Wolny internet

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Do Kolejowej mam około 1km, to aż dziwne ze modem łączy się z czymś oddalonym około 10km... Well.

Jestem z plusem już ładnych parę lat i udało mi się znaleźć, w pudełku, modem D-link DWM-157. Może on posiada możliwość zmiany pasma lte?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, ten nie ma LTE. Co do wyboru pasma, urządzenie wybiera sygnał posiadający mniej zakłóceń i mocniejszy. LTE900 ma dużo większy zasięg niż LTE1800 i mniejszą podatność na zakłócenia. A infrastruktura w stronę ulicy Kolejowej jest dość zwarta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dariuszmatysik
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32

Re: Wolny internet

Post autor: dariuszmatysik »

E3372 z Plusa to HiLink i współpracuje z http://www.lte-anbieter.info/ltewatch/c ... ltewatch_h i http://www.mediafire.com/file/1yz26m6u8 ... 9.zip/file pobierasz instalujesz , E3372 wkładasz do USB komputera i w tych programach logujesz się na E3372 pod adres 192.168.8.1 wymuszasz po kolei LTE1800 i LTE900. Programy pokazuje CID BTS-a i parametry sygnału LTE. Na każdym sprawdzasz prędkości. Zostawiasz pasmo dające lepsze prędkości. Po przełożeniu modemu do DWR-116 zapamięta te ustawienia. Swoją drogą sprzęt słabiutki, na nim nigdy nie uzyskasz pełni możliwości sieci LTE i nie tylko Plusa. Przy słabych parametrach sygnału na LTE1800 musisz się liczyć z zakupem anteny zewnętrznej. To norma w internecie mobilnym czyli technice radiowej.
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Frustracja przez LTE pisze:Michał_Plus, Wczoraj w nocy Internet wrócił do mniej więcej stanu sprzed obniżenia prędkości~ W których ustawieniach mógłbym znaleźć możliwość wymuszenia zmiany pasma LTE? W routerze czy w Modemie?
~ 6 sie 2018, o 11:08


22 sie 2018 - internet znowu zaczął chodzić jak gówno... Dosłownie jeden dzień po zapłaceniu rachunku, około dwa tygodnie po powrocie do normalnej prędkości. Znowu nie da się z niego normalnie korzystać.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, wklej, proszę, dane ze speed-testu. Jakie masz obecnie parametry sygnału? czy pakiet podstawowy jest wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Pakiet 300 GB // Dla telefonu *** *** 967 // 300,00 GB // od: 05.05.2018
Pakiet podstawowy // Dla telefonu *** *** 967 // 0 B
LTE bez limitu danych // Dla telefonu *** *** 967 // Brak limitu

Gdy poprzednim razem prędkość została obniżona pakiet podstawowy miał jeszcze 50 GB~ a teraz jest jeszcze ten 300 GB, a LTE jest bez limitu.

A speed-test wygląda tak samo jak poprzednio~ wszystko jest wyżej w tym temacie.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, z tego wynika, że pakiet podstawowy został wyczerpany. Niestety nie ma możliwości sprawdzenia stanu drugiego pakietu za pośrednictwem Plus Online. Prawdopodobnie również już się skończył. Po opisie wnioskuję że zmniejszenie się prędkości spowodowane jest przez FUP. Jednak by to potwierdzić, napisz proszę, na ten formularz. Podaj koniecznie numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Który temat pytania wybrać? Imię, nazwisko ect. podać w polu z pytaniem?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, reklamację.
Frustracja przez LTE pisze:Imię, nazwisko ect. podać w polu z pytaniem?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

A zapomniałbym wspomnieć. Dziś od rana internet traci połączenie co 20 minut i trzeba go resetować, bo inaczej się nie połączy...
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, poproszę o numer zgłoszenia. Postaram się przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Ja pierdo****, nosz kur*** mać.... Specjalnie czekałem ten j.... miesiąc żeby sprawdzić co i jak z tym internetem w tym miesiącu, gdy mniej rodziny z niego korzysta i części rodzeństwa nie ma w domu na tygodniu. Tak, ten internet był praktycznie nie używany, tylko na jeden weekend mocniej był używany.

WIĘC TAK....
Pakiet podstawowy skończył się wczoraj, a dziś internet już działa z minimalna prędkością. CZEMU TE 300 GB nie działają tak jak powinny???????????????? Są w pakietach od piep...... maja. K..... A takie problemy zaczęły robić się dwa miesiące temu... Wcześniej żadnych problemów z wolnym łączem przez cale miesiące nie było, dopiero od lipca się zaczęło, Czemu k.....? Potraficie odpowiedzieć na to pytanie?

W dodatku, co śmieszne, w sierpniu internet działał normalnie przez dwa tygodnie. Teraz działał normalnie przez tydzień. Co się k.... tam u was dzieje???????????????
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2018, o 16:35 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Usunięto wyrazy niezgodne z pkt. 4 regulaminu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, czy potwierdziłeś, że ten pakiet dodatkowy nie jest jeszcze w całości wyczerpany? W takim wypadku FUP by się nie uruchomił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frustracja przez LTE
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 3 sie 2018, o 17:05

Re: Wolny internet

Post autor: Frustracja przez LTE »

Skoro minął jeden dzień to nie może być wyczerpany...
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wolny internet

Post autor: Michał_Plus »

Frustracja przez LTE, pakiet 300 GB jest jednorazowy, nie odnawia się co miesiąc. Działa do wyczerpania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ