Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:15

Zostaw Kontakt





Rezygnacja z umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

vyniu13

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 23 lut 2013, o 13:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: fajna
  • Model telefonu: super

PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post24 lip 2016, o 12:15

Witam. Prawie 4 lata temu, w listopadzie 2012 roku, mój tata wziął dla mnie umowę na internet z PLUSA 30gb. Płacę za to 99,90 miesięcznie. Umowa była podpisana na 24 miesiące, czyli w listopadzie 2014 roku przeszła na czas nieokreślony. Miesiąc w miesiąc płaciłem to 99,90 ale teraz chcę tę umowę rozwiązać.

Czy jest możliwe rozwiązanie umowy w salonie PLUSA i jaki "druczek" jest do tego potrzebny?
I jak będzie z opłatami, bo okres rozliczeniowy był do 5 dnia miesiąca, czyli jeżeli rozwiąże umowę jutro to do kiedy jeszcze będę musiał płacić.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post24 lip 2016, o 13:52

Wypowiedzenie umowy można złożyć w punkcie Plusa lub wysłać je pocztą (z oczywistych względów listem poleconym, a nawet za potwierdzeniem odbioru) na adres:
    Polkomtel Sp. z o.o.
    Dział Obsługi Klienta
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
Można dopisać:
- "wypowiedzenie umowy"
- "rozwiązanie umowy"
- "rezygnacja z usług"

Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy, czyli jeśli dostarczysz takie pismo do 4 sierpnia to umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem 4 września br. i do tego dnia będziesz ponosił opłaty.
Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się dzień złożenia w punkcie Plusa lub dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu zawierającego wypowiedzenie umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
Składając wypowiedzenie w punkcie warto mieć dwa egzemplarze wypowiedzenia - jedno dla Operatora, a drugie dla własnego spokoju na którym pracownik punktu poświadczy przyjęcie takiego pisma.

Standardowego druku wypowiedzenia nie ma, ale możesz posiłkować się informacjami zawartymi na stronie:
http://speedometer.pl/b/prosty-i-sprawd ... nikacyjne/ tworząc mniej więcej takie pismo:
http://dialeo.pl/wp-content/uploads/201 ... h-PLUS.pdf

Dodam, że na wypowiedzeniu muszą być dane osoby, która podpisała wypowiadaną umowę.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec

Za ten post autor sl@w_es otrzymał podziękowanie od
Przemek_Plus(25 lip 2016, o 11:18)
Offline
Avatar użytkownika

vyniu13

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 23 lut 2013, o 13:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: fajna
  • Model telefonu: super

Do kiedy opłata

Post4 wrz 2016, o 14:15

Witam. W dniu 04.08.2016 rozwiazalem umowe z Plusem, która przeszła na czas nieokreślony. Podpisana była 11.11.2012 roku. Wysłałem rezygnacje pocztą. Plus ją przyjął i na rozwiązaniu jest napisana data 12.08.2016. Okres rozliczeniowy mam do 5 dnia każdego miesiąca, i teraz pytanie czy muszę uiszczać zapłatę z dnia 05.09.2016 oraz do kiedy mogę korzystać z tego pakietu?
Ostatnio edytowano 5 wrz 2016, o 09:10 przez Przemek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post5 wrz 2016, o 09:13

vyniu13, jeżeli zdążyłeś złożyć wypowiedzenie do 04.08, to zgodnie z tym, co piszesz o swoim okresie rozliczeniowym, umowa powinna obowiązywać do 04.09, do tego dnia powinno być możliwe korzystanie z usług i za ten okres należy opłacić należność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

coyote9669

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2014, o 15:14
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: lg l3 ll

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post16 mar 2017, o 20:45

Witam,czy adres Działu Obsługi Klienta to Konstruktorska 4 czy Postępu 3 ?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post17 mar 2017, o 10:03

coyote9669, adres korespondencyjny do Plusa:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
coyote9669(17 mar 2017, o 12:30)
Offline
Avatar użytkownika

coyote9669

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2014, o 15:14
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: lg l3 ll

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post17 mar 2017, o 12:28

Dzięki wielkie
Offline
Avatar użytkownika

ktosiktak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 15 cze 2014, o 15:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rezygnacja z umowy

Post10 maja 2017, o 09:29

Mam internet w plusie.
Nie byłoby pytania ale zgubiłem umowę.

Jeżeli chcę zrezygnować z internetu a umowa jeszcze trwa to wystarczy jak przestanę płacić i po jakimś czasie naliczą mi tą karę umowną?
Offline
Avatar użytkownika

muchakk

Szalony PlusManiak

  • Posty: 220
  • Dołączył(a): 7 mar 2012, o 12:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Moja taryfa: OMG BEZ LIMITU LTE

Re: Rezygnacja z umowy

Post10 maja 2017, o 09:32

Nie, musisz taką umowę wypowiedzieć. Jeżeli przestaniesz płacić bez żadnego komunikatu to fakt naliczą Ci karę umowną, ale przy tym wpiszą Cię do BIKu jako dłużnik, a tego chyba nie chcesz ;).
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Rezygnacja z umowy

Post10 maja 2017, o 10:44

ktosiktak, informacje na temat rezygnacji z umowy możesz znaleźć w poniższych postach:
viewtopic.php?f=98&t=21913&p=211750&hilit=konstruktorska#p211750
viewtopic.php?f=98&t=20945&p=212895&hilit=wypowiedzenie#p212895
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marina225

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 maja 2017, o 17:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: o sieci Plus

Re: Rezygnacja z umowy

Post25 maja 2017, o 17:58

Hej pytanie dotyczy umowy ustnej No więc w marcu kończyła mi się umowa na internet byłam ją wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem ale Pani która mnie obsługiwała sprawdziła wszystko i zadzwoniła gdzieś potem podała mi tel., dalszą rozmowę o rezygnacji przeprowadzałam z Panią przez tel . Ona zaproponowała mi internet za 9,90/20 Mbit/s na 1,5 roku . Miałam się zastanowić i oddzwonić i tak zrobiłam, zgodziłam się z tym że miała mi przyjść kurierem umowa do podpisania i odesłania. Żadna umowa mi nie przyszła a internet przedłużono mi do tego płacę teraz 18,99 do tego internet słabo chodzi lub nie chodzi, do tego przy wielokrotnym sprawdzaniu prędkości nie ma szybkości nawet 5 Mbit/s.Jak konsekwentnie rozwiązać tę umowę (internet na modem)? I czy będę ponosiła jakąś karę skoro umowa przez tel była inna do tego ustna?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Rezygnacja z umowy

Post26 maja 2017, o 09:07

Marina225, w tej kwestii powinieneś złożyć jak najszybciej reklamację. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Co do rozwiązania umowy to wymagana jest forma pisemna. Informacje na temat rezygnacji z umowy możesz znaleźć w poniższych postach: tu i tu. Kara za zerwanie umowy jest uzależniona od wielu czynników i nie mam możliwości sprawdzić jej na tym forum. Proszę zgłoś sprawę i wtedy będzie można wszystko dokładnie sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grzegorzswietlicki

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 lis 2017, o 14:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE

Rezygnacja z usługi Plus LTE

Post8 lis 2017, o 14:37

Dzień dobry nie mogę dodzwonić się do działu rezygnacji a kończy mi się umowa 19 grudnia i nie chcę jej przedłużać. Chciałbym żeby pomogli mi Państwo sformułować odpowiednie pismo z rezygnacją na świadczenie dalszych usług. Ponieważ przebywam za granicą i nie korzystam z internetu. Chciałbym zapłacić do końca abonament i zakończyć współpracę z Plus.
Ostatnio edytowano 8 lis 2017, o 17:36 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Rezygnacja z umowy

Post8 lis 2017, o 17:35

grzegorzswietlicki, informacje na temat rezygnacji z umowy możesz znaleźć w poniższych postach:
viewtopic.php?f=98&t=21913&p=211750&hilit=konstruktorska#p211750
viewtopic.php?f=98&t=20945&p=212895&hilit=wypowiedzenie#p212895
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post13 gru 2017, o 11:11

Co w sytuacji kiedy wysłałem wypowiedzenie na zły adres? Oczywiście na umowie miałem ten stary i teraz sprawdziłem, że jest nieaktualny.
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Michał_Plus, zawsze_pomocny i 40 gości