Teraz jest 19 wrz 2018, o 02:39

Zostaw Kontakt





Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Esis111

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 11:03
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Post28 gru 2017, o 11:10

Witam.
Niedawno zmieniłem taryfę z plus na kartę na plush, lecz przed zmianą miałem aktywny pakiet internetowy 1gb. Dzisiaj dostałem przypomnienie że za kilka dni zostanie pobrana za ten pakiet opłata. I tu się pojawią moje pytanie: jak wyłączyć ten pakiet, kiedy w *110# nie mam już możliwości operacji na pakietach z poprzedniej taryfy, a kod ze strony plusa nie działa (usługa chwilowo niedostępna skontaktuj się z BOK)?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Post28 gru 2017, o 11:15

Dezaktywacji pakietu można dokonać przez Plus Online lub jeśli to Ja+ 1GB na 30dni wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136*00*15#

Za ten post autor Ron otrzymał podziękowania - 2
Esis111(28 gru 2017, o 11:40), Ewa_Plus(28 gru 2017, o 12:25)
Offline
Avatar użytkownika

Esis111

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 11:03
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Post28 gru 2017, o 11:20

Ron napisał(a):Dezaktywacji pakietu można dokonać przez Plus Online lub jeśli to Ja+ 1GB na 30dni wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136*00*15#


No właśnie ten kod mi nie działa. Wyskakuje mi okienko, nakazujące kontakt z BOK
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Post28 gru 2017, o 11:28

Esis111,
- spróbuj jeszcze zgodnie z radą Ron'a wyłączyć pakiet przez Plus online.
Jeśli tam też nie będzie przycisku "wyłącz", to napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl lub skontaktuj się z konsultantem telefonicznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Esis111(28 gru 2017, o 11:40)
Offline
Avatar użytkownika

Esis111

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 11:03
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy

Post28 gru 2017, o 11:41

W porządku. Dziękuję za rady :)

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości