Michał_Plus pisze:Koparka183, postaramy się czegoś dowiedzieć i przyspieszyć rozwiązanie.
Odpowiedź dostanę tutaj na forum czy w wiadomości zwrotnej wysłanej e-mailowo?
Chciałbym się dowiedzieć o co chodzi i jakoś odzyskać prędkości takie jak były w poprzednich miesiącach. Jest to dla mnie ważne, ponieważ nie mam już zastępczego internetu i praktycznie nie można korzystać z xboxa oraz komputera.
Z racji na bardzo słabą jakość połączenia tzn. częsty ping lub predkość nawet poniżej 1mbps zostałem przekierowany na forum aby zapytać o nadajniki, które rzekomo są przeciążone...
Siedlce (maz.) centrum miasta
Ostatnio zmieniony 22 gru 2020, o 13:19 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
Koparka183,
- mail przyszedł, tylko coś jest nie tak z numerem telefonu, bo podałeś jakiś nienależący w ogóle do naszej sieci. Także prośba o weryfikację i odesłanie poprawnego numeru.
zxcvb,
- czy sytuacja utrzymuje się całą dobę, czy tylko o jakiś określonych porach? Mógłbyś wkleić kilka przykładowych speed-testów wykonanych o różnych potach dnia? W obrębie jakich ulic mniej więcej to się dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
[quote="Ewa_Plus"]Koparka183,
- mail przyszedł, tylko coś jest nie tak z numerem telefonu, bo podałeś jakiś nienależący w ogóle do naszej sieci. Także prośba o weryfikację i odesłanie poprawnego numeru.
Wysłałem e-mail w celu poprawnej weryfikacji. Proszę dokładnie zaznajomić się ze załącznikami i na ich podstawie sprawdzić w bazie danych. Jeśli to nie jest wystarczające aby sprawdzić abonenta to proszę w e-mail napisać gdzie mam się skontaktować w celu pomocy. Od Plus jedynie jest internet. Żadnych innych umów na inne usługi nie były zawierane w Plus.
@Ewa_Plus
Przedstawiam zapisy speed testów z całego dnia + 1 z dnia poprzedniego. Problem występuje non stop od kilku miesięcy, mimo zgłoszeń po miesiącu dostaję zawsze odpowiedź że nie zauważono problemów.
Każdy pomiar był robiony z tego samego urządzenia i w tej samej lokalizacji. Dodam jeszcze, że dzień lub dwa dni wcześniej robiłem pomiar w małej miejscowości oddalonej ok.100km od miejsca zamieszkania i wynik był również poniżej 1Mbps. Kiedy kontaktowałem się z pomocą techniczną oczywiście był również sprawdzany wariant z siecią 3G oraz ze zmianą urządzenia, bez większych rezultatów. Kiedy rozpoczynałem tą "przygodę" prędkość łącza wynosiła jakieś 30Mbps. Śmiem twierdzić, że prędkość łącza została celowo zmniejszona z czasem, jeżeli problem nadal będzie występował zrezygnuję z tej firmy.
Jeżeli chodzi o lokalizację Siedlce (maz.), ul.Pułaskiego, ale jak już wspomniałem tu nie chodzi o lokalizację
Zrób pomiary w nocy, czyli między 2-6 godzina. Jak będzie to samo to masz coś rzeczywiście nie tak.
Prędkości poniżej 5 mbita w godzinach wieczornych, to norma w plusie, choć nie wszędzie.
Możliwe że siedzisz na 900 a na tym paśmie wiele się nie wyciągnie. Mimo tego w godzinach nocnych powinno spokojnie 10 przekraczać nawet na 900.
Ja dla przykładu mam na sztywno wymuszoną częstotliwość 1800, mimo że mam do wyboru jeszcze 2600, które ledwo ciągnie w szczycie razem z 900.
Najgorsze przeciążenie przypada w mojej okolicy na godzinę 22-23,30. Ze spadkami nawet do 3 mbita. Reszta dnia i nocy nie mogę narzekać zawsze od 10 do nawet 150 mbita w nocy.
elektryk pisze:Zrób pomiary w nocy, czyli między 2-6 godzina. Jak będzie to samo to masz coś rzeczywiście nie tak.
Prędkości poniżej 5 mbita w godzinach wieczornych, to norma w plusie, choć nie wszędzie.
Możliwe że siedzisz na 900 a na tym paśmie wiele się nie wyciągnie. Mimo tego w godzinach nocnych powinno spokojnie 10 przekraczać nawet na 900.
Ja dla przykładu mam na sztywno wymuszoną częstotliwość 1800, mimo że mam do wyboru jeszcze 2600, które ledwo ciągnie w szczycie razem z 900.
Najgorsze przeciążenie przypada w mojej okolicy na godzinę 22-23,30. Ze spadkami nawet do 3 mbita. Reszta dnia i nocy nie mogę narzekać zawsze od 10 do nawet 150 mbita w nocy.
ja mam w d*pie coś takiego, to ja mam używać w nocy żeby w miarę dobrze chodziło? W ciągu dnia filmy potrafią mi się buforować na jakości 144/240/360p przecież to kpina. Zaznaczę jeszcze raz, przez pierwsze miesiące umowy internet działał z prędkością ok. 30Mbps
Witam od wigilii mam problem z internetem. Router to Huawei B315s-22. Rozpoczął się nowy miesiąc więc opłata jest już zapłacona. Tutaj daje link do testu https://www.speedtest.pl/test/273990986.
Michał_Plus pisze:zxcvb, stacje w tym rejonie pracują prawidłowo. Prędkość jest jednak zależna od wielu czynników, np. ilości jednocześnie korzystających użytkowników.
repcak, czy takie prędkości są przez cały dzień? Podaj dokładna lokalizację. Masz możliwość podać parametry sygnału?
to po co miałem podawać pomiary skoro napisała mi Pani to samo co mogłaby napisać bez robienia pomiarów...? Oczekuję podpowiedzi jak rozwiązać problem niskiej prędkości, a nie olania sprawy. I po raz kolejny napiszę, przez pierwsze miesiące umowy prędkość wynosiła ok. 30Mbps!
Michał_Plus pisze:zxcvb, stacje w tym rejonie pracują prawidłowo. Prędkość jest jednak zależna od wielu czynników, np. ilości jednocześnie korzystających użytkowników.
repcak, czy takie prędkości są przez cały dzień? Podaj dokładna lokalizację. Masz możliwość podać parametry sygnału?
Są przez cały dzień. Lokalizacja to okolice Byczyny, Opolskie. Parametry czyli RSRP i RSSI?
repcak, parametry są dość słabe. Czy używasz anteny zewnętrznej czy tylko wbudowanej? Zmieniałeś położenie sprzętu? Sprawdź dla pewności stan pakietu podstawowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ