Koniec umowy - kontakt z DUK

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Brzozinio,

jaki posiadasz okres rozliczeniowy? Czy nowa umowa zaczęła już obowiązywać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brzozinio
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2020, o 00:10

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Brzozinio »

To są podstawowe wiadomości które każdy abonent powiem znać, chyba nie sądzisz że problem jest tak błachy i że nie rozumiem co to znaczy wykorzystany pakiet. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 5 dnia miesiąca, a umowa obowiązuje już od zeszłego roku. Pytałem jak sprawdzić czy dostałem te 500gb pakietu przy zawieraniu nowej umowy. Gdzie mam to potwierdzenie bo na papierze nic nie mam. Na szczęście rozmowy są nagrywane.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Ewa_Plus »

Brzozinio,
- czasami zdarzały się problemy z prezentacją tych pakietów na cały kontrakt w aplikacji Plus online.
Najlepiej będzie więc jeśli napiszesz w tej spawie na bok@plus.pl"target="_blank - wtedy konsulat, mający wgląd na konto, zweryfikuje sytuację i będzie też mógł zgłosić do działu technicznego.
Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać swoje dane identyfikacyjne, co przyśpieszy proces. A jeśli chcesz jeszcze bardziej przyspieszyć odpowiedź, to podrzuć nam tutaj numer referencyjny (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mouzesik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 lis 2021, o 01:23

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: mouzesik »

Witam, zastanawiam się nad zmianą operatora, dlatego chciałbym jeszcze zobaczyć co ma mi do zaoferowania DUK. Co zrobić aby przedstawiono mi ofertę?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

mouzesik, prześlij Twoje dane na specjalista@plus.pl"target="_blank. W tytule zawrzyj swój nick z forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ