Wolny internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DerSal
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 cze 2021, o 19:05

Re: Wolny internet

Post autor: DerSal »

Jestem trochę zielony w tym i jeśli mogę spytać jak mogę to sprawdzić
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

DerSal, jeśli to modem/router to informacje powinny być w panelu admina. Informacja znajduje się w instrukcji. Jeśli telefon to polecam instalację programu Network Cell Info i dokonanie testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DerSal
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2021, o 19:05

Re: Wolny internet

Post autor: DerSal »

Niestety nie mam dostępu do panelu na komputerze gdyż ktoś z mojej rodziny zmienił hasło i nie wiem czy wejdę ale jutro spróbuję w wolnym czasie natomiast zaraz wyślę pomiary przez telefon
Załączniki
Screenshot_20210623-154903.png
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

DerSal, parametry są niestety bardzo słabe. Może to znacząco wpływać na prędkość sieci. :-( Sprawdź czy w teście jest podany parametr Cell ID.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DerSal
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2021, o 19:05

Re: Wolny internet

Post autor: DerSal »

Jeśli chodzi o to to proszę. Natomiast jutro może mi się uda wejść na panel admina w komputerze. Jeśli u mnie stacja działa prawidłowo to czemu mam taki słaby zasięg i słaby net co chwilę. Jeśli można co mogę jeszcze zrobić. Pozdrawiam
Załączniki
Screenshot_20210623-201651.png
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

DerSal, niestety nie. Zasięg i prędkość jest uzależniona od wielu czynników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DerSal
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2021, o 19:05

Re: Wolny internet

Post autor: DerSal »

Dobrze rozumiem że nie pomożecie mi z internetem. Cieszę się :) kolejna awaria z rzędu i nic nie potraficie z tym zrobić. Tak długo problemów nie było i znowu musiało się coś wydarzyć. Nie tylko ja narzekam ale też inni klienci. Zawiodłem się na was.. Dziękuję za wszystko dowidzenia
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

DerSal, sugeruje przesłać reklamację na bok@plus.pl"target="_blank. Technicy dokładnie sprawdzą co się dzieje. Jeśli podasz numer zgłoszenia, jaki otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
erol
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lis 2013, o 11:36

Tragiczny transfer od tygodnia - ktoś? coś?

Post autor: erol »

Czy jest tu ktoś z Plusa kto sprawdzi mi co dzieje się z moim zgloszeniem awarii? Mogę podać numer zgłoszenia. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, internet od tygodnia max 70 kbit/s. Zgłaszałem w zeszlym tygodniu i cisza. Internetu potrzebuję do pracy, rachnek przyjdzie pewnie jak zwykle chociaż usługi tak jakby nie było. Koszmar. Czy technicy mają jakiś określony czas na sprawdzenie stacji czy tak sobie może to wisieć do świąt bożego narodzenia? Stojąc bezpośrednio pod stacją mam takie same transfery na różnych modemach i telefonach. Max 100kbit/s i pingi 300ms. Zlitujcie się w końcu
Ostatnio zmieniony 7 lip 2021, o 15:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tragiczny transfer od tygodnia - ktoś? coś?

Post autor: Ewa_Plus »

erol,
- podaj proszę numer zgłoszenia. Sprawdzimy co się da zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Wolny internet

Post autor: jaszek7777 »

Od czego może zależeć aż tak niski upload?

Obrazek
Obrazek
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1245
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Wolny internet

Post autor: zbych_in_flames »

Niski poziom sygnału RSRP masz -108 z każdym dBm niżej pewnie było by lepiej, a upload jest w dużej mierze zależny od poziomy sygnału bo to Twój router czy urządzenie na którym korzystasz wysyła dane do BTS'a.
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Wolny internet

Post autor: jaszek7777 »

Nie powinien też spaść download? Ten jest taki sam jak pod BTS-em.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1245
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Wolny internet

Post autor: zbych_in_flames »

W skrócie BTS "mocniej nadaje" niż urządzenie po Twojej stronie. Przy lepszym RSRP możliwe z DL też wzrośnie.

EDIT: tak jeszcze sprawdziłem cell ID:
2600 41015 41553 11 10637579
Dobra widzę ze masz B315 czyli router bez agregacji, na 1800 MHz (nie pamiętam czy w tym routerze można zmieniać w standardowym sofcie pasma - sprawdź) pewnie będziesz miał lepszy poziom sygnału i lepszy UL, ale jeśli jest to pasmo bardziej zapchane to będzie niższy DL do sprawdzenia. Dobrze by było mieć jednak router z cat 6 minim wtedy była by agregacja 2 pasm.
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 149
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Wolny internet

Post autor: jaszek7777 »

Dzięki. Jest tak jak piszesz. Po wymuszeniu pasma LTE1800 UP rośnie do nawet 10-12 Mbps, zaś DL spada z ponad 50 Mbps na kilkanaście Mbps. Ten router ma soft Plusa, nie da się tu wymuszać pasm. Wymuszałem jakąś aplikacją na Windows10, już nie pamiętam jaką.

Mam 5 km do BTS-a, jedynego w okolicy, w dodatku przez las, stąd takie parametry sygnału.

Muszę pomyśleć o zmianie routera. Polecisz jakiś do powiedzmy 500 zł? Oczywiście chodzi o stacjonarny. Pomyślałem o Huawei B535-232. Mam też okazję niedrogo kupić Huawei B525s-23a (z T-Mobile). Ten drugi pozwala na agregację pasm 1800+2600, ale nie wiem, czy 900+1800(?). Na pewno 800+1800...
ODPOWIEDZ