Brak połączenia z LTE.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Monte_Christo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59

Brak połączenia z LTE.

Post autor: Monte_Christo »

Cześć. Dzisiaj wyjąłem kartę sim z routera i włożyłem do swego telefonu.
I mam problem, ponieważ, gdy karta przebywała w routerze, bezproblemowo łączyłem się z LTE, natomiast mając ją w telefonie łączę się tylko z 3G.
Nadmienię, iż masz Plusa znajduje się zaledwie kilkaset metrów dalej i są na nim dwa nadajniki LTE. [Stąporków, pow. Konecki]

Nawiasem mówiąc, równocześnie korzystam z karty z T-Mobile i nie mam żadnych problemów z połączeniem się z LTE.
Rzecz jasna, w telefonie wszystko ustawione, aby LTE funkcjonowało.

Co może być powodem braku połączenia?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: habish »

Musisz zmienić APN.
W telefonie zapewne domyślnie ustawił się APN plus, powinieneś go zmienić na APN internet a następnie wyłączyć i włączyć telefon.

Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
Monte_Christo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: Monte_Christo »

patryk7588 pisze:Musisz zmienić APN.
W telefonie zapewne domyślnie ustawił się APN plus, powinieneś go zmienić na APN internet a następnie wyłączyć i włączyć telefon.

Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
Ok, spróbuję to zrobić.
Oczywiście to nie spowoduje jakichś problemów z połączeniem, gdy karta będzie w routerze?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: habish »

Nie, zmieniasz tylko konfigurację w telefonie.
Pamiętaj tylko aby zmienić APN ponownie na APN plus gdy włożysz do telefonu kartę SIM z taryfą głosową.
Monte_Christo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: Monte_Christo »

patryk7588 pisze:Nie, zmieniasz tylko konfigurację w telefonie.
Pamiętaj tylko aby zmienić APN ponownie na APN plus gdy włożysz do telefonu kartę SIM z taryfą głosową.
Rozumiem. Dzięki za odpowiedź.
Jeśli będą jakieś problemy, to napiszę ponownie, mając nadzieję na pomoc :)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: Michał_Plus »

Monte_Christo, jest dokładnie tak jak pisze patryk7588:
patryk7588 pisze:Karta SIM z taryfą głosową musi mieć ustawiony APN plus.
Karta SIM z taryfą internetową musi mieć ustawiony APN internet.
Zmiana konfiguracji APN dotyczy urządzenia, nie karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Monte_Christo
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 7 paź 2017, o 13:59

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: Monte_Christo »

Dzięki za pomoc. Zmieniłem APN i LTE zaczęło działać :)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak połączenia z LTE.

Post autor: Michał_Plus »

Monte_Christo, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maticz18
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 gru 2017, o 07:57

Nadal brak internetu.

Post autor: maticz18 »

Witam.

Otóż 11 grudnia dostałem SMS na router, iż wykorzystałem 100% limitu abonamentu miesięcznego. 13 grudnia wpłata została zaksięgowana u Państwa i dostałem z powrotem SMS o wpłacie. Do dziś jest brak internetu (jest zwolniony do takiej prędkości, że nie da się nic robić), a okres rozliczeniowy jest do 11-go każdego miesiąca. W czym tkwi problem? Da się to naprawić dzwoniąc do państwa?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2017, o 11:14 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Nadal brak internetu.

Post autor: Michał_Plus »

maticz18 , prześlij, proszę, tym formularzem numer telefonu, lub konta klienta, którego dotyczy sprawa, wraz z opisem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ