Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:58

Zostaw Kontakt





Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.2018

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post9 maja 2018, o 12:53

Problem naprawiony reklamacyjnie.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post24 cze 2018, o 10:15

Przy przedłużeniu umowy, dostajemy dodatkowy pakiet danych na całą umowę o którym pisałem tutaj: viewtopic.php?f=100&t=24001#p234378

W moim przypadku jest to 450GB, tylko kiedy ten pakiet powinien być rozliczany?

Wczoraj około południa wykorzystałem pakiet podstawowy, dostałem nawet SMS: "Wykorzystano 100% limitu w ramach limitu podstawowego. Obecnie korzystasz z dodatkowego pakietu GB.", minęły 24h a stan pozostałych pakietów stoi w miejscu:
Obrazek

Podejrzewam że po wykorzystaniu pakietu podstawowego, od razu przeskoczyłem do "LTE bez końca" z pominięciem tego pakietu.

Za ten post autor habish otrzymał podziękowanie od
Ron(24 cze 2018, o 11:11)
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post25 cze 2018, o 19:23

Złożyłem reklamację, proszę o przyspieszenie jeśli to możliwe: Reklamacja [#134439]
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1867
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post26 cze 2018, o 10:32

patryk7588, przesłałem prośbę o szybką realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post26 cze 2018, o 14:46

Szybko poszło.

Odpowiedź jednak jest taka sobie.
Według działu technicznego pakiet 450GB jest pomniejszany, wychodzi na to że zarówno Plus Online jak i Mobilny Plus Online błędnie pokazują stan tego pakietu.

Czy jest opcja zgłoszenia do działu technicznego, aby sprawdzili możliwość naprawy kontroli tego pakietu przez Plus Online?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1867
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 429 razy

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post26 cze 2018, o 15:09

patryk7588, pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
habish(26 cze 2018, o 15:15)
Offline
Avatar użytkownika

joopla

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lut 2016, o 17:43
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: J7 2017

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post21 sie 2018, o 19:39

Jeśli w złym temacie, to przepraszam. Otóż korzystam z internetu mobilnego poprzez router wifi Huawei w domu, nie mam zastrzeżeń co do działania, ale gdy kartę sim przełożę do telefonu i ustawie aby właśnie z tej karty sim telefon łączył się z internetem nie włącza się transmisja danych, ustawienia mms jak i internetu przychodzą na telefon zaraz po jego uruchomieniu, instaluję je, ale nie działa, gdy przełączę karte sim na drugą, to działa bez problemu. W czym tkwi problem? Telefon Huawei Mate 10 Lite gdyby to miało znaczenie. Proszę o pomoc, bo w weekend wyjeżdżam i chciałbym móc korzystać z internetu właśnie z drugiej karty sim..
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post21 sie 2018, o 19:56

@joopla, z automatu masz konfiguracje na APN Plus, a karty taryfami internetowymi do działa LTE potrzebują konfiguracje na APN Internet, zmień ręcznie w ustawieniach i sprawdź jeszcze raz.

Jak dalej nie będzie działać to zrzuć screen z ustawień.

Za ten post autor zbych_in_flames otrzymał podziękowanie od
joopla(22 sie 2018, o 14:29)
Offline
Avatar użytkownika

joopla

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 1 lut 2016, o 17:43
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: J7 2017

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post22 sie 2018, o 14:29

zbych_in_flames napisał(a):@joopla, z automatu masz konfiguracje na APN Plus, a karty taryfami internetowymi do działa LTE potrzebują konfiguracje na APN Internet, zmień ręcznie w ustawieniach i sprawdź jeszcze raz.

Jak dalej nie będzie działać to zrzuć screen z ustawień.


dzięki wielkie, działa :D
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Plus Internet / Plus Internet dla Firm - oferta od 14.2.

Post22 sie 2018, o 16:22

joopla, super, że się udało ;-) Gdybyś potrzebował w przyszłości informacji na temat konfiguracji telefonu to znajdują się one na stronie: https://ustaw.plus.pl/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości