Brak internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- V.I.P.
- Posty: 1243
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak internetu
@MDR a na stronie routera, masz komunikat brak karty SIM albo podobny? Jeśli robiłeś reset z poziomu ustawień, to spróbuj jeszcze z poziomu obudowy, powinna być dziurka z przyciskiem w środku, przytrzymaj go z 10s i sprawdź jeszcze raz. Jak nie pomoże to pozostaje pewnie serwis, bo jeśli potwierdzasz ze karta działa w telefonie i jest zasięg to na pewno nie jest to winna sieci czy karty.
Re: Brak internetu
Robiłam reset zarówno w routerze jak i przez stronę ustawień
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
MDR, w takim wypadku pozostaje tylko serwis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Dziękuję za odpowiedzi, sprawdziłam karte w takim samym modelu routera i rzeczywiście problem leży po jego stronie :( bo w innym internet działa bez zarzutów. Dzięki raz jeszcze :)
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 lut 2020, o 21:15
Re: Brak internetu
Dzień dobry, czy państwa sieć robi sobie ze mnie żarty?
Od momentu pojawienia się koronawiusa moja sieć działa jakby chciała a nie mogła to znaczy, przedtem podczas korzystania z internetu czas reakcji wynosił około 30 ms teraz jest to na poziomie 200 - 700 ms co nie pozwala na spokojne korzystanie z internetu.
Wasze "LTE bez limitu" to głupi chwyt marketingowy, jestem przez cały czas w tym zasięgu w routerze również jest wymuszone korzystanie z niego, i limit jak najbardziej istnieje gdzie później z internetu nie da się totalnie korzystać.
Normalnie okres rozliczeniowy trwał do 25 dnia każdego miesiąca, a tu się okazuje, że internet który normalnie starczał mi na około 20 dni w miesiącu został wykorzystany w ciągu zaledwie siedmiu przy takim samym korzystaniu z niego co jest kolejnym absurdem.
Przypomnę tylko, że korzystam z najwyższego pakietu internetu mobilnego.
Link do speedtestu: https://www.speedtest.net/result/954142 ... et="_blank
Dodam tylko, że na speedtest mam 50 ms a na np. komunikatorach głosowych i w grach w tym samym momencie 700 ms.
Serdecznie nie pozdrawiam obsługi państwa sieci.
Rejon: Przeciszów
Od momentu pojawienia się koronawiusa moja sieć działa jakby chciała a nie mogła to znaczy, przedtem podczas korzystania z internetu czas reakcji wynosił około 30 ms teraz jest to na poziomie 200 - 700 ms co nie pozwala na spokojne korzystanie z internetu.
Wasze "LTE bez limitu" to głupi chwyt marketingowy, jestem przez cały czas w tym zasięgu w routerze również jest wymuszone korzystanie z niego, i limit jak najbardziej istnieje gdzie później z internetu nie da się totalnie korzystać.
Normalnie okres rozliczeniowy trwał do 25 dnia każdego miesiąca, a tu się okazuje, że internet który normalnie starczał mi na około 20 dni w miesiącu został wykorzystany w ciągu zaledwie siedmiu przy takim samym korzystaniu z niego co jest kolejnym absurdem.
Przypomnę tylko, że korzystam z najwyższego pakietu internetu mobilnego.
Link do speedtestu: https://www.speedtest.net/result/954142 ... et="_blank
Dodam tylko, że na speedtest mam 50 ms a na np. komunikatorach głosowych i w grach w tym samym momencie 700 ms.
Serdecznie nie pozdrawiam obsługi państwa sieci.
Rejon: Przeciszów
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Diablo0fficial, po wykorzystaniu pakietu podstawowego może zostać uruchomiony FUP, prędkość DL/UL ulega obniżeniu by zapewnić wszystkim równy dostęp do łącza. Ping zależny jest od wielu czynników, również od obciążenia łącz i serwerów docelowych z którymi się łączysz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 lut 2020, o 21:15
Re: Brak internetu
Nie jest to możliwe, ponieważ przedtem przy tym samym wykorzystaniu internetu trzymał on na 20/25 dni a teraz został podobno wykorzystany w ciągu 7 dni.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Diablo0fficial, aby zakwestionować rozliczenie sugeruję przesłać zgłoszenie w tej sprawie. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację. Wszystko dokładnie sprawdzimy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak internetu w telefonie
Witam mam problem, ponieważ ostatnio po przywróceniu ustawień fabrycznych w iPhonie xs przestał mi w tym telefonie działać internet (dane komórkowe) i Lte i analogicznie hotspot też nie działa. Próbowałam skonfigurować ustawienia z wpisaniem w polach Apn „plus” a takze probowalam z „internet”, probowalam wyłączać telefon, hard reset itp i nic nie pomogło. Opcja hotspotu widnieje w ustawieniach jednak jak na nią nacisnę to jest „aby wlaczyc hotspot na tym urządzeniu poproś Carrier. Na górze przy zasięgu mam ciągle napisane 3G. Dodam, że mieszkam za granicą i używam roamingu, ale zawsze nie miałam żadnych problemów z internetem. Przeglądałam to forum i inne, ale żaden ze sposobów tam wymienionych nie pomógł. Do wykorzystania mam sporo Gb z pakietów (plus na karte) jednak nie mogę z nich korzystać.. Proszę o pomoc!
Ostatnio zmieniony 27 lis 2020, o 14:38 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Brak internetu w telefonie
Witaj yovice,
- jak długo przebywasz za granicą i czy masz środki na koncie?
- jak długo przebywasz za granicą i czy masz środki na koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ