Awaria BTS'a ?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: grzefik »

Mam ustawiony tryb automatyczny. Po połączeniu internetowym LTE bardzo wolno się lądowały strony jednak pojawiał się tryb 3g w czasie korzystania z internetu. Nie jestem cały czas online, jednakże wiem że podczas korzystania z internetu w trakcie połączenia przełączanie się na tryb 3g. Przychodziły też SMS że próbowano się ze mną polaczyc. Ale nie prowadziłem innej rozmowy więc zasięg mialem

9 maja 2019, o 13:00
Czy jest planowana rozbudowa nadajnika w tej lokalizacji?
Ostatnio zmieniony 9 maja 2019, o 14:16 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

grzefik, przełączanie się w tryb 3G podczas zestawienia połączenia jet normalne. W obecnej chwili nie ma planów rozbudowy. Sprawdzę czy coś się dzieje ze stacja i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: grzefik »

Michał_Plus pisze:grzefik, nie są tam prowadzone żadne prace. Masz możliwość podać parametry sygnału? Czy po przełączeniu urządzenia w tryb 3G jest tak samo?
Problem występuje nadal tylko na sieci GSM, nie ma znaczenia czy to numer abonamentowy czy na kartę.
Zgłoszenie ma nr C00000001593013
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

grzefik, poprosiłem o pilne sprawdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
RiCoRawicz
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 22 wrz 2017, o 11:43

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: RiCoRawicz »

Ewa_Plus pisze:RiCoRawicz,
- dziękuję za sygnał, sprawdzę to i dam znać.
Coś wiadomo?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

RiCoRawicz, czekamy na odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: grzefik »

Michał_Plus pisze:grzefik, poprosiłem o pilne sprawdzenie.
Czy coś wiadomo o tej awarii? Nadal problem występuje
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

grzefik, Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji, nasi technicy badają sytuacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: jaszek7777 »

jaszek7777 pisze:Wczoraj w godzinach mniej więcej 20:00-22:00 znowu był problem z usługami w mojej okolicy (Miłomłyn, Warmińsko-Mazurskie). Pomimo obecności zasięgu na telefonach nie były realizowane połączenia głosowe ani wysyłka SMS. Internet mobilny nie działał lub działał tylko czasami i bardzo wolno. Problem stwierdzono na mobilnym internecie Plus, dwóch kartach SIM Plusa i dwóch a2mobile. Na zewnątrz padał średni deszcz. Już pisałem, że mam wrażenie, że po ostatniej grudniowej modernizacji stacja ta (BT41553) wygląda na bardziej wrażliwą na zjawiska pogodowe. Wystarczy padający deszcz lub śnieg (bez burzy) i już kłopoty: albo nie słychać rozmówcy, albo nie są realizowane usługi, pomimo zasięgu.

6 mar 2019, o 09:25
Dodam, że nie działały też kody USSD.
Wracam z problemem. Wczoraj w okolicach 21:00 sytuacja się powtórzyła. Gdy padał średnio-intensywny deszcz padło GSM (2G). Zasięg na telefonach był, ale nie działały usługi - połączenia wychodzące łączyło w nieskończoność, tak samo wysyłało wiadomości SMS, nie działały kody USSD. Zgłosiliśmy u swoich operatorów (nie do Plusa, bo jeśli chodzi o telefony to z rodziną jesteśmy klientami MVNO działających na Plusie (lajt mobile, a2mobile, KLUCZ Mobile). Problem wystąpił na każdej karcie SIM, niezależnie od operatora. Plusie się to zawsze, gdy warunki pogodowe się pogorszą. Sytuacja występuje od grudnia ub. r. Pasma 3G i 4G działały ok.

Macie możliwość sprawdzenia tego? Być może macie jakieś narzędzia raportujące nieprawidłowości w działaniu BTS? Teraz jest wszystko ok, ale jak zła pogoda - siada.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

jaszek7777, poprosiłem techników o sprawdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: jaszek7777 »

Dzięki. Dodam jeszcze, że w czasie prowadzenia rozmowy telefonicznej objawia się to zawsze tak, że nagle - pomimo trwania połączenia - przestaje się słyszeć rozmówcę. Nie wiem jakie procedury mają w tej kwestii partnerzy Plusa korzystający z infrastruktury. Internet (prosto od Plusa) akurat działał, działało też 3G. Jednak nierzadko pada również internet.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

jaszek7777, dam znać jak tylko się czegoś dowiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
RiCoRawicz
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 22 wrz 2017, o 11:43

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: RiCoRawicz »

Michał_Plus pisze:RiCoRawicz, czekamy na odpowiedz.
Proponuję przekazać ten problem inżynierowi który poprawił konfigurację we Wschowie.
Zrobił to szybko i bardzo dobrze.
Agregacja działa teraz bardzo dobrze.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: Michał_Plus »

RiCoRawicz, poprosiłem o nadanie priorytetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Awaria BTS'a ?

Post autor: jaszek7777 »

Michał_Plus pisze:jaszek7777, dam znać jak tylko się czegoś dowiem.
Rozumiem, że w mojej sprawie nic nie wiadomo? Wczoraj po 23:00 z ciekawości sprawdziłam, czy problem trwa, bo padał deszcz. Trwa. Dzieci mają zwykłe klasyczne telefony, pracujące tylko w 2G. Żaden z nich nie działał. 3G działało ok, internetu LTE nie sprawdziłem.
ODPOWIEDZ