Krzysiek_PlusKrzysiek_Plus pisze:patrix-83, przekazałem i zostało już zrealizowane.
Dzięki za pomoc, nowe warunki weszły w życie od 1 listopada 2015 także wszystko udało się zrobić na czas.
Ale znów zawaliliście żeby nie było tak pięknie - po wejściu nowych warunków od 1 listopada uruchomiliście mi samoczynnie usługę zgodnie z warunkami mojego aneksu tj. Ochrona Internetu+Plus Chmura 5 GB i od razu naliczyliście opłatę 9zł za tą usługę gdzie miała być ona za darmo przez pierwsze 30 dni zgodnie z warunkami mojego aneksu który wszedł w życie 1 listopada 2015.
Fakturę oczywiście opłaciłem bez tych 9zł i powstała w tej sprawie reklamacja aby zrobiono mi korektę tej opłaty 9zł bo wasz system już kolejny miesiąc "szaleje" na moim numerze - reklamacja nr 3911631.
Powyższą usługę oczywiście zdezaktywowałem a teraz Ciebie proszę Krzyśku o przyśpieszenie rozpatrywania powyższej reklamacji bo kolejny raz i kolejny miesiąc wasz system popełnia błędy w naliczaniu opłat za usługi które miały być darmowe np. przez 30 dni jak ta powyżej.
EDIT:
Krzysiek_Plus
Pomożesz w powyższej reklamacji bo cisza jest z Twojej strony?