Teraz jest 19 paź 2018, o 07:47

Zostaw Kontakt





Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

alzimytgeh

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 19:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post12 gru 2017, o 19:37

Witam, mój problem wygląda następująco:
Dnia 11.12.17 wszystko działało bez zarzutu jednak nazajutrz (dziś) po włączeniu komputera karta sim przestała znajdować sieć, przez co włączenie interfejsu konfiguracji modemu przez 192.168.8.1 było niemożliwe. Z początku sądziłem, że to przez opłacenie faktury dzień po terminie jednak zadzwoniłem do BOKu i konsultant odpowiedział mi, że nie ma żadnych blokad, karta rzeczywiście nie łączy, a jedynym rozwiązaniem jest jej wymiana w salonie. Udałem się więc do salonu gdzie otrzymałem nową kartę sim, jednak nic to nie zmieniło.
Z samego rana gdy próbowałem włączyć stronę 192.168.8.1 ładowała się ona jednak pokazywała się informacja o braku sieci, po jakimś czasie ładowało się samo logo plusa. Odinstalowałem więc aplikację Huawei powodującą rozruch w celu ponownej instalacji, jednak gdy podłączam teraz modem wyskakuje błąd podczas instalacji sterowników, a dioda mruga co 0,2s na zielono, zaś urządzenie HUAWEI_MOBILE figuruje w menedżerze urządzeń jako urządzenie nieznane.
Dodam jeszcze, że podczas przekładania karty do drugiego modemu próbowałem się z nią połączyć za pomocą aplikacji z drugiego modemu właśnie i również nie mogło wykryć w ogóle sieci.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1983
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 440 razy

Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post13 gru 2017, o 10:14

alzimytgeh, upewnij się, że karta SIM, po wymianie, jest już aktywna. Sprawdź konfigurację i ustawienia APN. Co do problemu z modemem, proponuję żebyś wykonał przywrócenie do ustawień fabrycznych. Czy masz możliwość sprawdzenia sprzętu na innym komputerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alzimytgeh

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 19:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post13 gru 2017, o 15:50

Nie mam możliwości nawet sprawdzenia konfiguracji i ustawień, bo to hilink a UI Web nie działa.
Modem zaniosłem do salonu, jeden konsultant stwierdził, że do wymiany i już prawie by to zrobił, ale okazało się, że nie mają tego modelu na stanie więc skierował mnie do innego salonu. Będąc tam usłyszałem, że aby dokonać wymiany muszę mieć informację z serwisu, że taka wymiana jest konieczna. Koniec końców oddałem go do serwisu na gwarancję i czekam co z tego będzie, więc póki co proszę o nie zamykanie tego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post13 gru 2017, o 23:30

Offline
Avatar użytkownika

alzimytgeh

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 19:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post22 gru 2017, o 00:53

W serwisie firmware został przeinstalowany na nowy, wszystko działa. Temat można zamknąć.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1983
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 440 razy

Re: Huawei E3372/karta sim/sterowniki problem

Post22 gru 2017, o 10:28

alzimytgeh, bardzo się cieszę. Temat zamykam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 33 gości