Plus Forum • Zobacz wątek - Brak LTE

Teraz jest 20 sie 2018, o 02:13

Zostaw Kontakt





Brak LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

FOX

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 1 cze 2015, o 07:35
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Power LTE 25GB

Re: Brak LTE

Post23 lut 2018, o 09:01

Zrobiłem tak lecz nic to nie zmieniło
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post23 lut 2018, o 10:03

FOX, daj ponownie dane ze screen 1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
FOX(23 lut 2018, o 12:58)
Offline
Avatar użytkownika

FOX

Prawie PlusManiak

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 1 cze 2015, o 07:35
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Power LTE 25GB

Re: Brak LTE

Post23 lut 2018, o 12:57

Przepraszam i dziękuję za razem :)
Zmiana apn na internet pomogła
Po uruchomieniu ponownie telefonu lte się pojawiło

Screenshot_1
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post23 lut 2018, o 12:59

FOX, bardzo się cieszymy, że wszystko już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

poktam

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post7 mar 2018, o 20:14

Michał_Plus napisał(a):poktam, gdyby były jakieś problemy, napisz.


Problem rozwiązany dzięki kontaktowi z BOK. Po wymianie karty był zablokowany dostęp do LTE. Musieli odblokować technicy. Teraz jest ok.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 10:04

poktam, bardzo się cieszę że już wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pfo2pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2018, o 09:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Internet
  • Model telefonu: Note8

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 10:14

Dzień dobry, witam forumowiczów. Nowa oferta Plus Internet na abonament. Nie działa LTE.

Telefon loguje się tylko do HSPA/UMTS. Po wymuszeniu 4G połączenie do masztu LTE jest obecne, ale brak internetu. Próbowałem od zera instalować konfigurację APN, próbowałem APN zmieniać z 'plus' na 'internet' oraz kilka innych wskazówek co do modyfikacji APN z internetu - bez skutku. Testowane w kilku miejscach na terenie Bydgoszczy. Obecnie jest to ul. Towarowa w Bydgoszczy. Pakiety: podstawowy i LTE bez limitu. Telefon zgodny z LTE+.

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 10:33

pfo2pl, rozumiem że karta SIM jest w taryfie INTERNET. Zmień APN na internet (to czy karta jest w telefonie czy w modemie nie ma znaczenia, APN jest zależny od taryfy) i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pfo2pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2018, o 09:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Internet
  • Model telefonu: Note8

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 10:46

Dziękuję za odpowiedź, niestety, jak pisałem powyżej, ten sposób nie przyniósł żadnych rezultatów.
EDIT: PS. Tak, jest to taryfa internetowa.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 10:58

pfo2pl, zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej. Prawdopodobnie jest to błąd w aktywacji usługi. Konieczny będzie jej restart w naszych systemach. Niestety z poziomu forum nie mamy takich możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pfo2pl

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2018, o 09:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Internet
  • Model telefonu: Note8

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 14:49

Ok, żeby nie pozostawić tego bez słowa zakończenia z mojej strony: zgłosiłem sprawę przez formularz i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą jeszcze o co chodzi i mam zadzwonić na infolinię. Okazało się jednak, w międzyczasie, że telefon zdołał się połączyć z LTE. Więc albo przestawienie APN z 'plus' na 'internet' (to jedyna zmiana jaką wprowadziłem) "zaskoczyło" dopiero po kilkudziesięciu minutach, albo usługa jakoś "się załączyła" akurat w tym czasie i to był zbieg okoliczności (to się stało około doby od aktywacji samej karty). Nie wiem, w każdym razie wszystko już gra. Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post9 mar 2018, o 15:17

pfo2pl, bardzo się cieszę. Napisz gdyby były jeszcze jakieś problemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paulina_pin

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 mar 2018, o 19:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus Mix
  • Model telefonu: LG K10 2017

Internet w sieci Plus Mix

Post20 mar 2018, o 20:01

Witam, w grudniu przedłużaliśmy umowę. Mix Plus 50, z pakietem internetu 12G. Od początku nie zdarzyło się żebym wykorzystała swój limit internetowy. Jakiś czas temu rozbił mi się ekran w telefonie i kilka dni później internet przestał działać. Opłata za internet pobrana, a internetu brak. Wyskakiwał komunikat "zaloguj się do sieci Plus" Jestem w zasięgu Lte. Byłam już kilkukrotnie w salonie sieci plus, żaden z konsultantów nie umiał odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego tak się dzieje?? Na początku działał chociaż Facebook i Instagram. Wyczytałam na forum że przywrócenie ustawień fabrycznych może pomóc. Tak też zrobiłam i od tego momentu nie działa nawet Facebook :( dzwoniłam już na infolinie, wszystkie pakiety są włączone i w ich systemie widać że działają. Wysyłali mi konfigurację, zainstalowałam i dalej nic... Jaka może być tego przyczyna?? Czy to może być przyczyna pękniętej szybki??
Ostatnio edytowano 21 mar 2018, o 09:32 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: Brak LTE

Post21 mar 2018, o 10:10

paulina_pin, raczej nie. Chyba że uszkodzona jest również antena wewnętrzna. Czy z połączeniami głosowymi, również masz problemy? Przełącz internet na 3G only i wykonaj test. Proponowałbym również, o ile to możliwe, sprawdzić kartę na innym aparacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

badex

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 kwi 2018, o 11:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE

Post6 kwi 2018, o 11:16

Witam,też nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 27 gości