Wolny internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lut 2014, o 23:20
Re: Wolny internet
witam,
znowu z tym samym problemem, na stacji jest L2600 ale jeszcze nie zdazylo sie zeby działało, dziekciaki w szkole a u nas upload przegoni download
znowu z tym samym problemem, na stacji jest L2600 ale jeszcze nie zdazylo sie zeby działało, dziekciaki w szkole a u nas upload przegoni download
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
mexy, parametry nie są najlepsze, jednak wskazuję również na duże obciążenie stacji w chwili wykonywania pomiarów. Niestety, w najbliższym czasie, nie są planowane żadne prace modernizacyjne w tym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Klicko/ koło Myśliborza, zachodniopomorskie.
ODU IDU 200
dzisiejsze parametry:
Ping ms
39
Pobieranie Mbps
0.53
Przesyłanie Mbps
0.48
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021200610
IMSI 260011801999441
RSRP -103 dBm
RSRQ N/A dB
RSSI -79 dBm
SINR 18 dB
Informacja o lokalizacji 0
Pasmo 3 (1800 MHz)
Na smartfonie w sieci Plus to samo:
Ping ms
48
Pobieranie Mbps
1,03
Przesyłanie Mbp 1,01
Co jest grane??????? Takie parametry od tygodnia, limit transferu miesięcznego nawet w połowie nie wykorzystany. Sytuacja cyklicznie ponawia się od kilku miesięcy.
Czy to ma już tak być?
ODU IDU 200
dzisiejsze parametry:
Ping ms
39
Pobieranie Mbps
0.53
Przesyłanie Mbps
0.48
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021200610
IMSI 260011801999441
RSRP -103 dBm
RSRQ N/A dB
RSSI -79 dBm
SINR 18 dB
Informacja o lokalizacji 0
Pasmo 3 (1800 MHz)
Na smartfonie w sieci Plus to samo:
Ping ms
48
Pobieranie Mbps
1,03
Przesyłanie Mbp 1,01
Co jest grane??????? Takie parametry od tygodnia, limit transferu miesięcznego nawet w połowie nie wykorzystany. Sytuacja cyklicznie ponawia się od kilku miesięcy.
Czy to ma już tak być?
Re: Wolny internet
marjano82,
- w jakich godzinach robiłeś pomiary? O innej porze jest tak samo?
- w jakich godzinach robiłeś pomiary? O innej porze jest tak samo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Pomiary robiłem na bieżąco pisząc posta, czyli 16.40, teraz jest godzina 1 w nocy i mamy jeszcze gorzej:
Ping ms
36
Pobieranie Mbps
0.08
Przesyłanie Mbps
0.43
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021200610
IMSI 260011801999441
RSRP -101 dBm
RSRQ -13 dB
RSSI -82 dBm
SINR 10 dB
Informacja o lokalizacji 1
Pasmo 3 (1800 MHz)
By wejść teraz na to forum potrzebowałem ok 3 minut, by się strona wczytała, tak wszystko szybko hula
Ping ms
36
Pobieranie Mbps
0.08
Przesyłanie Mbps
0.43
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021200610
IMSI 260011801999441
RSRP -101 dBm
RSRQ -13 dB
RSSI -82 dBm
SINR 10 dB
Informacja o lokalizacji 1
Pasmo 3 (1800 MHz)
By wejść teraz na to forum potrzebowałem ok 3 minut, by się strona wczytała, tak wszystko szybko hula
Re: Wolny internet
marjano82,
- wygląda to na FUP. Jaki masz okres rozliczeniowy?
Sprawdź stan pakietu na http://www.online.plus.pl"target="_blank
- wygląda to na FUP. Jaki masz okres rozliczeniowy?
Sprawdź stan pakietu na http://www.online.plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Dziś nowy okres rozliczeniowy i internet chodzi już dobrze,zobaczymy jak długo. Będę monitorował stan pakietu i wtedy ewentualnie się kontaktował.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Problem z internetem.
Witam,
Od samej przeprowadzki za miasto internet z plusa jest praktycznie nieobecny (podgląd w załączniku). Nie da się normalnie przeglądać stron, nie wspominając już o graniu gdzie ping skacze jak gumisie oraz niemiłosierny wzrost packet lossów. Chciałbym się dowiedzieć co w takiej sytuacji powinienem zrobić, czy mogę ubiegać się wymianę router na lepszy ? (mój obecny staruszek to DWR-921E) czy cokolwiek innego. Z góry dziękuję za odpowiedzi :) Pozdrawiam.
Od samej przeprowadzki za miasto internet z plusa jest praktycznie nieobecny (podgląd w załączniku). Nie da się normalnie przeglądać stron, nie wspominając już o graniu gdzie ping skacze jak gumisie oraz niemiłosierny wzrost packet lossów. Chciałbym się dowiedzieć co w takiej sytuacji powinienem zrobić, czy mogę ubiegać się wymianę router na lepszy ? (mój obecny staruszek to DWR-921E) czy cokolwiek innego. Z góry dziękuję za odpowiedzi :) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2020, o 09:25 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
cnzrk, podaj dokładną lokalizacje w jakiej się znajdujesz. Jakie są parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wolny internet
Mieszkam w Obornikach Śląskich niedaleko Wrocławia.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
cnzrk, w październiku na BT30620 planujemy dodanie L2600 i L900. Poprawę zasięgu i parametrów może zapewnić antena zewnętrzne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 gru 2020, o 18:46
Problem z prędkością internetu. Limit z tego miesiąca mam.
Witam serdecznie,
Na wstępie chciałbym przeprosić, jeśli będą jakieś błędy.
Jestem użytkownikiem tego internetu około czterech lat i jakiś poważniejszych awarii nie było. Zdażało się, że przez parę dni internetu nie było ale potrafiło wszystko wrócić do normy. Wiadomo są awarie lub problemy i w pełni to rozumiem. W tym przypadku, który opiszę poniżej to już bladego pojęcia nie mam o co chodzi. Bardzo ten problem nie daje mi spokoju i chciałbym w jakimś stopniu dowiedzieć się o co chodzi i jak to rozwiązać.
Starałem się mieścić w limicie GB, za które się płaci w kwocie 50 zł. Czasem zdażało się przekroczyć limit ale wszystko w pełni działało. Jeśli chodzi o pobieranie to skupiałem się najbardziej na pory nocne kiedy jest mniejsze obciążenie sieci. Prędkości w dzień wynosiły od 3 do 7 Mbps a w nocy 20-40 Mbps. Tego miesiąca jest całkiem inaczej. Od początku grudnia prędkość drastycznie zmalała do 0.47 Mbps i takie coś utrzymuje się praktycznie przez całą dobę. Są jakieś przebłyski 1-3 Mbps ale to jest max do 3 sekund. Zrywa ciągle prędkość pobierania. Wygląda to tak, iż na 1h pobierze około 50-60 Mb. Stan bezczynności 45-50 min. Pozostały czas pobiera w przedziale 0.47 do max 0.9.
Internet za grudzień oraz styczeń jest opłacony. Wpłata jest do ósmego każdego miesiąca. Dziewiątego powinien być aktywne nowe GB dostępne w prędkościach, które wymieniłem na samej górze. W tym miesiącu jednak to się nie stało i mając już 20 grudzień prędkości są tak drastycznie niskie. Współdzielony limit transmisji z grudnia nie został wykorzystany. Uniemożliwia to korzystanie praktycznie ze wszelkiej elektroniki jaką posiadam.
Miałem jeszcze pakiet internetu z telefonu z innej sieci i starałem się nim jak najdłużej utrzymać drobne aktualizacje oraz stabilność konsoli. Obecnie xbox series X, który wymaga praktycznie stałego 1.5 Mbps łącza nie działa praktycznie wcale w trybie online. Wykupiony GamePass Ultimate leci sobie w najlepsze....
Co do specyfikacji posiadam router LTE Huawei B315.
Jest ustawiony w najlepszym miejscu odbierania sygnału w domu. Zasięg internetu jest w przedziale 2-3 kresek. Na routerze zawsze świeca się 3 kreski z zasięgu oraz lampka na zielono. Z żadnych anten zewnętrznych nigdy nie korzystałem.
Dane z routera:
RSRQ -15dB
RSRP -109dBm
RSSI -73 dBm
SINR -3 dBm
BTS nie jestem w stanie podać. Nie ma tego podanego w ustawieniach routera a chcąc sprawdzić przez program na PC to strony nawet się nie ładują. Mieszkam na wsi Równia obok miasta Ustrzyki Dolne.
Bardzo proszę kogoś z obsługi Plus aby zapoznał się z tym tematem oraz udzielił pomocy. Nie mam już pojęcia co zrobić. Ps. Internet na telefonach czy urządzeniach tablet działają w miarę. Trzeba czasem poczekać ale strony się od biedy załadują. Reszta już leży i kwiczy.
Na wstępie chciałbym przeprosić, jeśli będą jakieś błędy.
Jestem użytkownikiem tego internetu około czterech lat i jakiś poważniejszych awarii nie było. Zdażało się, że przez parę dni internetu nie było ale potrafiło wszystko wrócić do normy. Wiadomo są awarie lub problemy i w pełni to rozumiem. W tym przypadku, który opiszę poniżej to już bladego pojęcia nie mam o co chodzi. Bardzo ten problem nie daje mi spokoju i chciałbym w jakimś stopniu dowiedzieć się o co chodzi i jak to rozwiązać.
Starałem się mieścić w limicie GB, za które się płaci w kwocie 50 zł. Czasem zdażało się przekroczyć limit ale wszystko w pełni działało. Jeśli chodzi o pobieranie to skupiałem się najbardziej na pory nocne kiedy jest mniejsze obciążenie sieci. Prędkości w dzień wynosiły od 3 do 7 Mbps a w nocy 20-40 Mbps. Tego miesiąca jest całkiem inaczej. Od początku grudnia prędkość drastycznie zmalała do 0.47 Mbps i takie coś utrzymuje się praktycznie przez całą dobę. Są jakieś przebłyski 1-3 Mbps ale to jest max do 3 sekund. Zrywa ciągle prędkość pobierania. Wygląda to tak, iż na 1h pobierze około 50-60 Mb. Stan bezczynności 45-50 min. Pozostały czas pobiera w przedziale 0.47 do max 0.9.
Internet za grudzień oraz styczeń jest opłacony. Wpłata jest do ósmego każdego miesiąca. Dziewiątego powinien być aktywne nowe GB dostępne w prędkościach, które wymieniłem na samej górze. W tym miesiącu jednak to się nie stało i mając już 20 grudzień prędkości są tak drastycznie niskie. Współdzielony limit transmisji z grudnia nie został wykorzystany. Uniemożliwia to korzystanie praktycznie ze wszelkiej elektroniki jaką posiadam.
Miałem jeszcze pakiet internetu z telefonu z innej sieci i starałem się nim jak najdłużej utrzymać drobne aktualizacje oraz stabilność konsoli. Obecnie xbox series X, który wymaga praktycznie stałego 1.5 Mbps łącza nie działa praktycznie wcale w trybie online. Wykupiony GamePass Ultimate leci sobie w najlepsze....
Co do specyfikacji posiadam router LTE Huawei B315.
Jest ustawiony w najlepszym miejscu odbierania sygnału w domu. Zasięg internetu jest w przedziale 2-3 kresek. Na routerze zawsze świeca się 3 kreski z zasięgu oraz lampka na zielono. Z żadnych anten zewnętrznych nigdy nie korzystałem.
Dane z routera:
RSRQ -15dB
RSRP -109dBm
RSSI -73 dBm
SINR -3 dBm
BTS nie jestem w stanie podać. Nie ma tego podanego w ustawieniach routera a chcąc sprawdzić przez program na PC to strony nawet się nie ładują. Mieszkam na wsi Równia obok miasta Ustrzyki Dolne.
Bardzo proszę kogoś z obsługi Plus aby zapoznał się z tym tematem oraz udzielił pomocy. Nie mam już pojęcia co zrobić. Ps. Internet na telefonach czy urządzeniach tablet działają w miarę. Trzeba czasem poczekać ale strony się od biedy załadują. Reszta już leży i kwiczy.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2020, o 14:38 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Wolny internet
Witaj Koparka183,
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli tak, to podaj numer zgłoszenia, a jeśli nie, to podeślij mi proszę numer tel. przypisany do Twojego internetu, wraz z bliższą lokalizacją na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości zamieść dopisek "forum" i wpisz swój nick. Poproszę dz. techniczny o weryfikację Twojego przypadku.
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli tak, to podaj numer zgłoszenia, a jeśli nie, to podeślij mi proszę numer tel. przypisany do Twojego internetu, wraz z bliższą lokalizacją na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości zamieść dopisek "forum" i wpisz swój nick. Poproszę dz. techniczny o weryfikację Twojego przypadku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 gru 2020, o 18:46
Re: Wolny internet
Ewa_Plus pisze:Witaj Koparka183,
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli tak, to podaj numer zgłoszenia, a jeśli nie, to podeślij mi proszę numer tel. przypisany do Twojego internetu, wraz z bliższą lokalizacją na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank w temacie wiadomości zamieść dopisek "forum" i wpisz swój nick. Poproszę dz. techniczny o weryfikację Twojego przypadku.
Nie zgłaszałem sytuacji w Dziale Obsługi Klienta. Chciałem w pierwszej kolejności załatwić tą sprawę na forum. Widzę że pomagacie abonentom to napisałem tutaj. Wyślę wiadomość e-mail na podany przez Panią adres. Będzie później, Pani miała wgląd to tej sprawy?
Ps. Wysłałem wiadomość e-mail na podany przez Panią adres.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wolny internet
Koparka183, postaramy się czegoś dowiedzieć i przyspieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ