Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:17

Zostaw Kontakt





ODU IDU - 200

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: ODU IDU - 200

Post7 cze 2018, o 14:13

Wujo86, nie obsługuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

qwert4502

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 25 cze 2013, o 08:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: twój profil
  • Model telefonu: sony ericsson k800i

Re: ODU IDU - 200

Post9 lip 2018, o 07:06

Ja zainstalowałem aktualizacje ODUIDU200-v2.2.35.2_1.4.4 i zaczęły się się problemy czasem nie chcą się wczytywać niektóre strony lub przycina na filmach pomaga dopiero RESET :-( Mogą mi państwo podać link do wcześniejszej wersji oprogramowania na niej chodził bez zarzutu.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: ODU IDU - 200

Post9 lip 2018, o 12:35

qwert4502, na stronie znajdziesz tylko najnowszą aktualizację. Przywróć, proszę, ustawienia fabryczne i ponownie zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

burli

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 7 maja 2017, o 13:19
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: ODU IDU 200

Re: ODU IDU - 200

Post21 lip 2018, o 11:14

Kiedyś zgłaszałem, że panel administracyjny ODU-IDU200 strasznie obciąża jeden komputer. Tak, że nie da się korzystać. Okazało się, że winny był soft zestawu. Zmieniłem na nowy i teraz jest dobrze.
Na koniec pochwalę się wynikiem z zestawem na strychu:
Obrazek
Parametry:
RSRP -87 dBm
RSRQ -9 dB
RSSI -71 dBm
SINR 20 dB
Informacja o lokalizacji 444
Pasmo 3 (1800 MHz)

Lokalizacja: Gdańsk Kokoszki.
Gdyby ktoś pytał o pobór prądu, to informuję, że zestaw ciągnie 13W.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: ODU IDU - 200

Post23 lip 2018, o 11:05

burli, dziękuję! ;-) Super wynik :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baldbadass

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 24 lip 2018, o 13:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: ODU IDU - 200

Post24 lip 2018, o 13:23

witam,

a gdzie można sprawdzić który nadajnik wybrać? została mi zaoferowana w/w usługa w ramach przedłużenia umowy na internet w CP i nim się na cokolwiek zgodzę to chciałbym wiedzieć jaką mam odległość do nadajnika, żeby nie było sytuacji w której nie będę odczuwał poprawy jakości internetu...

Legniaca- szczytnicka
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: ODU IDU - 200

Post24 lip 2018, o 14:22

baldbadass, ulica Szczytnicka ma długość ok. 2 km, więc trudno podać precyzyjną odległość do stacji. Patrząc na jej zachodni kraniec to najbliższa jest stacja BT34703 z GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800, w odległości ok. 0,5 km. Biorąc pod uwagę kraniec wschodni ulicy to najbliżej jest BT34792 z GSM, U900 i LTE1800, w odległości ok. 1 km. (na sierpień zaplanowane jest dodanie LTE900). Nie możesz jednak wybrać, z którą stacją będzie łączył się router. Urządzenie łączy się automatycznie między innymi na podstawie mocy sygnału, który do niego dociera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotrek jestem

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 1 sie 2018, o 20:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Internet całkowicie przestał działać

Post1 sie 2018, o 21:06

Witam, jakiś czas temu mój router (Odu 200) przestał działać. Świeci się tylko power na niebieskio i odu status na czerwono. Reset przyciskiem chyba w ogóle przestał działać. W czym tkwi problem?
Ostatnio edytowano 2 sie 2018, o 07:12 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: ODU IDU - 200

Post2 sie 2018, o 09:07

Piotrek jestem, czy czerwona dioda pali się cały czas czy miga? Odłącz kabel antenowy oraz sprzęt od zasilania na około 30 sekund i podłącz ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotrek jestem

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 1 sie 2018, o 20:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: ODU IDU - 200

Post2 sie 2018, o 12:46

Czerwona dioda cały pali się cały czas. Odłączenie nic nie zmieniło
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: ODU IDU - 200

Post2 sie 2018, o 13:38

Piotrek jestem, wskazuje to na awarię sprzętu. Konieczna będzie oddanie sprzętu na gwarancję. Wystarczy, że udasz się do dowolnego naszego punktu sprzedaży. Potrzebna będzie karta gwarancyjna i dowód zakupu. Niestety, wymagane będzie oddanie całego zestawu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
Piotrek jestem(2 sie 2018, o 13:49)
Offline
Avatar użytkownika

anowia

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 14 sie 2018, o 14:51
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: GB(LML5B)
  • Model telefonu: INTERPHONE INTER DOMOWY

ODU IDU 200

Post14 sie 2018, o 15:02

Witam, prosze o pomoc poniewaz mnie juz się koncza pomysły co mam robic. Jestem od dwoch lat uzytkownikiem zestawu ODU IDU 200, ktory do tej pory dzialal bez zarzutu pomimo nie najlepszej lokalizacji internet osiagal predkosci w porywach nawet do 20mgps . Od ok miesiaca mam problem: zrywa mi polaczenie i restaruje sie, najpierw gasnie status LTE nastepnie ODU Power i ODU status zaczyna migac na czerwono. Trwa to chwile 2-3 minuty i ponownie automatycznie wraca polaczenie. Probowalam juz wszystkiego po konsultacjach na infolinii: zmiany pasma, resetu przywracania ustawien fabrycznych, nawet kabel zmienilam na nowy bo byla sugestia ze byc moze jest to wina kabla. Nic nie pomaga. Totalnie mi to utrudnia zycie bo pracuje w domu przez internet i cos mnie trafia jak co chwile mi zrywa polaczenie. Co ciekawe dzieje sie to tylko w godzinach popoludniowych. Tak do mniej wiecej 12 godziny dziala bez zarzutu po poludniu zaczynaja sie problemy. Apogeum jest tak w okolicy godziny 16. Pod wieczor znow wraca do normy i zdarza sie to ale bardzo rzadko. Jakies pomysly co moze byc przyczyna?? Adres to miejscowosc Bronisławka kod pocztowy 63-435. Pozdrawiam, Iwona
Ostatnio edytowano 14 sie 2018, o 16:24 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: ODU IDU - 200

Post14 sie 2018, o 16:33

anowia, sprawdź proszę, czy w panelu Admina dostępna jest aktualizacja oprogramowania.

Czy w momencie utraty połączenia dodatkowo zestaw wyłącza się i włącza ponownie?

W panelu admina ODU dokonaj zmiany dla zdalnej aktualizacji: Ustawienia -> Zdalna aktualizacja -> Tryb aktualizacji zmień na ręczny. Następnie sprawdź, czy problem dalej występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Daniel_Plus otrzymał podziękowanie od
anowia(16 sie 2018, o 12:53)
Offline
Avatar użytkownika

dariuszmatysik

PlusManiak

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 13:32
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Ostrzeżenia: 2

Re: ODU IDU - 200

Post14 sie 2018, o 16:46

Nie słuchaj dalej konsultantów Plusa. Wodzą cię od dawna za nos. Pracujesz zdalnie i w tej lokalizacji wzięłaś Plusa z tym tragicznym sygnałem? To ogromny błąd. Mieszkasz w trudnej lokalizacji i nigdy nie powinni ci sprzedać tego zestawu. Dwa lata temu zasięg LTE miałaś z tego pseudo LTE Sferii czyli z BTS-a LTE800Sferii w Międzyborzu, to kawał drogi przez lasy. Od początku ten internet nie miał racji bytu u ciebie i nie mógł działać prawidłowo. Najbliższy BTS Plusa jest w Przygodzicach ale tam działał LTE1800Aero2 , na twoim zestawie nie ma szans na prawidłowy zasięg z niego, lasy po drodze. Ostatnio Plus dodał tam LTE900 ale ty z niego nie skorzystasz, ODU-200 nie obsługuje tego pasma podobnie jak 3G na UMTS900. Ciesz się z tego co masz za pół roku nie będziesz miała żadnego internetu w Plusie. Pozwolenia na LTE800Sferii wygasają z końcem 2018, na dzień dzisiejszy Plus nie zamierza płacić UKE 1,8mld złotych za jego przedłużenie i to pasmo pewnie zgaśnie z nowym rokiem, także na BTS-ie w Międzyborzu. Oznacz to dla ciebie całkowity brak internetu w Plusie jeśli nie łączysz się na LTE1800. Pokaż parametry sygnału na LTE1800 i LTE 800 z zakładki Diagnostyka-Status LTE na IDU. a najlepiej jak mozesz to uciekaj z Plusa.konkurencja ma duzo lepszy zasięg u ciebie.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: ODU IDU - 200

Post14 sie 2018, o 17:31

dariuszmatysik napisał(a):Pracujesz zdalnie i w tej lokalizacji wzięłaś Plusa z tym tragicznym sygnałem? To ogromny błąd. Mieszkasz w trudnej lokalizacji i nigdy nie powinni ci sprzedać tego zestawu. Dwa lata temu zasięg LTE miałaś z tego pseudo LTE Sferii czyli z BTS-a LTE800Sferii w Międzyborzu, to kawał drogi przez lasy. Od początku ten internet nie miał racji bytu u ciebie i nie mógł działać prawidłowo.

I pewnie dlatego do tej pory działo mu dobrze i miał prędkości do 20 Mb/s? Zresztą nie wiem czy czytałeś ale problem jest z automatycznym resetowaniem się połączenia, a nie prędkością czy poziomem sygnału.

anowia napisał(a):Od ok miesiaca mam problem: zrywa mi polaczenie i restaruje sie, najpierw gasnie status LTE nastepnie ODU Power i ODU status zaczyna migac na czerwono

Opis sugeruje reset całego sprzętu, nie tylko połączenia, więc raczej stawiałbym na problem sprzętowy, więc jeśli aktualizacja nie pomoże to pozostaje serwis. Jaki masz poziom sygnału na poszczególnych pasmach (RSRP,RSRQ)?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot], Michał_Plus, sowa198310, zawsze_pomocny i 38 gości