Reklamacja prędkości internetu.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Reklamacja prędkości internetu.
Blisko miesiąc temu złożyłem reklamację dotyczącą prędkości Internetu i do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. Ile czeka się na informację zwrotną?
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Dokładnie 30 dni. Rzadko zdarza się aby dział reklamacyjny odpisywał przed tym terminem. Dokładnie tak samo rzadko zdarza się aby czytał treść reklamacji. Każdy dostaje ta samą odpowiedź. Regułka FUP z załączoną notą, że odpowiedz wyczerpuje wszystkie drogi reklamacyjne, inaczej rzecz ujmując, jak Ci się nie podoba to zasuwaj do sądu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reklamacja prędkości internetu.
marcinwuwua, reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty wpłynięcia wniosku. Okres 30 dni liczony jest od dnia:
1. złożenia wniosku w punkcie Plusa;
2. telefonicznego zgłoszenia w DOK;
3. otrzymania reklamacji drogą e-mail na adres: bok@plus.pl lub
4. wpływu wniosku wysłanego pocztą do Departamentu Reklamacji.
1. złożenia wniosku w punkcie Plusa;
2. telefonicznego zgłoszenia w DOK;
3. otrzymania reklamacji drogą e-mail na adres: bok@plus.pl lub
4. wpływu wniosku wysłanego pocztą do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na swoją reklamację.
Jedynie pogratulować i nigdy więcej plusa.
Jedynie pogratulować i nigdy więcej plusa.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reklamacja prędkości internetu.
marcinwuwua, a czy aby na pewno była to reklamacja, a nie zgłoszenie do działu technicznego? Otrzymałeś jakiś numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 254
- Rejestracja: 15 wrz 2014, o 20:20
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Nie przejmuj się. Ja do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na reklamację złożoną rok temu.marcinwuwua pisze:Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na swoją reklamację.
Jedynie pogratulować i nigdy więcej plusa.
Na pismo przypominające że zgodnie z prawem taką reklamację uznaje się za zasadną, więc proszę o wypełnienie żądań w niej zawartych, też nie dostałem żadnej odpowiedzi. Oczywiście żądania nie zostały spełnione. Taka firma.
Więc również z utęsknieniem czekam na koniec umowy.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Zgłoszenie ma numer C00000001167200.
Co ma za znaczenie czy to reklamacja czy zgłoszenie do działu technicznego.
Chciałem aby rozwiązano problem a nie zrobiono tego i nie dano mi żadnej odpowiedzi.
Co ma za znaczenie czy to reklamacja czy zgłoszenie do działu technicznego.
Chciałem aby rozwiązano problem a nie zrobiono tego i nie dano mi żadnej odpowiedzi.
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Zrób prosty test.
Najpierw wykonaj test prędkości w godzinach w których normalnie korzystasz z internetu, a następnie kolejny test późno w nocy, najlepiej ok 2:00.
Jeśli w nocy internet będzie działał bardzo dobrze, a w godzinach w których normalnie korzystasz kiepsko, będzie to oznaczało duże obciążenie stacji bazowej.
Najczęstszym objawem przeciążonego BTSa jest bardzo kiepski download przy dobrym uploadzie.
Przykład:
Wówczas jakiekolwiek reklamacje czy zgłoszenia techniczne nie będą miały sensu.
Jedyne co będziesz mógł zrobić to w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... start=3945 zapytać o rozbudowę sieci w twojej okolicy aby wyeliminować przeciążenia sieci które zazwyczaj występują wieczorami i w weekendy.
Wykonaj te dwa testy według instrukcji powyżej, aby upewnić się że problemem jest przeciążony BTS.
Najpierw wykonaj test prędkości w godzinach w których normalnie korzystasz z internetu, a następnie kolejny test późno w nocy, najlepiej ok 2:00.
Jeśli w nocy internet będzie działał bardzo dobrze, a w godzinach w których normalnie korzystasz kiepsko, będzie to oznaczało duże obciążenie stacji bazowej.
Najczęstszym objawem przeciążonego BTSa jest bardzo kiepski download przy dobrym uploadzie.
Przykład:
Wówczas jakiekolwiek reklamacje czy zgłoszenia techniczne nie będą miały sensu.
Jedyne co będziesz mógł zrobić to w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... start=3945 zapytać o rozbudowę sieci w twojej okolicy aby wyeliminować przeciążenia sieci które zazwyczaj występują wieczorami i w weekendy.
Wykonaj te dwa testy według instrukcji powyżej, aby upewnić się że problemem jest przeciążony BTS.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Jest to zgłoszenie do działu technicznego i zostało zamknięte 15/09, czyli w dniu jego zgłoszenia. Analiza zgłoszenia nie wykazała problemów po stronie sieci.marcinwuwua pisze:Zgłoszenie ma numer C00000001167200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reklamacja prędkości internetu.
miałem to samomarcinwuwua pisze:Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na swoją reklamację.
Jedynie pogratulować i nigdy więcej plusa.
niestety aby Polkomtel zakwalifikował to co napisałeś jako reklamację musisz w nagłówku napisać drukowanymi "REKLAMACJA", inaczej będą to traktować jako pogaduszki z konsultantem a 30 dniowy termin odpowiedzi dotyczy tylko reklamacji .
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Nie zmienia to faktu, że nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czyli olewa się klienta.
Domyślam się, że to przeciążenie ale w sumie w mojej okolicy nadajnik na nadajniku. Nic poczekam cierpliwie do końca umowy. Nie skorzystam więcej z usług tej sieci i już. Mimo, że jestem kroplą w morzu.
Bywają dni że udaje się osiągnąć 20 Mbps natomiast normalnie udaje się około 4. To jest nic w porównaniu z tym, że przez pierwsze miesiące było 40-60.
Domyślam się, że to przeciążenie ale w sumie w mojej okolicy nadajnik na nadajniku. Nic poczekam cierpliwie do końca umowy. Nie skorzystam więcej z usług tej sieci i już. Mimo, że jestem kroplą w morzu.
Bywają dni że udaje się osiągnąć 20 Mbps natomiast normalnie udaje się około 4. To jest nic w porównaniu z tym, że przez pierwsze miesiące było 40-60.
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Tak działa sieć mobilna i tego nie zmienisz.
Jeśli myślisz że u konkurencji jest inaczej to odwiedź ich fora.
Jedyną alternatywą jest internet kablowy.
Jeśli myślisz że u konkurencji jest inaczej to odwiedź ich fora.
Jedyną alternatywą jest internet kablowy.
Re: Reklamacja prędkości internetu.
marcinwuwua pisze:Nie zmienia to faktu, że nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czyli olewa się klienta.
Domyślam się, że to przeciążenie ale w sumie w mojej okolicy nadajnik na nadajniku. Nic poczekam cierpliwie do końca umowy. Nie skorzystam więcej z usług tej sieci i już. Mimo, że jestem kroplą w morzu.
Bywają dni że udaje się osiągnąć 20 Mbps natomiast normalnie udaje się około 4. To jest nic w porównaniu z tym, że przez pierwsze miesiące było 40-60.
To powodzenia w kazdej innej sieci telefonicznej z LTE...bo dla informacji tak jest wszedzie a zwlaszcza tam gdzie jest 1 gora 2 nadajniki na cale miasto+okolice. W umowie nie masz podane ze bedziesz miec zawsze stala predkosc i masz napisane predkosc "do" czyli od 0 do nieskonczonosci a wszystko inne zalezy od obciazenia nadajnika cala masa ludzi co tez chca skozystac z neta.
Posiadam Power LTE z ubieglego roku i w tamtym okresie net smigal ladnie i nawet na dosc daleka odleglosc od nadajnika to i tak mialem ladnie i bylo 10-60mbit srednia "10-20mbit przz wiekszosc dnia". Jednak od tamtego czasu na rynek wyszlo mase telefonow czy tabletow w technologii LTE i od tego momentu zaczal sie problem bo jest za duzo klientow a za malo nadajnikow i sie nie wyrabiaja.
Internet u mnie wieczorami siegnal "DNA" od poczatku wrzesnia...z neta nie moge praktycznie skozystac od godziny 16-24 (czasem 01:00) bo ludzie ciagna na potege a jest tylko 1 nadajnik w miescie.
Wiec problem w tym ze niz Warszawka rozbudowac nadajniki w kazdym miescie i okolicach (nie tylko w Warszawie i tych najwiekszych w kraju...ale poprostu te mniejsze miasteczka) to tworzy nowe formy umowy LTE jak 40-100Gb co kusi jeszcze wiecej ludzi i nadajniki zdychaja jak w moim przypadku gdzie predkosci wieczorami mam rzedu 0,03-0,3Mbit's.
Wiec "marcinwuwua" nie przesadzaj ze masz tak zle ! bo postaw sie w takiej sytuacji ze takich jak ty sa tysiace w twojej okolicy i kazdy chce skozystac z szybkiego neta w tym samym czasie... kazdy ciagnie albo torrenty czy oglada masowo filmiki na YT w full HD zawalajac cale lacze (nie rozumiem niby po co na telefonie ktos oglada w super HD skoro i tak nie widac zadnej roznicy procz tego ze obciaza lacze wszystkim) a to przeklada sie ostatecznie na obciazenie nadajnika.
Problem jak juz wpomnialem to to ze teraz kazde urzadzenie ma dotep do LTE a kazda umowa zawiera pakiety internetowe wiec ludzie siedza na necie caly czas zwlaszcza ze ciemno i zimno za oknem.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Podsumowanie twojego posta.
Płać i ciesz się, że jesteś z nami. Dziękuję bardzo.
Jeżeli jest coraz więcej nowych klientów to firma powinna się cieszyć jak i myśleć o rozbudowie swojej sieci.
Jeżeli tego nie zrobi klienci uciekną a zyski spadną.
Owszem miałem wybór podpisując umowę. Testowałem wszystkie sieci, efektem tego miałem do wyboru 2 oferty (zadowalające prędkości) wybrałem i źle trafiłem konkurencja idzie do przodu i jest nieźle, natomiast (chyba mogę tak powiedzieć) rodzima sieć jest w czarnej d...
Płać i ciesz się, że jesteś z nami. Dziękuję bardzo.
Jeżeli jest coraz więcej nowych klientów to firma powinna się cieszyć jak i myśleć o rozbudowie swojej sieci.
Jeżeli tego nie zrobi klienci uciekną a zyski spadną.
Owszem miałem wybór podpisując umowę. Testowałem wszystkie sieci, efektem tego miałem do wyboru 2 oferty (zadowalające prędkości) wybrałem i źle trafiłem konkurencja idzie do przodu i jest nieźle, natomiast (chyba mogę tak powiedzieć) rodzima sieć jest w czarnej d...
Re: Reklamacja prędkości internetu.
Przeciążenia sieci występują u wszystkich operatorów.
Nie będę Ci tu dawał linków do bezpośrednich wątków, bo regulamin tego zabrania, ale wejdź na fora konkurencji i sobie poczytaj.
Pytałeś już o rozbudowę sieci w swojej okolicy?
Nie będę Ci tu dawał linków do bezpośrednich wątków, bo regulamin tego zabrania, ale wejdź na fora konkurencji i sobie poczytaj.
Pytałeś już o rozbudowę sieci w swojej okolicy?