Witam! Mam problem (nie tylko ja bo pytałem kilka osób i u nich to samo) otóż strasznie spadł zasięg, jeszcze przeszło tydzień temu było 4-5 kresek, a teraz 1 góra 2 (choć rzadko). Grodzisk Wielkopolski 62-065
Bobereqq pisze:Witam! Mam problem (nie tylko ja bo pytałem kilka osób i u nich to samo) otóż strasznie spadł zasięg, jeszcze przeszło tydzień temu było 4-5 kresek, a teraz 1 góra 2 (choć rzadko). Grodzisk Wielkopolski 62-065
Jest problem, też już zgłaszam im to od tygodnia i żadnej poprawy, napisałem już reklamację. Pisz też może jak nas będzie więcej to wreszcie coś z tym zrobią.
radzion191, Bobereqq, na obu stacjach będą w najbliższym czasie przeprowadzane modernizacje. BT33275 dostanie LTE900 a BT32063 - LTE900 i LTE2600. Obie odbędą się w maju. W tym czasie nastąpi również rekonfiguracja obecnej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
A czy prawdą jest że został uruchomiony jakiś nadajnik innej sieci który zakłóca pracę waszego, ostatnio jak dzwoniłem dostałem taką informację od konsultantki i że sprawą zajmuje się UKE. Jeśli tak to przyjmijcie jakieś wspólne stanowisko bo każdy mówi co innego, teraz dzwoniłem i powiedziano mi że żadnego problemu nie ma, a internet jak źle działał tak dalej nie można praktycznie z niego korzystać.
Szkoda słów po prostu... człowiekowi wieczorkiem w niedzielę jest szczególnie potrzebny dobry internet (nawet w miarę dobry), ale oczywiście działa tak słabo, że pingi skaczą nawet do około 1-tysiąca. - tak było w zeszłą niedzielę.. W tą pewnie też tak będzie, bo efektów, pracy nad BTS w Grodzisku Wielkopolskim brak. - jeżeli w ogóle są takowe prowadzone.
Ja czekam na wynik reklamacji, i piszę do UKE. Bo to jest nie do zaakceptowania na infolinii próbują z człowieka robić idiotę, i wciskają że wszystko jest ok, zgłoszenia zamykają, a problem zostaje.
radzion191,
- aktualnie w Grodzisku Wlk. mogą występować problemy z połączeniami głosowymi oraz transmisją danych w 3G.
Sprawa jest w trakcie rozwiązywania przez dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Od jakiegoś miesiąca może nieco więcej mój internet LTE po około godzinach 19-20 przestaje działać, na routerze świeci się czerwona lampka i trwa to czasami nawet do późnej nocy. Jest to problem regularny występujący niemal codziennie.Co się dzieje?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, o 10:34 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono do odpowiedniego wątku.