Teraz jest 19 wrz 2018, o 10:38

Zostaw Kontakt





Znikający pakiet LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Piotr W

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 11:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 80GB
  • Model telefonu: D-Link DWR-960

Znikający pakiet LTE

Post21 lut 2018, o 11:43

Od kilku tygodni notuję błyskawiczne znikanie dostępnego pakietu LTE. Ograniczyłem ilość urządzen, które mogą logować się do sieci. Dzisiaj rano około 9.00 pozostawiłem dostęp do dwóch urządzen przy dostepnosci pakiet około 2.5GB. Na jednym z urządzen uruchomiony byl outlook, ktory sciagnal 2 maile z tekstem, a na drugim przejrzalem kilka stron internetowych. O godzinie 10.45 plus online pokazuje już tylko 1 GB dostępnego pakietu - jakim cudem?
Wcześniejsze monitorowanie zużycia internetu capsą też nie wskazuje na aż tak wysokie zużycie. Co jest przyczyną?
Online
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1833
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 424 razy

Re: Znikający pakiet LTE

Post21 lut 2018, o 11:50

Piotr W, być może ściągane były w tle jakieś aktualizacje dla systemu lub zainstalowanych programów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości