Strona 1 z 1

Ipla - problem z kupnem pakietu

: 30 maja 2018, o 17:06
autor: 386dx
Dzień Dobry
przy próbie kupna pakietu Ipla Sport dostałem taki komunikat od Pomocy Ipli :
Witamy

Uprzejmie informujemy, że przy próbie naliczenia opłaty otrzymaliśmy odmowę ze strony sieci Plus GSM co moźe być spowodowane brakiem wyrażonej zgody na doliczanie opłat do rachunku telefonicznego bądź wykorzystaniem przyznanego limitu takich opłat. Tym samym w przedmiotowej sprawie zalecamy kontakt z siecią Plus GSM.
Jak go rozwiązać. Próbuje go kupić poprzez numer telefonu na kartę na którym są środki i połaczenia wychodzące są aktywne.
Pozdrawiam

Re: Ipla - problem z kupnem pakietu

: 30 maja 2018, o 17:35
autor: Michał_Plus
386dx, wyślij SMS na bezpłatny numer 8055 o treści: TAK, ZGODA lub ODBLOKUJ.

Re: Ipla - problem z kupnem pakietu

: 30 maja 2018, o 17:56
autor: 386dx
Ten sposób działa tylko chyba przez aplikację ze sklepu Google Play. Ja próbuje kupić przez stronę WWW.
Przez Sklep Google Play komunikat nie udało się dokonać płatności. Spróbuj ponownie.

Usługa "Dopisz do rachunku została odblokowana" ...

Re: Ipla - problem z kupnem pakietu

: 1 cze 2018, o 10:09
autor: Michał_Plus
386dx, jest to zgoda na usługę dla której opłata jest doliczana do najbliższej faktury wystawianej dla Klientów postpaid lub odejmowana niezwłocznie z konta prepaid.

Re: Ipla - problem z kupnem pakietu

: 1 cze 2018, o 14:20
autor: 386dx
Udało mi się zakupić pakiet za pomocą przelewu elektronicznego poprzez konto bankowe. Zobaczy co będzie za miesiąc.
Pozdrawiam

Re: Ipla - problem z kupnem pakietu

: 1 cze 2018, o 14:21
autor: Michał_Plus
386dx, daj znać, czy wszystko zadziała.