Awaria BTS'a ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Awaria BTS'a ?
Nie przesadzajcie z tymi rekompensatami. Aby należała się rekompensata, problem musiałby być długotrwały (kilkanaście/kilkadziesiąt godzin). Korzystanie z sieci mobilnego też nie pomaga w skutecznym walczeniu o rekompensatę, ponieważ operatorzy stoją na stanowisku, że z usługą mobilną można się przemieszczać.
Jak problem występuje jednorazowo przez kilak godzin, nikt rekompensaty nie da,
Jak problem występuje jednorazowo przez kilak godzin, nikt rekompensaty nie da,
Re: Awaria BTS'a ?
kilka razy w miesiącu po kilkanaście godzin to dla niektórych jest jednak problem mam nadzieję że swym optymizmem zarazisz system rozliczeń płatności i przeterminowanie płatności o kilkadziesiąt godzin również nie będzie problememjaszek7777 pisze:Nie przesadzajcie z tymi rekompensatami. Aby należała się rekompensata, problem musiałby być długotrwały (kilkanaście/kilkadziesiąt godzin). Korzystanie z sieci mobilnego też nie pomaga w skutecznym walczeniu o rekompensatę, ponieważ operatorzy stoją na stanowisku, że z usługą mobilną można się przemieszczać.
Jak problem występuje jednorazowo przez kilak godzin, nikt rekompensaty nie da,
- RiCoRawicz
- PlusManiak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 wrz 2017, o 11:43
Re: Awaria BTS'a ?
Prośba do techniki o sprawdzenie stacji BT31496 Wschowa.
Nie działa agregacja pasm.
Działa LTE900 / 1800 / 2600 ale tylko jako jedno pasmo.
Sprawdzone na telefonach Galaxy S7, S9 i S10.
Trzy niezależne abonamenty Plusa.
Niedawno stacja miała rozbudowę z 2 do 4 sektorów L2600, wydaje mi się że właśnie od tego momentu zniknęła agregacja.
Nie działa agregacja pasm.
Działa LTE900 / 1800 / 2600 ale tylko jako jedno pasmo.
Sprawdzone na telefonach Galaxy S7, S9 i S10.
Trzy niezależne abonamenty Plusa.
Niedawno stacja miała rozbudowę z 2 do 4 sektorów L2600, wydaje mi się że właśnie od tego momentu zniknęła agregacja.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
RiCoRawicz, sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Edycja: Agregacja działa już poprawnie.
Edycja: Agregacja działa już poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
Mam zasięg 4 kreski przy lte, ale wyskakuje taki komunikat w routerze Huawei B715:
Nieudane połączenie. Spróbuj ponownie później. Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się ze swoim usługodawcą.
Na routerze B593 podobna sytuacja, błąd tam jest 311
Na 3G działa na obu routerach. Lte również nie działa na innej karcie Plusa na abonament w telefonie Samsung S8 i tam też tylko 3G
Próba zmiany częstotliwości nie przynosi rezultatu. 800,900, 1800,2100,2600 i nigdzie LTE nie łączy.
Nr karty 669 258 307 a ja mieszkam w:
miejscowości 49-305 Żłobizna, ul. Brzeska
Kiedyś wszystko działało bez problemu, bo miałem długo Polsat/Plus
Na mapie zasięgu BTS widać, że LTE w Plusie w miejscowości Brzeg (czyli nadajniki, które odbieram i które kiedyś działały na LTE) to teraz nie działają :) To jakiś mega problem widzę.
Nieudane połączenie. Spróbuj ponownie później. Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się ze swoim usługodawcą.
Na routerze B593 podobna sytuacja, błąd tam jest 311
Na 3G działa na obu routerach. Lte również nie działa na innej karcie Plusa na abonament w telefonie Samsung S8 i tam też tylko 3G
Próba zmiany częstotliwości nie przynosi rezultatu. 800,900, 1800,2100,2600 i nigdzie LTE nie łączy.
Nr karty 669 258 307 a ja mieszkam w:
miejscowości 49-305 Żłobizna, ul. Brzeska
Kiedyś wszystko działało bez problemu, bo miałem długo Polsat/Plus
Na mapie zasięgu BTS widać, że LTE w Plusie w miejscowości Brzeg (czyli nadajniki, które odbieram i które kiedyś działały na LTE) to teraz nie działają :) To jakiś mega problem widzę.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2019, o 19:47 przez lidek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
lidek, jaki masz ustawiony APN? Dla taryfy internetowej ustaw APN na "internet" a typ APN na "default, supl", protokół na "IPv4". Przy taryfie głosowej zmień APN na "plus". Następnie zrestartuj urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
https://ibb.co/YhwtGLCMichał_Plus pisze:lidek, jaki masz ustawiony APN? Dla taryfy internetowej ustaw APN na "internet" a typ APN na "default, supl", protokół na "IPv4". Przy taryfie głosowej zmień APN na "plus". Następnie zrestartuj urządzenia.
https://ibb.co/370dVKv
Nie działa
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
lidek, podaj parametry sygnału LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
https://ibb.co/BKQKCzYMichał_Plus pisze:lidek, podaj parametry sygnału LTE.
https://ibb.co/tLB7W7f
Na tych parametrach Orange oraz T-mobile śmiga, pingi po 16-25ms, transfery w zależności od pory dnia 10-70 Mb/s
A Plus nie może się połączyć z LTE, a i miejsca nadajników praktycznie te same :):)
O CO CHODZI ?:)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
lidek, stacja wydaje się mocno przeciążona w paśmie LTE. Dlatego połączenia realizowane są w 3G. W połowie maja na BT20173 pojawi się LTE2600, powinno to zniwelować obecne niedogodności i odciążyć pozostałe pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- RiCoRawicz
- PlusManiak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 wrz 2017, o 11:43
Re: Awaria BTS'a ?
Michał_Plus pisze:RiCoRawicz, sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Edycja: Agregacja działa już poprawnie.
Bardzo dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu.
Niestety mam jeszcze jedną taką stację w okolicy BT33205 Leszno. Na stacji L2600/L1800/L900.
Nie działa agregacja pasm.
Prośba o poprawę konfiguracji.
Re: Awaria BTS'a ?
RiCoRawicz,
- dziękuję za sygnał, sprawdzę to i dam znać.
- dziękuję za sygnał, sprawdzę to i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria BTS'a ?
To jest bardzo dziwne, bo każdy inny operator ma zasięg połączenia LTE. Play, T-mobile, Orange. Wszyscy bez problemów. Plus-wielka dziura i brak LTE. Mapa bts pokazuje ten stan jednoznacznie. Każdy z w/w operatorów oferuje zasięg LTE z różnych nadajników, na różnych pasmach. Bez problemów można się łączyć. Jak dla mnie to grubszy problem macie, bo Wasz zasięg LTE nie istnieje w stosunku do wszystkich innych operatorów i jeden nadajnik za wiele raczej nie zmieni, skoro wszyscy atakują nadajnikami z różnych stron, które działają. No ale chyba wiecie lepiej i mam nadzieje, że sprawicie, że Wasze LTE będzie miało taki sam zasięg jak u innych operatorów.Michał_Plus pisze:lidek, stacja wydaje się mocno przeciążona w paśmie LTE. Dlatego połączenia realizowane są w 3G. W połowie maja na BT20173 pojawi się LTE2600, powinno to zniwelować obecne niedogodności i odciążyć pozostałe pasma.
Re: Awaria BTS'a ?
Witam. Czy trwają prace konserwacyjne na maszcie BT32999. Od wczoraj jest problem z połączeniami. Często rozłącza połączenie w trakcie rozmowy. Internet też działa wolno.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Awaria BTS'a ?
grzefik, nie są tam prowadzone żadne prace. Masz możliwość podać parametry sygnału? Czy po przełączeniu urządzenia w tryb 3G jest tak samo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ