Koniec umowy - kontakt z DUK
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 27
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Po prośbie o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, zadzwoniła dziś Pani z ofertą, która delikatnie rzecz ujmując rozśmieszyła mnie, a mianowicie przedłużając umowę na obecnych warunkach musiałbym zapłacić abonament o 20 zł większy nie dobierając żadnego sprzętu do tego abonamentu. Poprzednią umowę zawarłem 20 zł taniej niż proponowana teraz i miałem do tego router w tej kwocie za 3zł. Nie oczekiwałem kokosów od Was, ale oczekiwałem oferty przynajmniej na tych samych warunkach jak dotychczas w związku z tym mam pytanie czy to była jedyna i ostateczna propozycja przedłużenia umowy, bo jeśli tak to będę zmuszony zrezygnować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
adrmar89.89,
przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam, w sobote złozyłam wypowiedzenie dot. internetu. Dziś dzwonił do mnie pan z DUK i zaproponował 25 gb w cenie 15 zł na 15 miecięcy. W aneksie do umowy nic o 15 zł nie ma. Jest tylko podana opłata abonamentowa 35 zł, z opustem na e-fakturę 25 zł. Jest to aneks do promocji ANZ "Plus internet tylko SIM, specjalna oferta z rabatem przez 12 miesięcy". Rozumiem, że mimo to opłata będzie wynosiła 15zł? czy opłata 15 zł będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy czy tylko przez 12 miesięcy. Konsultant nic o tym nie wspominał ale z aneksu wychodzi coś innego. Czy dobrze to rozumiem?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
ewela100e, niestety, na forum nie mam możliwości sprawdzenia warunków oferty, przypisanych do Twojego konta. Prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym pytaniem, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Marcin279, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam.. prosił bym o kontakt z DUK...
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witaj Neoxpl,
- podeślij proszę swój numer kontaktowy oraz nr, dla którego chciałbyś poznać ofertę, na adres: specjalista_plus@plus.pl zamieszczając w temacie login i dopisek "forum". Zlecę kontakt konsultanta o wybranej przez Ciebie porze.
- podeślij proszę swój numer kontaktowy oraz nr, dla którego chciałbyś poznać ofertę, na adres: specjalista_plus@plus.pl zamieszczając w temacie login i dopisek "forum". Zlecę kontakt konsultanta o wybranej przez Ciebie porze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
6 stycznia kończy mi się umowa. Dzwoniłem do BOK z prośba o kontakt z DUK od 1,5 miesiąca zero reakcji. Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Orange. Trochę to dziwne, że zostałem olany tym bardziej, że co miesiąc płace Wam faktury na kwoty powyżej 500 zł. No nic trudno. Mi nie zależy bo konkurencja nie śpi i czeka na klientów z otwartymi ramionami. Tym bardziej abonamentowych a nie prepaid. Trochę szkoda bo z Pkusem jestem od wielu lat. To Wam powinno zależeć na zatrzymaniu stałego, sprawdzonego klienta, nie mi.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
sq3ntx, czy posiadasz numery zgłoszeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Niestety. Dzwoniłem z tym do BOK i nikt mi przy przyjmowaniu tego nie podał numeru pod jakim było rejestrowane zgłoszenie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
sq3ntx prześlij, tym formularzem, swoje dane wraz z dokładnym pytaniem, nasi specjaliści sprawdzą wszystko dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
oferty Bok są nie zachęcające.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy abonamentu z działem utrzymania klienta.
oferty Bok są nie zachęcające.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
deL1982, prześlij Twoje dane na specjalista@plus.pl"target="_blank. W tytule zawrzyj swój nick z forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koniec umowy - kontakt z DUK
Witam jak sprawdzić czy dostałem pakiet 500gb po przedłużeniu umowy. Taki pakiet obiecał mi wasz konsultant przez telefon zawierając umowę, ale jestem przekonany, że tego pakietu nie dostem.