Koniec umowy - kontakt z DUK

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adrmar89.89
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: adrmar89.89 »

Po prośbie o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, zadzwoniła dziś Pani z ofertą, która delikatnie rzecz ujmując rozśmieszyła mnie, a mianowicie przedłużając umowę na obecnych warunkach musiałbym zapłacić abonament o 20 zł większy nie dobierając żadnego sprzętu do tego abonamentu. Poprzednią umowę zawarłem 20 zł taniej niż proponowana teraz i miałem do tego router w tej kwocie za 3zł. Nie oczekiwałem kokosów od Was, ale oczekiwałem oferty przynajmniej na tych samych warunkach jak dotychczas w związku z tym mam pytanie czy to była jedyna i ostateczna propozycja przedłużenia umowy, bo jeśli tak to będę zmuszony zrezygnować.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Joanna_Plus »

adrmar89.89,

przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewela100e
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 wrz 2019, o 13:28

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: ewela100e »

Witam, w sobote złozyłam wypowiedzenie dot. internetu. Dziś dzwonił do mnie pan z DUK i zaproponował 25 gb w cenie 15 zł na 15 miecięcy. W aneksie do umowy nic o 15 zł nie ma. Jest tylko podana opłata abonamentowa 35 zł, z opustem na e-fakturę 25 zł. Jest to aneks do promocji ANZ "Plus internet tylko SIM, specjalna oferta z rabatem przez 12 miesięcy". Rozumiem, że mimo to opłata będzie wynosiła 15zł? czy opłata 15 zł będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy czy tylko przez 12 miesięcy. Konsultant nic o tym nie wspominał ale z aneksu wychodzi coś innego. Czy dobrze to rozumiem?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

ewela100e, niestety, na forum nie mam możliwości sprawdzenia warunków oferty, przypisanych do Twojego konta. Prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym pytaniem, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin279
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2016, o 17:01

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Marcin279 »

Witam.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

Marcin279, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Neoxpl
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 6 lis 2012, o 16:01

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Neoxpl »

Witam.. prosił bym o kontakt z DUK...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Neoxpl,
- podeślij proszę swój numer kontaktowy oraz nr, dla którego chciałbyś poznać ofertę, na adres: specjalista_plus@plus.pl zamieszczając w temacie login i dopisek "forum". Zlecę kontakt konsultanta o wybranej przez Ciebie porze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sq3ntx
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2016, o 21:02

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: sq3ntx »

6 stycznia kończy mi się umowa. Dzwoniłem do BOK z prośba o kontakt z DUK od 1,5 miesiąca zero reakcji. Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Orange. Trochę to dziwne, że zostałem olany tym bardziej, że co miesiąc płace Wam faktury na kwoty powyżej 500 zł. No nic trudno. Mi nie zależy bo konkurencja nie śpi i czeka na klientów z otwartymi ramionami. Tym bardziej abonamentowych a nie prepaid. Trochę szkoda bo z Pkusem jestem od wielu lat. To Wam powinno zależeć na zatrzymaniu stałego, sprawdzonego klienta, nie mi.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

sq3ntx, czy posiadasz numery zgłoszeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sq3ntx
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2016, o 21:02

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: sq3ntx »

Niestety. Dzwoniłem z tym do BOK i nikt mi przy przyjmowaniu tego nie podał numeru pod jakim było rejestrowane zgłoszenie.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

sq3ntx prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym pytaniem, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
deL1982
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2020, o 18:28

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: deL1982 »

Witam.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
oferty Bok są nie zachęcające.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Michał_Plus »

deL1982, prześlij Twoje dane na specjalista@plus.pl"target="_blank. W tytule zawrzyj swój nick z forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brzozinio
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2020, o 00:10

Re: Koniec umowy - kontakt z DUK

Post autor: Brzozinio »

Witam jak sprawdzić czy dostałem pakiet 500gb po przedłużeniu umowy. Taki pakiet obiecał mi wasz konsultant przez telefon zawierając umowę, ale jestem przekonany, że tego pakietu nie dostem.
ODPOWIEDZ