Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39
Re: Awaria BTS'a ?
Interesujące, gdybym sam nie upomniał się o odpowiedź to nikt nie raczyłby udzielić informacji że z nadajnikami wszystko w porządku, czymś jednak pogorszenie jakości internetu musiało być spowodowane
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5468
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, nie mamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 9 kwie 2019, o 15:25
Internet w telefonie.
Witam, czy mają Państwo jakieś awarie w Złotoryi? Bo ok. 2 tyg jakość internetu jest okropna...
Re: Awaria BTS'a ?
Witaj michalhasiuk,
- wykonaj proszę kilka speed testów o różnych porach dnia i pokaż wyniki.
- wykonaj proszę kilka speed testów o różnych porach dnia i pokaż wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spadek zasiegu
Witam.
Od kilku dni obserwuje diametralny spadek zasiegu sieci w Łańcucie z komina cieplowni, ulica Polna. Mieszkam niedalego, jakies 150m w linii prostej. Dotychczas mialem na telefonie zasieg na full, teraz jedna kreska. Telefonu nie zmienialem, zeby tak mialo mi spasc. Karte srawdzalem takze w innych telefonach, to samo. MVNO (Premium Mobile) to samo. W Rzeszowie zasieg mam na full, to widac ze ewidentnie cos z nadajnikiem. Mozecie to sprawdzic?
Od kilku dni obserwuje diametralny spadek zasiegu sieci w Łańcucie z komina cieplowni, ulica Polna. Mieszkam niedalego, jakies 150m w linii prostej. Dotychczas mialem na telefonie zasieg na full, teraz jedna kreska. Telefonu nie zmienialem, zeby tak mialo mi spasc. Karte srawdzalem takze w innych telefonach, to samo. MVNO (Premium Mobile) to samo. W Rzeszowie zasieg mam na full, to widac ze ewidentnie cos z nadajnikiem. Mozecie to sprawdzic?
Ostatnio zmieniony 9 mar 2020, o 12:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: spadek zasiegu
znajomy co robi przy serwisie nadajników powiedział mi niedawno że stosują osłabienie mocy nadajnika a w przypadku mocnego obciążenia sieci nawet wyłączenie pasma (lte)
niestety ale od 2013r pomimo lte nic się nie zmieniło z prędkościami internetu, bo żenujące jest że mając pełny zasięg lte zaledwie 500 metrów od nadajnika transfery nie przekraczają 600kb/s pobieranie i 200kb/s wysyłanie ale operator posługuje się miarą Mb (mega bit) a nie 1MB (mega bajt) czyli 1000kb/s ~ w zaokrągleniu :E internet od zielonych to totalna porażka walczę z nim cały czas i mam kilka kart sim. Najbardziej zadowolony jestem z sieci fioletowych bo zieloni mają limity na transfery na nadajnikach przykładowo 100Tb miesięcznie i muszą okrajać transfer aby nie przekroczyć wartości dlatego internet działa jak działa inaczej pan Solorz nie nachapał by się swojego majątku 10 miliardów złotych na ciemnych polaczkach
niestety ale od 2013r pomimo lte nic się nie zmieniło z prędkościami internetu, bo żenujące jest że mając pełny zasięg lte zaledwie 500 metrów od nadajnika transfery nie przekraczają 600kb/s pobieranie i 200kb/s wysyłanie ale operator posługuje się miarą Mb (mega bit) a nie 1MB (mega bajt) czyli 1000kb/s ~ w zaokrągleniu :E internet od zielonych to totalna porażka walczę z nim cały czas i mam kilka kart sim. Najbardziej zadowolony jestem z sieci fioletowych bo zieloni mają limity na transfery na nadajnikach przykładowo 100Tb miesięcznie i muszą okrajać transfer aby nie przekroczyć wartości dlatego internet działa jak działa inaczej pan Solorz nie nachapał by się swojego majątku 10 miliardów złotych na ciemnych polaczkach
Re: spadek zasiegu
Jakie bzdury.
Re: Awaria BTS'a ?
Witaj pinol,
- od kiedy mniej więcej obserwujesz pogorszenie zasięgu?
Niedawno stacja była tam zakłócana przez nielegalny wzmacniacz, ale problem ten został rozwiązany. Wiec zastanawiam się, czy ktoś nie wznowił swojej działalności z tym repeaterem.
- od kiedy mniej więcej obserwujesz pogorszenie zasięgu?
Niedawno stacja była tam zakłócana przez nielegalny wzmacniacz, ale problem ten został rozwiązany. Wiec zastanawiam się, czy ktoś nie wznowił swojej działalności z tym repeaterem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Około tydzień, moze parę dni więcej. Sprawdzałem na innych telefonach, to samo. Więc wykluczam problem u siebie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5468
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
pinol, poprosiłem o diagnostykę stacji. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
pinol,
w celu dokładniejszej analizy problemu, podeślij mi więcej danych mailem, na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank:
- swój numer telefonu
- lokalizację, w której przebywasz i obserwujesz spadek zasięgu
- jakiego rodzaju są to problemy, w jakim systemie 2G/3G/4G
- na jakich urządzeniach testowałeś działanie karty SIM (jakie modele telefonów)
- datę od kiedy mniej więcej to się zaczęło, kiedy ostatni raz wystąpiło.
Ps. w temacie wiadomości zamieść swój nick oraz dopisek: FORUM.
w celu dokładniejszej analizy problemu, podeślij mi więcej danych mailem, na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank:
- swój numer telefonu
- lokalizację, w której przebywasz i obserwujesz spadek zasięgu
- jakiego rodzaju są to problemy, w jakim systemie 2G/3G/4G
- na jakich urządzeniach testowałeś działanie karty SIM (jakie modele telefonów)
- datę od kiedy mniej więcej to się zaczęło, kiedy ostatni raz wystąpiło.
Ps. w temacie wiadomości zamieść swój nick oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 lut 2020, o 12:53
Re: Awaria BTS'a ?
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z internetem w Augustowie 16-300. Mam internet mobilny domowy i ten na kartę w telefonie. Oba osiągają rekordowe 0.5Mb/s. Tak zgadza się małe "b". Proszę o szybką odpowiedz. Prędkość jest naprawdę flustrująca.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5468
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
kowalewski.J, podaj dokładną lokalizację. Czy prędkości utrzymują się przez cały czas? Sprawdź wykorzystanie pakietu podstawowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Awaria BTS'a ?
Witam,
Od kilkudziesięciu godzin na wszystkich urządzeniach w domu obserwuje dużo słabszy zasięg 3G. Okolice miejscowości Liwa (Warmińsko-Mazurskie). BTS w miejscowości Miłomłyn. Jakiś problem z BTS? BT41553
Od kilkudziesięciu godzin na wszystkich urządzeniach w domu obserwuje dużo słabszy zasięg 3G. Okolice miejscowości Liwa (Warmińsko-Mazurskie). BTS w miejscowości Miłomłyn. Jakiś problem z BTS? BT41553
Re: Awaria BTS'a ?
Witaj jaszek7777,
- poprosiłam o diagnostykę stacji.
- poprosiłam o diagnostykę stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ