D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 18:58
D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
Szanowni Państwo,
Kontaktowałem się z D-linkiem w sprawie automatycznego ponownego uruchamiania urządzenia, ponieważ nie działała mi ta funkcja. Taką odpowiedź otrzymałem:
"Jest to funkcja która była implementowana na generycznych wersjach oprogramowania w urzadzeniach przeznaczonych na inne rynki podobnie jak w routerze DWR-953. W przypadku routera DWR-960 w którym oprogramowanie było pisane dla Polkomteala pod konkretny projekt Cyfrowy Polsa t i Plus funkcjonalniść ta nie została zaimplementowana zgodnie z powyższymi wytycznymi operatora.
Pozdrawiamy,
Wsparcie Techniczne D-Link "
I tutaj chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie operator dał takie (za przeproszeniem) chore wytyczne żeby nie zaimplementować tak podstawowej funkcji urządzenia jak automatyczne ponowne uruchamianie?
Niezależnie od odpowiedzi zwracam się z prośbą o wdrożenie tej implementacji do tego urządzenia ponieważ w tej chwili okazuje się że dostajemy urządzenie typu kastrat bez podstawowej funkcji.
PS. Im dłużej pracuje z tym urządzeniem tym bardziej przekonuję się jaki był to zły wybór. Teraz już wiem, że nigdy więcej nie wezmę urządzenia które produkowane było specjalnie dla jakiegoś operatora - takie urządzenia produkowane są po macoszemu - byle jak najtaniej!
Kontaktowałem się z D-linkiem w sprawie automatycznego ponownego uruchamiania urządzenia, ponieważ nie działała mi ta funkcja. Taką odpowiedź otrzymałem:
"Jest to funkcja która była implementowana na generycznych wersjach oprogramowania w urzadzeniach przeznaczonych na inne rynki podobnie jak w routerze DWR-953. W przypadku routera DWR-960 w którym oprogramowanie było pisane dla Polkomteala pod konkretny projekt Cyfrowy Polsa t i Plus funkcjonalniść ta nie została zaimplementowana zgodnie z powyższymi wytycznymi operatora.
Pozdrawiamy,
Wsparcie Techniczne D-Link "
I tutaj chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie operator dał takie (za przeproszeniem) chore wytyczne żeby nie zaimplementować tak podstawowej funkcji urządzenia jak automatyczne ponowne uruchamianie?
Niezależnie od odpowiedzi zwracam się z prośbą o wdrożenie tej implementacji do tego urządzenia ponieważ w tej chwili okazuje się że dostajemy urządzenie typu kastrat bez podstawowej funkcji.
PS. Im dłużej pracuje z tym urządzeniem tym bardziej przekonuję się jaki był to zły wybór. Teraz już wiem, że nigdy więcej nie wezmę urządzenia które produkowane było specjalnie dla jakiegoś operatora - takie urządzenia produkowane są po macoszemu - byle jak najtaniej!
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, przekazałem zapytanie. Gdy uzyskam informację to zamieszczę ją w tym poście
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
I co odpisali?
Szanowni Państwo,
Już prawie 2 miesiące mijają a Wy nadal nie odpisaliście jaką informację otrzymaliście.
Na prawdę w Państwa firmie tak długo czeka się na informacje wewnątrzzakładowe?
Szanowni Państwo,
Już prawie 2 miesiące mijają a Wy nadal nie odpisaliście jaką informację otrzymaliście.
Na prawdę w Państwa firmie tak długo czeka się na informacje wewnątrzzakładowe?
Ostatnio zmieniony 31 lip 2018, o 11:04 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Powód: połączenie postów
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, według informacji, które posiadam to przedstawiciel firmy D-Link skontaktował się z Tobą i wyjaśnił już sprawę. Zacytowana przez Ciebie informacja otrzymana od pracownika D-Link była błędna i została sprostowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
Szanowni Państwo,
Czy dostaliście informacje kiedy zostanie wypuszczony poprawnie działający soft do sprzedawanego przez Was routera?
Niestety, ale sprzedaliście mi sprzęt z Wadą fabryczną, która nadal nie została wyeliminowana.
Z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową oraz z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 4 i art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuje obniżenia ceny towaru o kwotę 100zł (słownie: sto zł), która stanowi satysfakcjonującą dla mnie rekompensatę pomiędzy ceną towaru zgodnego z umową i ceną towaru, który charakteryzuje się wskazaną powyżej niezgodnością.
Z poważaniem
Kamil Winiecki
Czy dostaliście informacje kiedy zostanie wypuszczony poprawnie działający soft do sprzedawanego przez Was routera?
Niestety, ale sprzedaliście mi sprzęt z Wadą fabryczną, która nadal nie została wyeliminowana.
Z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową oraz z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 4 i art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuje obniżenia ceny towaru o kwotę 100zł (słownie: sto zł), która stanowi satysfakcjonującą dla mnie rekompensatę pomiędzy ceną towaru zgodnego z umową i ceną towaru, który charakteryzuje się wskazaną powyżej niezgodnością.
Z poważaniem
Kamil Winiecki
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, skontaktuj się w sprawie nowej wersji oprogramowania bezpośrednio z firmą D-Link. Jeśli jednak chcesz złożyć u nas reklamację to informuję, że na niniejszym forum nie jest to możliwe. Instrukcję, jak złożyć reklamację możesz znaleźć tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
Szanowni Państwo,
Po ponad pół roku od zgłoszenie problemu, firma D-link nadal nie udostępniła poprawnie działającego oprogramowania i nie potrafi powiedzieć kiedy to oprogramowanie zostanie udostępnione.
Proszę o Waszą interwencję w tej sprawie, ponieważ to Wy jesteście sprzedawcą tego sprzętu oraz ten sprzęt został stworzony specjalnie dla Waszej firmy.
Po ponad pół roku od zgłoszenie problemu, firma D-link nadal nie udostępniła poprawnie działającego oprogramowania i nie potrafi powiedzieć kiedy to oprogramowanie zostanie udostępnione.
Proszę o Waszą interwencję w tej sprawie, ponieważ to Wy jesteście sprzedawcą tego sprzętu oraz ten sprzęt został stworzony specjalnie dla Waszej firmy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, prośba o przesłanie dokładnego opisu sprawy, wraz z numerem i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Sprawdzimy co możemy zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
Uprzejmie proszę, żeby ktoś kompetentny zajął się w końcu tą sprawą, ponieważ jestem ciągle tylko zbywany i nikt tak naprawdę nie chce się tym zająć! MASAKRA! Jest to nasza OSTATNIA współpraca z POLKOMTELEM!
Znak: OKR/MP/5401290/14.12.18
Znak: OKR/MP/5401290/14.12.18
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, numer, który podajesz w ostatnim poście, świadczy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego. Stanowisko w danej kwestii zajął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
No to już są kompletne jaja! Koleś pyta w odpowiedzi o dodatkowe informacje (notabene nie podaje jak mam te informacje dostarczyć gdyż jest napisane, aby nie odpowiadać na tego maila) i jednocześnie zakańcza postępowanie?!
No ludzie ogarnijcie się w tym Polkomtelu! Przecież to już przechodzi ludzkie pojęcie!
No ludzie ogarnijcie się w tym Polkomtelu! Przecież to już przechodzi ludzkie pojęcie!
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie
winiu89, nie mając wglądu do konta nie jestem w stanie zająć stanowiska w tej sprawie. Jeśli w odpowiedzi poproszono Cię o dodatkowe dane wystarczy że wyślesz je tym samym formularzem którym kontaktowałeś się z nami ostatnio. Proszę byś w treści wiadomości powołał się na numer sprawy który otrzymałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ