Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:06

Zostaw Kontakt





Rezygnacja z umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post13 gru 2017, o 11:28

Ipo, aby wypowiedzenie umowy było skuteczne, musi zostać odebrane. W tym celu należy je wysłać na właściwy adres:
Michał_Plus napisał(a):Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Jeśli podtrzymujesz Swoją decyzję, prześlij je ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post13 gru 2017, o 12:01

Właśnie to zrobiłem. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

zidanek43

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 6 lut 2014, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Sony XPERIA SP

Wypowiedzenie umowy

Post21 cze 2018, o 19:43

Heja,

mam pytanie odnośnie wypowiadania umowy o internet mobilny. Umowa leci do 8 listopada. Wiadomo że muszę ją wypowiedzieć miesiąc wcześniej. Pytanie czy mogę ją wypowiedzieć już teraz (z informacją że umowa ma biec do końca a ja nie chcę jej wypowiadać przedwcześnie) czy dopiero miesiąc przed. I pytanie na jaki adres ją wysłać? Postępu? Konstruktorska?
Ostatnio edytowano 22 cze 2018, o 10:54 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Rezygnacja z umowy

Post22 cze 2018, o 10:58

zidanek43, informacje na temat rezygnacji z umowy możesz znaleźć w poniższych postach:
viewtopic.php?f=98&t=21913&p=211750&hilit=konstruktorska#p211750
viewtopic.php?f=98&t=20945&p=212895&hilit=wypowiedzenie#p212895
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zidanek43

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 6 lut 2014, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Sony XPERIA SP

Wypowiedzenie umowy

Post11 lip 2018, o 18:49

Witajcie,

w listopadzie kończy mi się umowa na internet i chcę ją wypowiedzieć. Doradźcie mi, jak napisać wypowiedzenie tak żeby było wiadomo że umowa ma lecieć do jej końca żeby nie zostało to zinterpretowane że chcę już wypowiedzieć umowę i naliczą mi karę umowną. Z góry dziękuję :->
Ostatnio edytowano 12 lip 2018, o 09:18 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1866
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Rezygnacja z umowy

Post12 lip 2018, o 09:24

zidanek43, wystarczy że zamieścisz informację o wypowiedzeniu z końcem okresu podstawowego lub wpiszesz datę końca umowy. Jeśli jednak zdecydujesz się na przedłużenie umowy prześlij numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika. Sprawdzimy możliwe opcjei oddzwonimy z propozycją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Karamustafa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 lip 2018, o 22:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post15 lip 2018, o 22:25

Witam, mam taki problem, czy jeśli brałem internet domowy w salonie plusa (na 24 miesiące) i przed podpisaniem umowy pytałem osobę, która mnie obsługiwała, czy jeśli internet nie będzie chodził w moim miejscu zamieszkania jak należy to mogę oddać go w przeciągu 14 dni od podpisania bez żadnych problemów, sprzedawca powiedział, że tak. Co jeśli nie będę mógł zrezygnować z umowy, a sprzedawca wprowadził mnie w błąd?
Ostatnio edytowano 26 lip 2018, o 13:22 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

Post16 lip 2018, o 15:26

Karamustafa, czy otrzymałeś odmowę możliwości odstąpienia od umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: cedero, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Michał_Plus i 37 gości