Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak Internetu

Post autor: Daniel_Plus »

Granatowy13, w jakim urządzeniu jest karta SIM: w telefonie, czy w routerze (modemie)? Podaj proszę model urządzenia. W usłudze Plus Internet powinieneś ustawić APN: internet, a w Plus Abonament: plus. Czy urządzenie pokazuje dostępny zasięg?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZientulaEXP
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 15:28

karta nie działa w routerach modemach

Post autor: ZientulaEXP »

Witam mam od wczoraj kartę plusa internetu bez umowy i jak się okazuje jest to jedyna karta której internet działa tylko w telefonie i nie mogę jej umieścić w routerze ani modemie bo nie łączy się. Czemu nowa karta sim nie łączy mnie z internetem a każda inna z plusa spokojnie śmiga na routerze modemie? :?:
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2018, o 15:57 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku. Nie pisz o tym samym problemie w kilku wątkach.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

ZientulaEXP, jaka jest taryfa na karcie? Sprawdź jaki masz ustawiony APN do tej karty w modemie. Po zmianie APN sugerowany jest restart urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 wrz 2018, o 16:44

Brak internetu

Post autor: Kamek »

Witam, otóż mam mixa 5 i mam 4gb internetu, ale problem w tym że mi on nie działa. Transfer danych jest włączony, wifi wyłączone, a APN jest skonfigurowany, lecz dalej mi on nie działa. Wysyłałem SMS żeby sprawdzić usługi, i internet mam włączony od plusa. Może jest to związane z tym, że wczoraj brałem nowy telefon po przedłużeniu umowy i miałem robiony duplikat karty sim, lecz normalnie mogę dzwonić i smsowac. Zasięg też jest. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 1 paź 2018, o 08:20 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Kamek, podaj jaki masz ustawiony APN i pozostałem parametry konfiguracji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 wrz 2018, o 16:44

Re: Brak Internetu

Post autor: Kamek »

Nazwa: Plus apn: plus MCC:260 MNC:01 Typ uwierzetylnienia: PAP Typ APN: default Protokół APN i protokół APN roamingu: IPv4
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Kamek, ustaw typ APN na default, supl. Wykonaj restart urządzenia i sprawdź czy działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 wrz 2018, o 16:44

Re: Brak Internetu

Post autor: Kamek »

Michał_Plus pisze:Kamek, ustaw typ APN na default, supl. Wykonaj restart urządzenia i sprawdź czy działa.
Nie działa dalej
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Kamek, czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM na innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 wrz 2018, o 16:44

Re: Brak Internetu

Post autor: Kamek »

Michał_Plus pisze:Kamek, czy masz możliwość sprawdzenia karty SIM na innym urządzeniu?
Nie mam, jutro ide do oddzialu plusa sprawdzic co i jak
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Brak Internetu

Post autor: jovi123 »

Od dwóch dni mam problem co chwila na ułamek sekundy ginie zasięg i rozłącza wszystkie procesy ,kończy połączenia , kończy streaming i pobierania generalnie bez możliwości użytkowania usług czy ktoś z Plusa może mi pomóc? nie wiem czy wyszła reklamacja bo mnie rozłącza to pierwsza sytuacja od dwóch lat
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak Internetu

Post autor: Daniel_Plus »

jovi123, podaj proszę:
- lokalizację (ulica, miejscowość);
- model urządzenia;
- datę i godzinę ostatniego rozłączenia.

Czy korzystasz z anteny zewnętrznej? Czy łączysz się z internetem przez Wi-Fi, czy na kablu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Brak Internetu

Post autor: jovi123 »

Daniel_Plus pisze:jovi123, podaj proszę:
- lokalizację (ulica, miejscowość);
- model urządzenia;
- datę i godzinę ostatniego rozłączenia.
Czy korzystasz z anteny zewnętrznej? Czy łączysz się z internetem przez Wi-Fi, czy na kablu?
jak wysłać prywatną wiadomość?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Brak Internetu

Post autor: Daniel_Plus »

jovi123, możesz przesłać wiadomość na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oprócz wymienionych danych możesz też podać numer, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Brak Internetu

Post autor: jovi123 »

dlaczego w routerze B315 automatycznie ustawia się APN internet nie plus ? kiedy chcę dodać nowy profil w miejsce użytkownik i hasło automatycznie wpisują się dane admin i hasło do modemu i nie mogę tego zmienić
ODPOWIEDZ