Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak LTE
Kacper123cv,
- od kiedy ten problem występuje? Czy wcześniej LTE działało, a dopiero niedawno przestało, czy nigdy na tej karcie SIM nie udało się złapać LTE?
- od kiedy ten problem występuje? Czy wcześniej LTE działało, a dopiero niedawno przestało, czy nigdy na tej karcie SIM nie udało się złapać LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 16:13
Re: Brak LTE
Około pół roku temu LTE działało normalnie na tej karcie SIM.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Kacper123cv, ustaw APN na internet. TYP APN ustaw na default, supl. Wykonaj restart i sprawdź ponownie. Zainstaluj Network Cell Info i sprawdź jakie wyniki wskazuje. Wklej je tu na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 16:13
Re: Brak LTE
Tutaj screenshoty, typ apn jest na defaulyt, supl.Michał_Plus pisze:Kacper123cv, ustaw APN na internet. TYP APN ustaw na default, supl. Wykonaj restart i sprawdź ponownie. Zainstaluj Network Cell Info i sprawdź jakie wyniki wskazuje. Wklej je tu na forum.
https://zapodaj.net/9a4a9b2a34af1.png.html https://zapodaj.net/be46d0e9c5666.png.html
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Kacper123cv podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 16:13
Re: Brak LTE
51.226732,22.516623Michał_Plus pisze:Kacper123cv podaj dokładną lokalizację.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Kacper123cv, stacje w tym rejonie działają prawidłowo. Najprawdopodobniej problem leży po stronie karty SIM. Prześlij, proszę, przez ten formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem karty i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Proszę o sprawdzenie ustawień sieciowych po stronie sieci, problemem jest brak dostępu do LTE.
Telefon: LG F60,
Tryb pracy sieci: automatyczny
APN: plus
Taryfa: Prosto na kartę
W Plus Online aktywna usługa LTE
Mimo wszystko telefon loguje się tylko do sieci 2G/3G, oczywiście jestem w zasięgu LTE.
Telefon: LG F60,
Tryb pracy sieci: automatyczny
APN: plus
Taryfa: Prosto na kartę
W Plus Online aktywna usługa LTE
Mimo wszystko telefon loguje się tylko do sieci 2G/3G, oczywiście jestem w zasięgu LTE.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
habish, jaki masz ustawiony "Typ APN". Po zmianie, restartowałeś urządzenie? Podaj dokładną lokalizację w jakiej się znajdujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Default.
Resetowałem.
Miejscowość to Kościan.
Resetowałem.
Miejscowość to Kościan.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
habish, zmień na "default, supl" i zrestartuj telefon. Czy sprawdzałeś kartę na innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Problem rozwiązany
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
habish, super, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Dzień dobry mam ten sam problem zawsze miałem zasięg LTE ale ostatnio tylko h+ chodzi o telefon oczywiście pomocy
Re: Brak LTE
Miłosz2661,
jeśli korzystasz z taryfy głosowej to w polu APN powinien być wpis Plus, a nie internet.
Poza tym Typ APN... u mnie wystarcza tylko samo "default".
jeśli korzystasz z taryfy głosowej to w polu APN powinien być wpis Plus, a nie internet.
Poza tym Typ APN... u mnie wystarcza tylko samo "default".
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec