Plus Forum • Zobacz wątek - D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Teraz jest 20 sie 2018, o 02:12

Zostaw Kontakt





D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post31 maja 2018, o 13:47

Posiadam d-link dwr-960 i chciałbym przekierować port 8080 do kamery IP tak żeby mieć podgląd z dowolnego miejsca. Jednak gdy ustawiam przekierowanie to router i tak nie daje dostępu z zewnątrz. Próbowałem się połączyć z zewnątrz i nic, zeskanowałem też porty i żaden nie jest otwarty pomimo włączenia przekierowanie portów. Z tego co widzę to router faktycznie port przekierowuje ale tylko wewnątrz sieci lan, ponieważ gdy w sieci lokalnej wpiszę zewnętrzy IP routera i port kamery to mam do niej dostęp, ale z zewnątrz router mnie nie wpuszcza. Czy może mi ktoś pomóc jak to zrobić żeby router wpuszczał ruch z zewnątrz? Trzeba to jakoś odblokować czy jak?
Ostatnio edytowano 1 cze 2018, o 09:17 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post1 cze 2018, o 09:15

winiu89, zapoznaj się z tematem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post1 cze 2018, o 22:52

Niestety nawet po włączeniu DMZ na serwerze kamerki, router nadal nie wpuszcza ruchu z zewnątrz. Przekierowanie działa tylko w sieci lokalnej, skanery portów z zewnątrz nic nie widzą na adresie routera. Oprócz tego coś jest nie tak z ustawieniem ponownego uruchomienia urządzenia. Spójrz proszę na screen z ustawień. Po pierwsze to nie wiadomo czy w tej chwili router będzie się uruchamiał codziennie o 5:00 czy w każdą środę? Po drugie to po wyborze ustawienia "uruchom ponownie wg harmonogramu" nie ma do wyboru wg którego harmonogramu...A nade wszystko router i tak się nie uruchamia ponownie, ponieważ na stronie głównej pokazało że był włączony ponad 30 dni... No coś ten soft jest nie bardzo w tym routerze a do tego wszystkiego to jeszcze nie udostępniacie instrukcji do niego...:/
Bardzo proszę o pomoc
Załączniki
Przechwytywanie.PNG
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post4 cze 2018, o 09:52

winiu89, w takim razie proponuję zgłosić się do producenta sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post4 cze 2018, o 12:30

Panie Michale,

Taką dostałem odpowiedź od D-link, proszę o komentarz z Waszej strony:

"Dzien dobry,

Przede wszystkim aby mieć dostę z zewnątrz musi Pan mieś aktwną usługę publicznego adresu ip od operatora. Ruch w takim przypadku nie jest blokowany na routerze tylko na usłudze

Pozdrawiamy,
Wsparcie Techniczne D-Link"
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1680
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 406 razy

Re: D-LINK DWR-960 przekierowanie portów

Post4 cze 2018, o 12:43

winiu89, ta usługa jest dodatkowo płatna. Proszę, zapoznaj się z informacji zawartymi tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 25 gości