Teraz jest 19 wrz 2018, o 04:11

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Dudziu2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 wrz 2017, o 21:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 40GB
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7

Re: Brak LTE

Post24 wrz 2017, o 19:46

Próbowałeś wszystkich metod z naszych wpisów.
Baterię z telefonu najlepiej wyjąć na dłużej. Odczekaj Profilaktycznie - nawet kilka minut, po czym włóż na nowo sim i uruchom urządzenie.
O ile masz taką możliwość - przełóż sim do innego smartfona/ modemu/ routera i sprawdź czy jest LTE.
Zakładam, że APN masz ustawiony wg instrukcji kolegi patryk7588, jeżeli nie - od tego zacznij.
Offline
Avatar użytkownika

zab96

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 wrz 2017, o 18:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Lenovo PHAB

Re: Brak LTE

Post25 wrz 2017, o 08:54

zab96 napisał(a):Podpinam się do tematu. Robiłem jakiś miesiąc temu duplikat karty SIM, ponieważ zgubiłem telefon. Wcześniej LTE działało bez problemu. Teraz posiadam Lenovo PHAB i wyświetla mi , że jestem w zasięgu 3G. APN mam ustawiony poprawnie, próbowałem już wszystkiego i nic. Często też ginie mi na chwilę zasięg i za chwilę znów wraca. Proszę o pomoc!
Zgłosiłem sprawę do biura obsługi i po problemie :-> Znów mogę się cieszyć zasięgiem 4G ! Wielki plus dla Plusa za szybką reakcję.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak LTE

Post25 wrz 2017, o 09:07

zab96, cieszę się że już wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Izy13

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 21:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post5 paź 2017, o 21:45

Podpinam się do tematu. Posiadam Ipada Air 2 . APN ustawione na plus . Niestety nie mam zasięgu LTE jest tylko 3G . W innych urządzeniach także nie ma LTE
@EDIT

Po rozmowie z biurem obsługi klienta problem został rozwiązany
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Brak LTE

Post6 paź 2017, o 10:14

Izy13, dziękuję za informację. Gdybyś miał jeszcze jakąś sprawę, chętnie pomożemy i zapraszamy wtedy na forum ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kordianelli

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 02:16
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+ Internet 40GB
  • Model telefonu: Huawei e5573LTE

Re: Brak LTE

Post6 gru 2017, o 02:23

Również posiadam problem z Internetem. Nie mam od tygodnia LTE. W ogóle go nie pokazuje. Mam kilka kart w innych sieciach i jest okej. Warszawa Rembertów to lokalizacja. Tydzień temu działało dobrze, dziś próbowałem w routerze jak i w telefonie, pokazuje tylko H+. Dodam, ze moja taryfa to 40GB i usluga nolimit lte w cenie.Jeszcze tydzien temu było dobrze.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak LTE

Post6 gru 2017, o 11:16

Kordianelli, naki posiadasz sprzęt? Jakie są parametry sygnału? Podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kordianelli

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 02:16
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+ Internet 40GB
  • Model telefonu: Huawei e5573LTE

Re: Brak LTE

Post16 gru 2017, o 02:55

Huawei E5573 LTE. Próbowałem też na swoim telefonie, Samsung S8+. Tutaj właśnie odkryłem, że pokazuje tylko hspa+. Niezależnie czy w domu, czy poza domem, przy dworcu centralnym, czy gdziekolwiek indziej. Wczesniej śmigało bez problemu. Od jakiegoś czasu nagle są problemy z LTE, w ogóle go nie łapie.

Lokalizacja Warszawa Rembertów, ul. Gawędziarzy.

Sygnał - Hspa+ cały czas. Wcześniej LTE hulało bez problemu. W tej lokalizacji każda sieć ma LTE, ba, nawet mój plusowski numer telefonu ma LTE. Chodzi tylko o internet. Kolega z pokoju obok ma LTE w komórce, brat ma LTE. Obaj w Plusie numery. No nie ma bata, że nie ma tu LTE, bo było i dalej jest. Po prostu nie na tym numerze msisdn internetu.

Jak jest jeszcze ten pakiet 40GB na tym hspa+ to jakoś to śmiga, jest okej, ale po przekroczeniu - wiadomo, lejek. A mam zagwarantowany lte bez limitu danych w cenie, tyle, że no... nie ma zasięgu LTE nigdzie, dosłownie nigdzie, gdzie bym się nie ruszył i nie pojechał na tej karcie :D


A zatem w czym tkwi problem? Nie w prędkości, jest okej, nie narzekam. Chodzi o to, że on w ogóle nie pokazuje LTE, choćbym i przy Konstruktorskiej 4 stał i po przekroczeniu 40GB pakietowych skazuje mnie na lejek taki, że nic nie działa. Nie wiem, czy to kwestia wymiany SIMki, czy problemy techniczne ze strony naszej sieci. Wolę karty nie wymieniać bez potrzeby, chciałbym to zgłosić. Dzwoniłem na BOK, zrobiłem zgłoszenie, ale to nic nie dało. Teraz jeszcze nie przekroczyłem pakietu 40GB, więc działa aż miło, ale jak przekroczę, to sobie nic nie pooglądam, a idą święta, Netflix rozgrzany do czerwoności. :3
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak LTE

Post18 gru 2017, o 10:52

Kordianelli, sprawdź proszę, czy w ustawieniach sieci APN masz ustawiony na internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
Kordianelli(27 gru 2017, o 06:56)
Offline
Avatar użytkownika

Kordianelli

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 02:16
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+ Internet 40GB
  • Model telefonu: Huawei e5573LTE

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 06:56

Było ustawione na internet. Po telefonie na BOK problem się rozwiązał, miła konsultantka pomogła, zgłosiła sprawę, dawno już przekroczyłem 40gb pakietu i jadę teraz na nolimit lte aż miło, zero zadyszek, LTE chyba wróciło do łask :)
Offline
Avatar użytkownika

Jabarlew

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy tab s3

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 14:36

Witam posiadam tablet samsung galaxy s3 tab w biurze obslugi mowiono mi ze mam normalnie dostep do lte jednak kolo paska zasiegu mam tylko h oraz 3g nic kompletnie nie pomaga
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 14:54

Witaj Jabarlew,
- czy używasz w nim karty SIM od numeru głosowego, czy internetowego? Jaki APN masz ustawiony?

Kordianelli,
- to świetna informacja. Cieszę się, że już wszystko działa :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jabarlew

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy tab s3

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 15:13

Apn internet nie bardzo wiem o co chodzi z numerem glosowym czy internetowym ale to zwykla karta mix plus ktora od lat mialem w telefonie
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 15:31

Jabarlew,
Jabarlew napisał(a):Apn internet

Jabarlew napisał(a):to zwykla karta mix plus ktora od lat mialem w telefonie

Jeżeli numer jest w ofercie Plus Mix, to właściwy APN to plus. Pisaliśmy o tym w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jabarlew

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 14:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy tab s3

Re: Brak LTE

Post27 gru 2017, o 15:41

Wszystko dziala dziekuje
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości