Teraz jest 19 wrz 2018, o 19:19

Zostaw Kontakt





Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

trocia

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 12:00
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak Internetu

Post18 gru 2017, o 12:10

Witam,
13 grudnia został mi zablokowany dostęp do Internetu w związku z brakiem opłaty. Tego samego dnia oplaciłam zaległy rachunek. Niestety do tej pory Internet nie jest aktywny. Kiedy mogę się spodziewać ponownego aktywowania usługi? Nr klienta XXXXXXX.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 18 gru 2017, o 15:28 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunięto dane osobowe.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1835
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Brak Internetu

Post18 gru 2017, o 15:29

trocia, wszystko powinno już działać. Zrestartuj proszę sprzęt i sprawdź, czy możesz korzystać bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
trocia(18 gru 2017, o 15:54)
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Brak Intenetu

Post9 sty 2018, o 17:59

Mój problem przedstawia się następująco :
Trzy dni temu przestał działać mi Internet, dioda od zasięgu zmieniała kolor z czerwonego na zielony pomyślałam że może być to spowodowane złą pogodą tak więc zostawiłam to i stwierdziłam że poczekam. Wczoraj jednak na routerze paliła się już tylko jedna dioda od power zadzwoniłam po siostrzeńca on odłączył router od zasilania pokombinował przy kablach idących od routera do odbiornika i anteny ale to również nic nie dało zmieniliśmy kartę na tę która posiada sąsiad i wszystko zaczęło działać bez zarzutu . W biurze obsługi klienta powiedzieli że mam skontaktować się z państwem bo problemem może być zablokowana karta. Proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 10 sty 2018, o 09:49 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1835
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Brak Internetu

Post10 sty 2018, o 10:59

Miyaghi, na jakim urządzeniu korzystasz z internetu? Jaką posiadasz na niej taryfę? Jaki masz ustawiony APN? Czy internet, na Twojej karcie, nie działa całkowicie, czy działa wolno? Jakie paliły się diody przy karcie sąsiada?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Re: Brak Internetu

Post10 sty 2018, o 16:14

1.ODU IDU 200
2.Posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB
3.nie mogę się zalogować nawet jako admin na komputerze by to sprawdzić nie mam rzadnego połączenia z modemem zewnętrznym .
4. Nie działa całkowicie
5.hmmmm można rzec że wszystkie LTE i Wi-Fi na jego karcie działało bez zarzutu
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4846
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 537 razy

Re: Brak Internetu

Post10 sty 2018, o 17:24

Miyaghi,
- sprawdź proszę w Plus online, czy pakiet nie został wykorzystany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Re: Brak Internetu

Post11 sty 2018, o 07:45

Po wyczerpaniu limitu internet poprostu mi zwalnia nic więcej nigdy sie nie zdarzało
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1835
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Brak Internetu

Post11 sty 2018, o 10:01

Miyaghi, rozumiem, jednak prosiłbym o zalogowanie się do PO i sprawdzenie konfiguracji. Skoro internet na karcie sąsiada działa prawidłowo, należy wykluczyć problem ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miyaghi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 19:11
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: HONOR 5x LTE by Huawei SIlver OPEN

Re: Brak Internetu

Post11 sty 2018, o 16:54

APN miałam ustawiony w ten sposób niczego od roku nie zmieniałam :

Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Problemem jest to ze w momencie podłączenia wszystkiego pod ODU pali się tylko kontrolka od zasilania. Nie mam żadnego dostępu do ustawień sieci w swoim komputerze a takowy powinien być
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4846
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 537 razy

Re: Brak Internetu

Post11 sty 2018, o 16:59

Miyaghi,
- przełóż proszę kartę SIM (tę od Internetu) do jakiegoś telefonu i zweryfikuj, czy wówczas możesz połączyć się z Internetem oraz czy możesz wykonać połączenie na jakikolwiek numer. Wystarczy, że puścisz tylko tzw. "strzałkę". Jeśli nie uda się tego zrobić, to jaki komunikat słyszysz lub pojawia się na ekranie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Brak LTE

Post12 sty 2018, o 10:02

Witam.

Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).
Ostatnio edytowano 12 sty 2018, o 10:12 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Brak LTE

Post12 sty 2018, o 10:05

domskup napisał(a):Witam.

Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).

Z jakiej oferty/taryfy korzystasz ??
Ostatnio edytowano 12 sty 2018, o 10:12 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1835
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Brak LTE

Post12 sty 2018, o 10:08

domskup, APN dla taryf głosowych to plus, natomiast dla taryf internetowych to internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

domskup

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 sty 2018, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + Internet 30
  • Model telefonu: Samsung Note 8 Dual Sim

Re: Brak LTE

Post12 sty 2018, o 10:09

Ja + Internet LTE 30
Ostatnio edytowano 12 sty 2018, o 10:12 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1835
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 425 razy

Re: Brak Internetu

Post12 sty 2018, o 10:13

domskup, APN ustaw jako internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
domskup(12 sty 2018, o 10:35)
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości