Strona 24 z 33

Re: Brak LTE

: 3 lip 2018, o 19:52
autor: cwojo
Pakiet podstawowy to 2G, dodatkowy to prawie 300M bo wysłałem po 1 lipca SMSa EXTRA 300MB. Okres rozliczeniowy to pierwszy dzień miesiaca. APN był poprawny. Zadzoniłem do Polkomtela zrobili jakiś restet, kazali srestartowac komórkę i zaczeło bujac jak trzeba. Nadal nie wiem co było powodem tego problemu.

Re: Brak LTE

: 4 lip 2018, o 10:21
autor: Michał_Plus
cwojo, prawdopodobnie jakiś błąd. Najważniejsze, że już działa. Bardzo się cieszymy. :-)

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 14:45
autor: oddzwonimy
Nie działa mi LTE na Sony Xperia L1 dual SIM. Mam cały czas EDGE, nie da się nijak na tym pracować. Oferta Plush ABO.

Nie działają ani ustawienia podane na stronie, ani ustawienia automatyczne, które przy którymś resecie dostałem w końcu do zainstalowania (i które różnią się w dwóch miejscach od tych pierwszych).

Pierwsze zgłoszenie problemu technicznego zostało zbyte po kilku godzinach niedorzeczną odpowiedzią, że "się przemieszczam, dlatego nie mam LTE". :-/ Żart?

Drugie zgłoszenie czeka od tygodnia i wydaje mi się, że Plus nie będzie potrafił rozwiązać tego problemu. Będę czekał w nieskończoność, a oczywiście przypomnienia dotyczącego płatności faktury za usługę, która de facto nie jest mi dostarczana Plus nie omieszkał mi wysłać...

Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
Na tym samym telefonie miałem LTE z sieci Play i praktycznie nigdy nie było problemów z zasięgiem w obrębie miasta.

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 15:21
autor: Daniel_Plus
oddzwonimy, prawidłowy APN to: plus. Czy taki jest ustawiony? Czy są zdefiniowane inne punkty dostępowe? Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu w telefonie. Czy LTE działało wcześniej na tym samym telefonie?

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 15:29
autor: oddzwonimy
Taki APN mam właśnie ustawiony.

Obecnie mam wybrane te ustawienia, które przyszły w konfiguracji automatycznej. Miałem też zdefiniowany APN na podstawie danych ze strony https://ustaw.plus.pl, ale nie był wybrany. Jego skasowanie też nic nie dało.

Z internetu korzystam w ścisłym centrum Łodzi. W promieniu co najmniej 5 km w każdą stronę nie działa.

Tak jak pisałem już w pierwszym poście. Na tym samym telefonie działało LTE w sieci Play do ostatniego dnia przed zmianą operatora (której powoli zaczynam żałować mimo wszystko...). W Play wystarczyła konfiguracja automatyczna przez stronę operatora. W przeciwieństwie do narzędzia Plusa narzędzie Play rozpoznało od razu model mojego telefonu.

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 15:52
autor: Ewa_Plus
oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 16:05
autor: oddzwonimy
Ewa_Plus pisze:
oddzwonimy,
Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
- czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Zdaje się, że APN to "plus", a nie "Plus".
To nie wróży zbyt dobrze...

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 16:26
autor: Ewa_Plus
oddzwonimy,
- nie ma znaczenia, czy napiszesz z dużej, czy z małej litery :-)

Re: Brak LTE

: 27 lip 2018, o 17:54
autor: oddzwonimy
Tak się składa, że ma. Momentalnie wyłącza się internet po zmianie małej litery na dużą.
....................................

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 11:49
autor: Grzesiekb1234
Jak większość poprzedników w tym poście mam problem z lte. Wszystkie inne usługi ok. Telefon sprawdzony na innej karcie sim i łapie zasięg lte. W mojej lokalizacji jest lte bo mam router z plusa i jest na nim lte.

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 14:03
autor: Michał_Plus
Grzesiekb1234, czy ta druga karta jest również w naszej sieci?

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 14:20
autor: oddzwonimy
Ewa_Plus pisze: - czyli po stronie sieci wszystko jest OK, zatem przyczyna musi być gdzieś w telefonie.
Spróbuj usunąć całą konfigurację i zrobić ją od nowa (z APN: Plus). Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Nie działa. Jakieś inne pomysły?

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 17:50
autor: Daniel_Plus
oddzwonimy, sprawdź, czy tryb pracy sieci jest ustawiony na 2G/3G/LTE. Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne i spróbować jeszcze raz ustawić APN?

Re: Brak LTE

: 30 lip 2018, o 18:58
autor: oddzwonimy
Sieć jest ustawiona "preferowana LTE".

Ustawień fabrycznych raczej nie będę przywracał, to by było za dużo zachodu później z ustawianiem wszystkiego od początku. Będę preferował zmianę sieci, jeżeli Plus nie jest w stanie mi zaproponować żadnego sensownego rozwiązania gwarantującego powodzenie. Zawiodłem się niestety na tej sieci. Jeszcze się nigdy nie spotkałem z czymś takim, żeby dział techniczny nie był w stanie w ciągu prawie dwóch tygodni rozwiązać problemu. Wszystko wskazuje na to, że Plus sprzedaje usługę, której nie jest w stanie dostarczyć. :-/

Re: Brak LTE

: 31 lip 2018, o 11:04
autor: Michał_Plus
oddzwonimy, tak jak napisałeś:
oddzwonimy pisze:Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.