Witaj Brzozinio,
jaki posiadasz okres rozliczeniowy? Czy nowa umowa zaczęła już obowiązywać?
Koniec umowy - kontakt z DUK
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
To są podstawowe wiadomości które każdy abonent powiem znać, chyba nie sądzisz że problem jest tak błachy i że nie rozumiem co to znaczy wykorzystany pakiet. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 5 dnia miesiąca, a umowa obowiązuje już od zeszłego roku. Pytałem jak sprawdzić czy dostałem te 500gb pakietu przy zawieraniu nowej umowy. Gdzie mam to potwierdzenie bo na papierze nic nie mam. Na szczęście rozmowy są nagrywane.
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Brzozinio,
- czasami zdarzały się problemy z prezentacją tych pakietów na cały kontrakt w aplikacji Plus online.
Najlepiej będzie więc jeśli napiszesz w tej spawie na bok@plus.pl"target="_blank - wtedy konsulat, mający wgląd na konto, zweryfikuje sytuację i będzie też mógł zgłosić do działu technicznego.
Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać swoje dane identyfikacyjne, co przyśpieszy proces. A jeśli chcesz jeszcze bardziej przyspieszyć odpowiedź, to podrzuć nam tutaj numer referencyjny (będzie w formacie #12345).
- czasami zdarzały się problemy z prezentacją tych pakietów na cały kontrakt w aplikacji Plus online.
Najlepiej będzie więc jeśli napiszesz w tej spawie na bok@plus.pl"target="_blank - wtedy konsulat, mający wgląd na konto, zweryfikuje sytuację i będzie też mógł zgłosić do działu technicznego.
Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać swoje dane identyfikacyjne, co przyśpieszy proces. A jeśli chcesz jeszcze bardziej przyspieszyć odpowiedź, to podrzuć nam tutaj numer referencyjny (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam, zastanawiam się nad zmianą operatora, dlatego chciałbym jeszcze zobaczyć co ma mi do zaoferowania DUK. Co zrobić aby przedstawiono mi ofertę?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
mouzesik, prześlij Twoje dane na specjalista@plus.pl"target="_blank. W tytule zawrzyj swój nick z forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ