Strona 2 z 2

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

: 13 gru 2017, o 12:28
autor: Michał_Plus
Ipo, aby wypowiedzenie umowy było skuteczne, musi zostać odebrane. W tym celu należy je wysłać na właściwy adres:
Michał_Plus pisze:Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Jeśli podtrzymujesz Swoją decyzję, prześlij je ponownie.

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

: 13 gru 2017, o 13:01
autor: Ipo
Właśnie to zrobiłem. Pozdrawiam.

Wypowiedzenie umowy

: 21 cze 2018, o 20:43
autor: zidanek43
Heja,

mam pytanie odnośnie wypowiadania umowy o internet mobilny. Umowa leci do 8 listopada. Wiadomo że muszę ją wypowiedzieć miesiąc wcześniej. Pytanie czy mogę ją wypowiedzieć już teraz (z informacją że umowa ma biec do końca a ja nie chcę jej wypowiadać przedwcześnie) czy dopiero miesiąc przed. I pytanie na jaki adres ją wysłać? Postępu? Konstruktorska?

Re: Rezygnacja z umowy

: 22 cze 2018, o 11:58
autor: Daniel_Plus
zidanek43, informacje na temat rezygnacji z umowy możesz znaleźć w poniższych postach:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... ka#p211750
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... ie#p212895

Wypowiedzenie umowy

: 11 lip 2018, o 19:49
autor: zidanek43
Witajcie,

w listopadzie kończy mi się umowa na internet i chcę ją wypowiedzieć. Doradźcie mi, jak napisać wypowiedzenie tak żeby było wiadomo że umowa ma lecieć do jej końca żeby nie zostało to zinterpretowane że chcę już wypowiedzieć umowę i naliczą mi karę umowną. Z góry dziękuję :->

Re: Rezygnacja z umowy

: 12 lip 2018, o 10:24
autor: Michał_Plus
zidanek43, wystarczy że zamieścisz informację o wypowiedzeniu z końcem okresu podstawowego lub wpiszesz datę końca umowy. Jeśli jednak zdecydujesz się na przedłużenie umowy prześlij numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika. Sprawdzimy możliwe opcjei oddzwonimy z propozycją.

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

: 15 lip 2018, o 23:25
autor: Karamustafa
Witam, mam taki problem, czy jeśli brałem internet domowy w salonie plusa (na 24 miesiące) i przed podpisaniem umowy pytałem osobę, która mnie obsługiwała, czy jeśli internet nie będzie chodził w moim miejscu zamieszkania jak należy to mogę oddać go w przeciągu 14 dni od podpisania bez żadnych problemów, sprzedawca powiedział, że tak. Co jeśli nie będę mógł zrezygnować z umowy, a sprzedawca wprowadził mnie w błąd?

Re: PLUS INTERNET - rozwiązanie umowy

: 16 lip 2018, o 16:26
autor: Daniel_Plus
Karamustafa, czy otrzymałeś odmowę możliwości odstąpienia od umowy?