Teraz jest 19 wrz 2018, o 04:18

Zostaw Kontakt





Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post29 sty 2018, o 11:47

Witam!

Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.

Pozdrawiam serdecznie :)
Załączniki
1.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post29 sty 2018, o 12:10

sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post29 sty 2018, o 16:04

Michał_Plus napisał(a):sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.


Jasne, smartfon łączy się bez problemu, czasami tablet i komputer także.
Gdzie się sprawdza "czy MAC jest puszczony przez firewall"? - sorry za być może śmieszne pytanie, ale nie znam się ;) Huaweia podłączyłem bez problemu, tylko poprzez wpisania hasła.

EDIT: okey, nie wiem czy to co w załącznikach widać jest tym, o co pytałeś, ale zrobiłem na WŁĄCZ i WYŁĄCZ (za każdym razem restart routera) i nic...
Załączniki
2.jpg
1.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post29 sty 2018, o 17:51

sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post29 sty 2018, o 20:56

Ewa_Plus napisał(a):sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.


Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia.
Czy ja mam wpływ, mam coś przestawić w panelu, aby te problemy zlikwidować?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post30 sty 2018, o 10:38

sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post3 lut 2018, o 17:50

Michał_Plus napisał(a):sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.


Niestety nie pomogło - w załączeniu dane TV, a wersja oprogramowania to: 2870.
Załączniki
IMG_20180203_105606.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post5 lut 2018, o 10:35

sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post5 lut 2018, o 16:13

Michał_Plus napisał(a):sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.



OK, czekam na info. Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post4 kwi 2018, o 20:50

Witam!

Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!

Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post5 kwi 2018, o 09:00

sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post6 kwi 2018, o 12:35

Michał_Plus napisał(a):sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.


Dziękuję za odpowiedź i bardziej optymistyczną wiadomość, bo się zastanawiałem jak miałbym zaktualizować TV, skoro Internetu "nie łapie":)
W takim razie czekam na konkrety.
Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1831
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post6 kwi 2018, o 12:48

sedzia20, tak na marginesie, można przeprowadzić aktualizację biosu w TV przez USB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości