jest, ustawienia następujące:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ APN: default
Typ uwierzytelniania: PAP
Naprawdę nie mam pojęcia w czym tkwi problem.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2018, o 08:33 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do istniejącego wątku w dziale oficjalnym - proszę o zapoznanie się z Reg. PF!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Brak internetu 4G Xiaomi Mi A2 Lite

Post autor: sl@w_es »

KarolKonieczny pisze:Zakładam, że brak LTE to nie wina telefonu, bo miałem trzy różne i na żadnym nie działał. LTE aktywowane smsem (...)
Testowałeś z jedną kartą SIM, czy z różnymi kartami Plusa? Internet w starszych technologiach działa?
Generalnie w ofercie na kartę usługi, promocje, pakiety aktywuje się kodami, komendy SMS-owe służą do aktywacji w abonamencie.
Sprawdź czy masz aktywną usługę LTE - *101#.
W wiadomości zwrotnej powinieneś otrzymać info o aktywnych m.in. następujących usługach:
"Aktywne usługi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), GPRS...".

Jeśli nie masz wzmianki o LTE i GPRS to aktywuj te usługi kodem:
- LTE: *101*11*24#
- GPRS: *101*11*02#
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ