Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
djwitus1, pracujemy nad rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Proszę o sprawdzenie stacji: 30646
Od kilku dni jest problem z upload, wartości nie przekraczają 4-5Mbps, sprawdzone na ODU-IDU300 oraz dwóch telefonach - Galaxy S9 oraz S7.
Od kilku dni jest problem z upload, wartości nie przekraczają 4-5Mbps, sprawdzone na ODU-IDU300 oraz dwóch telefonach - Galaxy S9 oraz S7.
Re: Awaria BTS'a ?
habish,
- w tej chwili nie widać, aby coś się tam mogło złego dziać - brak innych zgłoszeń z tej okolicy. Także jeśli sytuacja się będzie utrzymywać, to podeślij nam mailem więcej informacji, takich jak: lokalizacja, w której to ma miejsce, od kiedy zaobserwowałeś problem, czy całą dobę tak jest, czy tylko o określonych porach, nr telefonów, wyniki ostatniego speed-testu, itd. Zarejestruję wówczas zgłoszenie.
Mail oczywiście na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
- w tej chwili nie widać, aby coś się tam mogło złego dziać - brak innych zgłoszeń z tej okolicy. Także jeśli sytuacja się będzie utrzymywać, to podeślij nam mailem więcej informacji, takich jak: lokalizacja, w której to ma miejsce, od kiedy zaobserwowałeś problem, czy całą dobę tak jest, czy tylko o określonych porach, nr telefonów, wyniki ostatniego speed-testu, itd. Zarejestruję wówczas zgłoszenie.
Mail oczywiście na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy z BTS o numerze cell-id (niestety nie potrafię określić który to nadajnik) 7702024 działa normalnie, czy w ogóle w okolicy nic nie uległo zmianie ponieważ od jakiegoś czasu sygnał słabnie, niedawno router łapał 3/4 kreski a teraz 1, czasem wskoczą 2 kreski na LTE. Dodam że wcześniej router łączył się z LTE+.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, BT30086 działa poprawnie. Na początku miesiąca na BT32460 (Kawnice) dodano LTE2600 jednak czeka jeszcze na uruchomienie komercyjne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Więc czym może być spowodowane pogorszenie sygnału?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, być może nastąpiły jakieś zmiany w tej okolicy, które powodują te zakłócenia. Z jakiego urządzenia korzystasz? Możesz podać parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Huawei B325 niestety nie mam dostępu aktualnie do parametrów sygnału natomiast żadnych zmian w okolicy nie zaobserwowałem dlatego dziwi mnie słabnący sygnał.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, używasz anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Od samego początku nie korzystam ponieważ do tej pory sam router wskazywał 3/4 kreski w LTE+
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, sprawdź parametry sygnału. Ja poproszę techników o diagnostykę stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 12:03
Re: Awaria BTS'a ?
Typowe podejście 90% użytkowników internetu mobilnego, mam 3 kreski więc po co mi antena a potem płacz jak coś nie halo. Kreski to są dla panienek na testach ciążowych , sygnał LTE ma swoje parametry i to nimi trzeba operować. A do obsługi i diagnostyki na Huawei HiLink stosuje się konkretne aplikacje na Android lub Windows.
Re: Awaria BTS'a ?
Nie rozumiem tego wjechania na mnie ;) Parametry były dotychczas dobre, poziom sygnału 3 kreski, nie było wysokiego pingu tow jakim celu miałem wydawać niemałe pieniądze na antenę skoro wszystko działało dobrze bez niej?
Parametry sygnału to średnio "RSRP: -111", "RSSI: -81", "RSRQ -11,5", "SINR: -4".
Parametry sygnału to średnio "RSRP: -111", "RSSI: -81", "RSRQ -11,5", "SINR: -4".
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, jakie masz DL i UL. Na jakim paśmie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ