Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39
Re: Awaria BTS'a ?
Pasmo 2600MHz, dl na poziomie 20Mbps a ul 7mbps, prędkość nie jest problemem gorzej z pingiem, który ostatnio wynosił nawet 600/700 podczas grania.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG, tak jak pisałem, poprosiłem o diagnostykę stacji. Dam znać jak tylko dostanę odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 3 cze 2019, o 12:03
Re: Awaria BTS'a ?
A ja nie rozumiem ludzi którzy podaja parametry sygnału LTE, tak a propos bardzo słabe bez podania pasma na którym wykonano pomiar. Nie rozumiem tez ludzi którzy narzekają że spadł im zasięg gdy operator uruchomił na BTS-ie z którego korzystali dotychczas czyli BT30086 Golina-Piaskowa z 2 CC CA B3+B8 dodatkowo LTE2600. Czyli do dyspozycji zamiast dotychczasowych 25MHz pasma na LTE1800( 20MHz) + LTE900( 5MHz) mają kolejne 20MHz na LTE2600 czyli razem 45MHz w agregacji 3 CC CA B&+B3+B8. Ponieważ B525 nie obsługuje 3 CC CA ale oczywiście ze lepiej teraz korzystać z 2 CC CA B7+B3 ( 40MHz) niz poprzedniej 2 CC CA B3+B8 ( 25MHz). Tylko że do tego potrzebna skuteczna antena kierunkowa na 1800-2600MHz. Jeśli RSRP -111dBm jest na LTE1800 to na 2600MHz jest szczątkowy.Ogólnie to fizyka a nie spiskowe teorie o awarii . Subiektywne odczucia użytkownika są bez znaczenia, decydują parametry sygnału https://jackiewiczowie.blogspot.com/201 ... u-lte.html i jak na dłoni widać że pokazane parametry daleko od prawidłowych, nawet jeśli to RSRP na 2600MHz. Kupno anteny w takiej sytuacji to podstawa.
Re: Awaria BTS'a ?
Chłopie, kupuję usługę, która działa więc po co mi anteny? Po jakimś czasie operator grzebie w nadajniku (u mnie np. dołożono którąś częstotliwość LTE) i d... sygnał słabszy, Internet wolniejszy, dodzwonić się czasem na parterze domu nie można. Mam gdzieś anteny, Internet na szczęście pojawił się na światłowodzie, a numer już jest u konkurencji.babunia1111 pisze:Typowe podejście 90% użytkowników internetu mobilnego, mam 3 kreski więc po co mi antena a potem płacz jak coś nie halo. Kreski to są dla panienek na testach ciążowych , sygnał LTE ma swoje parametry i to nimi trzeba operować. A do obsługi i diagnostyki na Huawei HiLink stosuje się konkretne aplikacje na Android lub Windows.
Re: Awaria BTS'a ?
Dzień dobry,
przepraszam jeżeli piszę w złym temacie ale nie mogłem dopasować się do innego wątku.
Chodzi mi o parametry BTS'a BT43970 Braniewo, ul. Katedralna 3 - Bazylika pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej.
Znalazłem w internecie mapę z parametrami, z której wynika że LTE działa tutaj tylko w jednym paśmie 2600. Chciałbym się upewnić, czy tak jest rzeczywiście, bo internet się zatyka ( transfer nie umożliwia odtwarzania filmów nawet w słabych parametrach ), szczególnie od piątku do niedzieli, i nie wiem czy warto inwestować w nowy router z agregacją pasm ?
Inne sieci mają tutaj LTE 1800, 2100 i 2600. Jak jest w Plusie ?
Pozdrawiam
Andrzej
przepraszam jeżeli piszę w złym temacie ale nie mogłem dopasować się do innego wątku.
Chodzi mi o parametry BTS'a BT43970 Braniewo, ul. Katedralna 3 - Bazylika pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej.
Znalazłem w internecie mapę z parametrami, z której wynika że LTE działa tutaj tylko w jednym paśmie 2600. Chciałbym się upewnić, czy tak jest rzeczywiście, bo internet się zatyka ( transfer nie umożliwia odtwarzania filmów nawet w słabych parametrach ), szczególnie od piątku do niedzieli, i nie wiem czy warto inwestować w nowy router z agregacją pasm ?
Inne sieci mają tutaj LTE 1800, 2100 i 2600. Jak jest w Plusie ?
Pozdrawiam
Andrzej
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
ra345, mamy tam LTE900, LTE1800 i LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Dziękuję za informacje. To teraz tylko dodatkowe pytanie czy zmiana router'a Huawei B593 na inny router oferowany w Plusie tj. Huawei 4GRouter 3 PRO lub ZTE MF286R pozwoli na agregację pasm ? Czy poprawi internet, i który z nich może być lepszy w tym przypadku ?Michał_Plus pisze:ra345, mamy tam LTE900, LTE1800 i LTE2600.
Pozdrawiam
Re: Awaria BTS'a ?
ra345
- oba wymienione urządzenia agregują, więc zamiana powinna sprawić, że LTE będzie lepiej u Ciebie działać.
Który z nich wybierzesz, decyzja należy do Ciebie. Najlepiej poczytać opinie użytkowników w sieci :)
- oba wymienione urządzenia agregują, więc zamiana powinna sprawić, że LTE będzie lepiej u Ciebie działać.
Który z nich wybierzesz, decyzja należy do Ciebie. Najlepiej poczytać opinie użytkowników w sieci :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
To fajnie, tylko że chyba nie wszystkie urządzenia agregują wszystkie częstotliwości i BTS też chyba musi umożliwiać agregację. Tak gdzieś czytałem, stąd moje pytanie.Ewa_Plus pisze:ra345
- oba wymienione urządzenia agregują, ...
Pozdrawiam
aktualizacja
Trochę poczytałem i wg mnie Huawei jest nowocześniejszy i chyba będzie lepszym wyborem.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2019, o 22:00 przez ra345, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lis 2019, o 20:37
Re: Awaria BTS'a ?
Od 2 tygodni internet działa tragicznie(1Mb/s), pakiet nie został jeszcze wykorzystany. Wykonałem chyba wszystkie możliwe resety, restarty i nic. Proszę o pomoc.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
ra345, stacja umożliwia agregację. Nie wszystkie modemy agregują wszystkie pasma, zależy od technologii.
czarnyxd1999, wklej speed test. W jakiej lokalizacji się znajdujesz? Czy masz możliwość podać parametry sygnału?
czarnyxd1999, wklej speed test. W jakiej lokalizacji się znajdujesz? Czy masz możliwość podać parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Proszę o sprawdzenie stacji: BT11119 http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... 77&zoom=16, a dokładnie co się dzieje z pasmem 1800? Do wczoraj do godziny 12 miałem sygnał:
RSSI (dBm): -67
RSRP (dBm): -90
RSRQ (dB): -9
a obecnie:
RSSI (dBm): -67
RSRP (dBm): -101
RSRQ (dB): czasem -14 a większości -18
RSSI (dBm): -67
RSRP (dBm): -90
RSRQ (dB): -9
a obecnie:
RSSI (dBm): -67
RSRP (dBm): -101
RSRQ (dB): czasem -14 a większości -18
Re: Awaria BTS'a ?
czapla43,
- na BT11119 trwają obecnie prace modernizacyjne mające na celu dodanie L2600 TDD.
Także chwilowo mogą występować utrudnienia, które ustąpią po zakończeniu prac.
- na BT11119 trwają obecnie prace modernizacyjne mające na celu dodanie L2600 TDD.
Także chwilowo mogą występować utrudnienia, które ustąpią po zakończeniu prac.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Wiadomo cokolwiek w mojej sprawie czy nadal nic?Michał_Plus pisze:KtosieG, tak jak pisałem, poprosiłem o diagnostykę stacji. Dam znać jak tylko dostanę odpowiedz.
Re: Awaria BTS'a ?
KtosieG,
- nie dostaliśmy informacji aby na stacjach w Twojej okolicy działo się coś niepokojącego.
- nie dostaliśmy informacji aby na stacjach w Twojej okolicy działo się coś niepokojącego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ