Strona 23 z 33

Znikło LTE wyświetla się E

: 6 kwie 2018, o 12:27
autor: badex
Witam,nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc :-)

Re: Brak LTE

: 6 kwie 2018, o 12:35
autor: Michał_Plus
badex, w pierwszej kolejności sprawdź ustawiony APN. Dla taryf głosowych powinien być wpisany plus.

Re: Brak LTE

: 14 maja 2018, o 21:13
autor: Pawel-11
Nie działa mi LTE w Markach BTS BT10498 zarówno na telefonie Honor 7 lite jak i modemie E5186 dwa niezależne numery.

Proszę o informację, co jest nie tak i kiedy mogę oczekiwać naprawy.

Re: Brak LTE

: 15 maja 2018, o 10:53
autor: Michał_Plus
Pawel-11, stacja była modernizowana o LTE900. BYć może wystąpiły chwilowe trudności w dostępie do sieci. Czy problem nadal występuje?

Re: Brak LTE

: 17 cze 2018, o 01:06
autor: hunter212
Witam,
przy próbie połączenia się z siecią LTE wyskakuje komunikat "Brak usługi", zasięg jest na pewno bo przy wyszukiwaniu ręcznym wyświetla się LTE.

Mój router: ZTEMF920T

Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.

Proszę o pomoc

Re: Brak LTE

: 17 cze 2018, o 22:23
autor: zbych_in_flames
hunter212 pisze:Wpisanie APN : plus, nic nie pomaga.
Dla taryf data powinien być wpisany APN: internet

Re: Brak LTE

: 18 cze 2018, o 10:19
autor: Michał_Plus
hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.

Re: Brak LTE

: 18 cze 2018, o 14:33
autor: hunter212
Michał_Plus pisze:hunter212, ustaw APN na internet tak jak napisał zbych_in_flames i zrestartuj urządzenie.
Niestety nadal nie mogę połączyć się z LTE, załączam screen z ustawieniami:

https://i.imgur.com/jyc3o3F.jpg

na tą chwilę działa tylko HSDPA

Re: Brak LTE

: 18 cze 2018, o 14:49
autor: Daniel_Plus
hunter212, rozumiem, że urządzenie nie łączy się z LTE zarówno z "plus", jak i "internet"? Czy w ostatnich kilku miesiącach korzystałeś z LTE na tej samej karcie SIM?

Re: Brak LTE

: 18 cze 2018, o 19:23
autor: hunter212
Tak dokładnie ani z "plus", jak i "internet. Ostatnio z tej karty sim z LTE korzystałem w kwietniu, wszystko było OK. Przed wczoraj doładowałem tą kartę, bo miałem zablokowane połączenia wychodzące i aktualnie działa tylko połączenie przez 3G, LTE nie działa. Przy próbie połączenia z siecią LTE "ręcznie" (wyszukiwanie manualne) LTE jest dostępne , ale przy próbie połączenia wyskakuje komunikat niepowodzenie. Tutaj screen że jestem w zasięgu LTE:

https://i.imgur.com/R9xzREK.jpg

Re: Brak LTE

: 19 cze 2018, o 12:11
autor: Daniel_Plus
hunter212, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu.

Re: Brak LTE

: 20 cze 2018, o 15:31
autor: hunter212
Router okazał się uszkodzony, po włożeniu innych kart sim z LTE też nie chce się łączyć. Dziękuję za cenne wskazówki.

Re: Brak LTE

: 20 cze 2018, o 15:34
autor: Daniel_Plus
hunter212, dziękuję za informację ;-)

Re: Brak LTE

: 2 lip 2018, o 20:01
autor: cwojo
Witam,
Nie działa mi LTE od 18 czerwca. 18 czerwca dostałem komuniakat ze "Szybkosc transmisji została obniżona. Aby przywrocić szybki transfer, odpowiedz jakiej wielkosc pakiet EXTRA wybierasz". Wybrałem EXTRA 3GB. Dostałem SMSa zwrotnego: "Zwiekszono szybkosc transmisji". Ale szybkosc nie wzrosła. Telefon chodzi po +H czasami pokazuje ze jest 3G ale jak odpalam przegladarke wskakuje na +H. Poczekałem do 1 lipca, moze coś sie zmieni? NIe zminiło sie. Przesłalem sobie przez strone Plusa wiadomosc konfiguracyjna na telefon. Zainstalowałem. Nic nie pomogło. O co chodzi? A jeszcze jedno. Jak wkładam karte SIM do telefonu mojej żony jest to samo. Brak LTE, transmijs po +H. Żona nie ma problemu ze swoja karta SIM. Prosze o pomoc.

Dodam tylko, że to jest niezałeżne od lokalizacji. Mieszkam w Nowym Targu. Pracuję w Krakowie. Byłem we Wrocławiu. Wszędzie to samo.

Re: Brak LTE

: 3 lip 2018, o 17:24
autor: Daniel_Plus
cwojo, sprawdź proszę zużycie pakietu internetowego (zarówno tego podstawowego, jak i dodatkowego, jeśli nadal jest aktywny). Jaki APN jest ustawiony w telefonie: internet, czy plus? Czy okres rozliczeniowy na numerze to 1 dzień miesiąca? Możesz to sprawdzić np. na fakturze.