Brak internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 paź 2015, o 20:41
Re: Brak internetu
Działa za oknem,kiedyś w całym mieszkaniu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu
MichałP, otrzymałem potwierdzenie, że w Twojej okolicy nie było realizowane żadne zmiany które mogły by mieć wpływ na pogorszenie zasięgu. Być może jest to problem z nieprawidłowym działaniem anteny wbudowanej w router.
W takie sytuacji pozostaje serwis sprzętu lub przetestowanie karty na innym sprzęcie w tej lokalizacji.
W takie sytuacji pozostaje serwis sprzętu lub przetestowanie karty na innym sprzęcie w tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Router ponownie wyslany do serwisu.Karta działa bez problemu na modemie huawei E3131
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu
Ale E3131 nie obsługuje LTE, więc rozumiem że w przypadku routera był również problem z odbiorem technologi 3G?MichałP pisze:Router ponownie wyslany do serwisu.Karta działa bez problemu na modemie huawei E3131
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
wcale nie odebrał lte
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu
MichałP, no to jeśli router nie działa w żadnej technologii to na pewno jest to problem sprzętowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Dzięki za pomoc.Wszystkiego dobrego
Router Huawei- czerwona ikonka od sieci
Mam problem z routerem Huawei E5373 po włączeniu na zielono jest ikona od WiFi natomiast czerwona zasięgu- myślałam że to wina położenia routera jednak w żadnym miejscu nie łapie zasięgu, po zalogowaniu się na stronę widnieje komunikat brak sieci oraz WAN rozł. reset i przywracanie ustawień fabrycznych nic nie dało. Problem podobno zaczął się kilka miesięcy temu- dopiero wróciłam do domu i nie wiem jaka może być tego przyczyna. Karta SIM przełożona do tel działa normalnie- jest zasięg. Czy to wina routera? Faktura za internet jest zapłacona.
Problem z internet LTE - nadajnik leży?
Dziś od rana mam ogromny problem z internetem lte (firmowym). Zazwyczaj prędkości nie były duże (10-30Mbps), ale dziś od rana osiągam rekordowe okolice 0.2Mbps :(
Sprawdziłem przy tym, czy nie przekroczyłem limitu danych - nie, jeszcze nie.
Sprawdziłem dodatkowo na telefonie na innej karcie - ten sam problem.
Używam modemu Huawei B525, nigdy nie sprawiał mi problemów, oczywiście restartowałem go kilka razy dla pewności.
Do rzeczy - problem dotyczy nadajnika BT33963 zlokalizowanego w 95-082 Chechło Drugie, gm. Dobroń, ul. Pabianicka 1. (http://beta.btsearch.pl/bts/details/406 ... et="_blank)
Normalnie modem zawsze pracował w trybie LTE 1800/2100, dziś zaś przełączył się na pasmo LTE 900 i ma tak:
Prędkości osiągam wtedy takie:
Jak wyłączę w modemie pasmo LTE 800 i 900, to kompletnie nie łączy się na paśmie LTE 1800/2100 i pozostaje w trybie HSPA+ nawet podwajając swoje wyniki do zatrważających 0.3-0.4Mbps download, np.:
Czy możecie ze swojej strony zweryfikować, co się dzieje z nadajnikiem, proszę?
Nie da się prawie pracować przez to...
Sprawdziłem przy tym, czy nie przekroczyłem limitu danych - nie, jeszcze nie.
Sprawdziłem dodatkowo na telefonie na innej karcie - ten sam problem.
Używam modemu Huawei B525, nigdy nie sprawiał mi problemów, oczywiście restartowałem go kilka razy dla pewności.
Do rzeczy - problem dotyczy nadajnika BT33963 zlokalizowanego w 95-082 Chechło Drugie, gm. Dobroń, ul. Pabianicka 1. (http://beta.btsearch.pl/bts/details/406 ... et="_blank)
Normalnie modem zawsze pracował w trybie LTE 1800/2100, dziś zaś przełączył się na pasmo LTE 900 i ma tak:
Kod: Zaznacz cały
Device name: B525s-23a
Hardware version: WL1B520FM
RSSI: -81dBm
RSRP: -112dBm
RSRQ: -15dB
SINR: -5dB
TAC (hex/dec): 8175 / 33141
Cell ID (hex/dec): 08BA004 / 9150468
eNB / Cell: 35744 / 4
PCI: 438
Band: B8
EARFCN (DL/UL): 3526 / 21526
Frequency (DL/UL): 932.6 MHz / 887.6 MHz
Bandwidth (DL/UL): 5 MHz / 5 MHz
PLMN: 26001
Neighboring cell ID: No1:474
Kod: Zaznacz cały
Prędkość pobierania - download [Mb/s] 0.13
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s] 0.58
Opóźnienie (RTT – ping) [ms] 37
Zmienność opóźnienia - jitter [ms] 11
Jak wyłączę w modemie pasmo LTE 800 i 900, to kompletnie nie łączy się na paśmie LTE 1800/2100 i pozostaje w trybie HSPA+ nawet podwajając swoje wyniki do zatrważających 0.3-0.4Mbps download, np.:
Kod: Zaznacz cały
Prędkość pobierania - download [Mb/s] 0.27
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s] 0.36
Opóźnienie (RTT – ping) [ms] 57
Zmienność opóźnienia - jitter [ms] 38
Czy możecie ze swojej strony zweryfikować, co się dzieje z nadajnikiem, proszę?
Nie da się prawie pracować przez to...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
MDR, czy wcześniej ta karta działała w tym routerze? Masz możliwość sprawdzenia innej karty na tym sprzęcie?
rufik, stacja jest właśnie w trakcie modernizacji. Dodajemy LTE2600.
rufik, stacja jest właśnie w trakcie modernizacji. Dodajemy LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Dziś skończą? :)rufik, stacja jest właśnie w trakcie modernizacji. Dodajemy LTE2600.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
rufik, takich informacji nie mam, jednak zwykle nie trwa to dłużej niż jeden dzień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Michał_Plus tak to jedyna karta z tego routera od początku, inna karta również nie działa
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
MDR, wygląda na problem z urządzeniem. Spróbuj przeczyścić gniazdo sim. Być może styki są zabrudzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Dziękuję za odp, ale gniazdo na karte SIM jest czyste :(