Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: patrix-83 »

Krzysiek_Plus pisze:patrix-83, przekazałem i zostało już zrealizowane.
Krzysiek_Plus
Dzięki za pomoc, nowe warunki weszły w życie od 1 listopada 2015 także wszystko udało się zrobić na czas.
Ale znów zawaliliście żeby nie było tak pięknie - po wejściu nowych warunków od 1 listopada uruchomiliście mi samoczynnie usługę zgodnie z warunkami mojego aneksu tj. Ochrona Internetu+Plus Chmura 5 GB i od razu naliczyliście opłatę 9zł za tą usługę gdzie miała być ona za darmo przez pierwsze 30 dni zgodnie z warunkami mojego aneksu który wszedł w życie 1 listopada 2015.
Fakturę oczywiście opłaciłem bez tych 9zł i powstała w tej sprawie reklamacja aby zrobiono mi korektę tej opłaty 9zł bo wasz system już kolejny miesiąc "szaleje" na moim numerze - reklamacja nr 3911631.

Powyższą usługę oczywiście zdezaktywowałem a teraz Ciebie proszę Krzyśku o przyśpieszenie rozpatrywania powyższej reklamacji bo kolejny raz i kolejny miesiąc wasz system popełnia błędy w naliczaniu opłat za usługi które miały być darmowe np. przez 30 dni jak ta powyżej.

EDIT:
Krzysiek_Plus

Pomożesz w powyższej reklamacji bo cisza jest z Twojej strony?
Ostatnio zmieniony 5 lis 2015, o 16:31 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

patrix-83 pisze:Fakturę oczywiście opłaciłem bez tych 9zł i powstała w tej sprawie reklamacja aby zrobiono mi korektę tej opłaty 9zł bo wasz system już kolejny miesiąc "szaleje" na moim numerze - reklamacja nr 3911631.
Czyli, Twoje zgłoszenie zostało już obsłużone i zostało już przekazane do rozpatrzenia przez Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: patrix-83 »

Krzysiek_Plus pisze:Czyli, Twoje zgłoszenie zostało już obsłużone i zostało już przekazane do rozpatrzenia przez Departament Reklamacji.
Ale bardzo bym Cię prosił o przyspieszenie tej sprawy tj. reklamacji nr 3911631 bo kolejny miesiąc się zaczął i kolejny raz musiałem utworzyć reklamację poprzez 2601 bo wasz system naliczył opłatę za coś co powinno być gratis przez pierwsze 30 dni o czym wspominałem już wyżej. Powoli tracę cierpliwość do Plusa i do waszego systemu i jeżeli to się będzie powtarzać co miesiąc to rezygnuję z waszych usług szczególnie że mam umowę na czas nieoznaczony bo widzę że nie ogarniacie tego bałaganu systemowego ze swoimi ofertami. Dokąd można mieć cierpliwość? Wszystkiego muszę dochodzić na drodze reklamacji u was bo nikt nie jest mi w stanie od razu anulować takiej opłaty jak ta powyżej w kwocie 9zł.

Dziwisz mi się Krzyśku że mam już dość? Bardzo Cię proszę o realną pomoc w sprawie powyższej reklamacji.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

patrix-83, sprawa przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: kris68 »

cZYLI JEZELI DOBRZE ROZUMIEM DOSTEP DO ipli MAM DO KONCA ROKU NIELIMITOWANY ZA 10 ZL A OD NOWEGO ROKU ZA TE 10 ZŁ BEDE MIAŁ TYLKO 5 gb DANYCH Z ipli - BARDZO PROSZE O WYTŁUMACZENIE.
/sorry za caps locka nie powtorzy sie :).

Zadzwoniłem do BOK i pani mi wytłumaczyła ze pakiet ipla idzie z 50 gb ktore mam w pakiecie co nie bardzo mi sie podoba bo mam Ja + LTE 50 GB wiec przy czestym ogladaniu ipli pakiet leci, natomiast od przyszlego roku nie przewiduja oplaty 10 zl i pakiet ipla 5 gb - dalej zostanie korzystanie z pakietu gigabajtow ktory mamy w ofercie. To tyle. Pozdrawiam.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

kris68 pisze:cZYLI JEZELI DOBRZE ROZUMIEM DOSTEP DO ipli MAM DO KONCA ROKU NIELIMITOWANY ZA 10 ZL A OD NOWEGO ROKU ZA TE 10 ZŁ BEDE MIAŁ TYLKO 5 gb DANYCH Z ipli - BARDZO PROSZE O WYTŁUMACZENIE.
Tak, szczegóły kilka postów wcześniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: kris68 »

Krzysiek_Plus ale pani powiedziala ze nie przewiduja pakietu 5 GB na iple i ze nie ma na ten temat zadnych informacji czy wiec wszystko pozostanie po staremu i pojdzie z pakietu 50 GB. Prosze cie wytłumacz mi to bo to jest dla mnie niejasne.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

kris68, jak już wspomniałem odpowiedź jest w poprzednich postach.

Tutaj fragment regulaminu:
Krzysiek_Plus pisze:1. Z zastrzeżeniem zdania następnego, w ramach Promocji Abonent, który zakupił Promocyjny Plan Cenowy zgodnie z tabelą w par. 2 ust. 1, zleca aktywację usługi pozwalającej na transmisję 5 GB danych za pośrednictwem Aplikacji ipla („Usługa transmisji danych do IPLA”) umożliwiającej korzystanie z audiowizualnych usług medialnych typu „video on-line” (dalej: „Serwis IPLA”). Do dnia 31.12.2015 r. Abonent uzyskuje możliwość skorzystania z transmisji danych w sieci telekomunikacyjnej Plus za pośrednictwem Aplikacji IPLA, umożliwiającej korzystanie z Serwisu IPLA, bez ograniczenia w zakresie ilości danych przesyłanych w ramach Usługi. Aktywacja Usługi transmisji danych do IPLA nastąpi w ciągu 7 dni od aktywacji Karty SIM na podstawie Umowy. Za moment aktywacji Usługi uznaje się moment, w którym Polkomtel wysłał do Abonenta wiadomość SMS potwierdzającą aktywację Usługi. Moment wysłania wiadomości SMS można sprawdzić w szczegółach wiadomości SMS potwierdzającej aktywację Usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: kris68 »

Krzysiek_Plus ale jestem ciemny - czyli po zleceniu do boku bede mogl dalej korzystac z ipli z tych 50 Gb czy z 5 GB - wybacz ale ten regulamin jest tak napisany ze go nie rozumiem - moze z powodu wieku :) . Innaczej czy odplatnie bede mogl wykorzystac do ipli te 50 GB.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

kris68, jakie zlecenie masz na myśli?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: kris68 »

No jakiejs dodatkowej oplaty zeby bylo wiecej niz te 5 gb ktore jest iloscia smieszna.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

kris68, nie ma takiej możliwości, promocja przewiduje dla ipli od 01/01/2016 tylko pakiet 5GB.

Do tego czasu:
Do dnia 31.12.2015 r. Abonent uzyskuje możliwość skorzystania z transmisji danych w sieci telekomunikacyjnej Plus za pośrednictwem Aplikacji IPLA, umożliwiającej korzystanie z Serwisu IPLA, bez ograniczenia w zakresie ilości danych przesyłanych w ramach Usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris68
PlusManiak
Posty: 107
Rejestracja: 22 paź 2012, o 05:45
Lokalizacja: Bochnia

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: kris68 »

Dzieki za szybka odpowiedz.
Obrazek
Obrazek
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: patrix-83 »

Krzysiek_Plus pisze:
patrix-83 pisze:Fakturę oczywiście opłaciłem bez tych 9zł i powstała w tej sprawie reklamacja aby zrobiono mi korektę tej opłaty 9zł bo wasz system już kolejny miesiąc "szaleje" na moim numerze - reklamacja nr 3911631.
Czyli, Twoje zgłoszenie zostało już obsłużone i zostało już przekazane do rozpatrzenia przez Departament Reklamacji.
Krzysiek_Plus

Podałem Ci poprzednio błędny numer reklamacji dotyczący naliczenia opłaty w kwocie 9zł za darmowy 30-dniowy okres za usługę Ochrona Internetu+Plus Chmura 5 GB.
Prawidłowy nr tej reklamacji z dnia 04.11.2015 to 3936746.

Przekaż do szybkiej realizacji tą reklamację aby zrobiono mi tą korektę na 9zł jak najszybciej bo będę czekał w nieskończoność a to jest już kolejny miesiąc kiedy naliczacie mi opłatę za coś co powinno być darmowe i o co muszę się upominać znów.
EDIT:
Krzysiek_Plus

Pomożesz w powyższym bo ominąłeś mój post w piątek kiedy odpowiadałeś wszystkim - przyśpieszysz sprawę?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0"

Post autor: Krzysiek_Plus »

patrix-83, przekazałem prośbę o przyspieszenie, ale trudno mi powiedzieć w jakim terminie zostanie rozpatrzona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ