Teraz jest 24 wrz 2018, o 15:18

Zostaw Kontakt





D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post5 cze 2018, o 09:11

Szanowni Państwo,

Kontaktowałem się z D-linkiem w sprawie automatycznego ponownego uruchamiania urządzenia, ponieważ nie działała mi ta funkcja. Taką odpowiedź otrzymałem:

"Jest to funkcja która była implementowana na generycznych wersjach oprogramowania w urzadzeniach przeznaczonych na inne rynki podobnie jak w routerze DWR-953. W przypadku routera DWR-960 w którym oprogramowanie było pisane dla Polkomteala pod konkretny projekt Cyfrowy Polsa t i Plus funkcjonalniść ta nie została zaimplementowana zgodnie z powyższymi wytycznymi operatora.

Pozdrawiamy,
Wsparcie Techniczne D-Link "

I tutaj chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie operator dał takie (za przeproszeniem) chore wytyczne żeby nie zaimplementować tak podstawowej funkcji urządzenia jak automatyczne ponowne uruchamianie?
Niezależnie od odpowiedzi zwracam się z prośbą o wdrożenie tej implementacji do tego urządzenia ponieważ w tej chwili okazuje się że dostajemy urządzenie typu kastrat bez podstawowej funkcji.
PS. Im dłużej pracuje z tym urządzeniem tym bardziej przekonuję się jaki był to zły wybór. Teraz już wiem, że nigdy więcej nie wezmę urządzenia które produkowane było specjalnie dla jakiegoś operatora - takie urządzenia produkowane są po macoszemu - byle jak najtaniej!
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post5 cze 2018, o 09:21

winiu89, przekazałem zapytanie. Gdy uzyskam informację to zamieszczę ją w tym poście ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post6 lip 2018, o 08:56

I co odpisali?

Szanowni Państwo,

Już prawie 2 miesiące mijają a Wy nadal nie odpisaliście jaką informację otrzymaliście.
Na prawdę w Państwa firmie tak długo czeka się na informacje wewnątrzzakładowe?
Ostatnio edytowano 31 lip 2018, o 10:04 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie postów
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post31 lip 2018, o 10:10

winiu89, według informacji, które posiadam to przedstawiciel firmy D-Link skontaktował się z Tobą i wyjaśnił już sprawę. Zacytowana przez Ciebie informacja otrzymana od pracownika D-Link była błędna i została sprostowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post31 lip 2018, o 10:47

Szanowni Państwo,

Czy dostaliście informacje kiedy zostanie wypuszczony poprawnie działający soft do sprzedawanego przez Was routera?
Niestety, ale sprzedaliście mi sprzęt z Wadą fabryczną, która nadal nie została wyeliminowana.

Z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową oraz z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 4 i art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuje obniżenia ceny towaru o kwotę 100zł (słownie: sto zł), która stanowi satysfakcjonującą dla mnie rekompensatę pomiędzy ceną towaru zgodnego z umową i ceną towaru, który charakteryzuje się wskazaną powyżej niezgodnością.

Z poważaniem
Kamil Winiecki
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1397
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

Post31 lip 2018, o 11:27

winiu89, skontaktuj się w sprawie nowej wersji oprogramowania bezpośrednio z firmą D-Link. Jeśli jednak chcesz złożyć u nas reklamację to informuję, że na niniejszym forum nie jest to możliwe. Instrukcję, jak złożyć reklamację możesz znaleźć tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: DaRiuSz, Google Adsense [Bot] i 28 gości