ODU IDU - 200
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
Tarantino, jeśli pakiet podstawowy nie został wykorzystany to nie ma możliwości by FUP zadziałał. Jeśli uważasz że usługa działa nieprawidłowo, koniecznie złóż reklamację. Wszystko zostanie dokładnie sprawdzone. Na stacji w Wojnowicach jest LTE900, LTE1800 i LTE2600. Działa również agregacja tych pasm.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z Internetem (ODU IDU 200 + pakiet Ja+ Internet LTE 100GB), zestaw działał bez problemu jakieś 10 miesięcy, od miesiąca jest problem - po ok 20-40min pracy urządzenie przestaje działać - połączenie LTE jest aktywne, ale dostępu do internetu nie ma, strony/pingi nie odpowiadają, po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy ale tylko na 20-40min, czasami działa godzinę... Diagnostyka urządzenia nie pokazuje nieprawidłowości, chyba skończyły mi się pomysły....Pozostaje reklamacja zestawu? Może ktoś z Was ma jakieś inne sugestie lub doświadczenia z podobnym problemem?
pozdrawiam
Kuba
od jakiegoś czasu mam problem z Internetem (ODU IDU 200 + pakiet Ja+ Internet LTE 100GB), zestaw działał bez problemu jakieś 10 miesięcy, od miesiąca jest problem - po ok 20-40min pracy urządzenie przestaje działać - połączenie LTE jest aktywne, ale dostępu do internetu nie ma, strony/pingi nie odpowiadają, po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy ale tylko na 20-40min, czasami działa godzinę... Diagnostyka urządzenia nie pokazuje nieprawidłowości, chyba skończyły mi się pomysły....Pozostaje reklamacja zestawu? Może ktoś z Was ma jakieś inne sugestie lub doświadczenia z podobnym problemem?
pozdrawiam
Kuba
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
qbaq, przywróć ustawienia fabryczne. Jeśli to nie pomoże pozostanie udanie się do APS w celu sprawdzenia sprzętu na miejscu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomaga. Czy sprzęt mogę reklamować w dowolnym punkcie Plusa? Zakładam, że muszę zdemontować cały zestaw? Jakie dokumenty będą potrzebne?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
qbaq, w dowolnym. Najlepiej cały zestaw. Umowa, karta gwarancyjna i dowód zakupu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Witam, posiadam zestaw odu idu 200. Lokalizacja to Platerów, ulica Kościelna. Występuje problem ze zrywaniem połączenia między odu i idu oraz wewnętrzny router jest dość gorący. Zestaw posiadam od 3 lat (dwa lata temu przedłużona umowa). Kiedy zrywane jest połączenie z internetem, nie da się również zalogować do panelu administracyjnego, czy może to być spowodowane przegrzewaniem urządzenia? Czasem jest ok, jednak bywają całe godziny, kiedy nie da się zalogować.
Chciałbym się też dowiedzieć, czy po takim czasie mogę już rozebrać router wewnętrzny i przeczyścić go, czy muszę zanieść go do Plusa w celu sprawdzenia?
Chciałbym się też dowiedzieć, czy po takim czasie mogę już rozebrać router wewnętrzny i przeczyścić go, czy muszę zanieść go do Plusa w celu sprawdzenia?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
daw13, proponuję przedmuchać otwory wentylacyjne suchym sprężonym powietrzem, oczywiście po odłączeniu urządzenia od prądu. Nie polecam samodzielnego rozbierania. Należy go oddać do serwisu. Czy był wykonany powrót do ustawień fabrycznych? Jakie diody palą się na obudowie w czasie gdy występują opisane problemy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Przez weekend postawiłem router na podkładce chłodzącej, przedmucham też dziś. Nie wykonano powrotu do ustawień fabrycznych, je też zrobię. Wydaje mi się, że diody zależnie od dnia, czasem nie wskazuje zasilania do anteny, czasem świecą się wszystkie konieczne.
Po ustawieniu na podkładce problem zmalał, jednak nie znikną, wykonam zalecenia i dam znać czy występuje nadal.
Po ustawieniu na podkładce problem zmalał, jednak nie znikną, wykonam zalecenia i dam znać czy występuje nadal.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
daw13, jeśli problem nie ustąpi, konieczne będzie oddanie sprzętu do serwisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Problem się zmienił delikatnie. Teraz odcina pojedyncze urządzenia w losowych momentach. Np na laptopie nie działa, a na telefonie obok tak. Tak samo na odwrót, nie ma reguły co do urządzenia.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
daw13, może jest ustawiony limit jednocześnie podłączonych urządzeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Wątpię, chociaż nie mogę znaleźć ustawienia za to odpowiadającego. Czasem podłączonych jest do 6 urządzeń, a problem występował również przy 2.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
daw13, więc to odpada. Niestety, podejrzewam problem ze sprzętem. Konieczny jest serwis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Wystarczy zanieść do Plusa czy trzeba szukać serwisu zewnętrznego? Jest szansa na urządzenie zastępcze chociaż? Myślę, że urządzenie już po gwarancji (skoro mam je od 3 lat). Jest Pan w stanie oszacować koszt, bądź jakieś widełki ile serwis tego urządzenia może kosztować?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
daw13, można oddać w każdym punkcie. Nie jestem w stanie oszacować ewentualnych kosztów naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ