Strona 1 z 1

D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 5 cze 2018, o 10:11
autor: winiu89
Szanowni Państwo,

Kontaktowałem się z D-linkiem w sprawie automatycznego ponownego uruchamiania urządzenia, ponieważ nie działała mi ta funkcja. Taką odpowiedź otrzymałem:

"Jest to funkcja która była implementowana na generycznych wersjach oprogramowania w urzadzeniach przeznaczonych na inne rynki podobnie jak w routerze DWR-953. W przypadku routera DWR-960 w którym oprogramowanie było pisane dla Polkomteala pod konkretny projekt Cyfrowy Polsa t i Plus funkcjonalniść ta nie została zaimplementowana zgodnie z powyższymi wytycznymi operatora.

Pozdrawiamy,
Wsparcie Techniczne D-Link "

I tutaj chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie operator dał takie (za przeproszeniem) chore wytyczne żeby nie zaimplementować tak podstawowej funkcji urządzenia jak automatyczne ponowne uruchamianie?
Niezależnie od odpowiedzi zwracam się z prośbą o wdrożenie tej implementacji do tego urządzenia ponieważ w tej chwili okazuje się że dostajemy urządzenie typu kastrat bez podstawowej funkcji.
PS. Im dłużej pracuje z tym urządzeniem tym bardziej przekonuję się jaki był to zły wybór. Teraz już wiem, że nigdy więcej nie wezmę urządzenia które produkowane było specjalnie dla jakiegoś operatora - takie urządzenia produkowane są po macoszemu - byle jak najtaniej!

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 5 cze 2018, o 10:21
autor: Daniel_Plus
winiu89, przekazałem zapytanie. Gdy uzyskam informację to zamieszczę ją w tym poście ;-)

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 6 lip 2018, o 09:56
autor: winiu89
I co odpisali?

Szanowni Państwo,

Już prawie 2 miesiące mijają a Wy nadal nie odpisaliście jaką informację otrzymaliście.
Na prawdę w Państwa firmie tak długo czeka się na informacje wewnątrzzakładowe?

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 31 lip 2018, o 11:10
autor: Daniel_Plus
winiu89, według informacji, które posiadam to przedstawiciel firmy D-Link skontaktował się z Tobą i wyjaśnił już sprawę. Zacytowana przez Ciebie informacja otrzymana od pracownika D-Link była błędna i została sprostowana.

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 31 lip 2018, o 11:47
autor: winiu89
Szanowni Państwo,

Czy dostaliście informacje kiedy zostanie wypuszczony poprawnie działający soft do sprzedawanego przez Was routera?
Niestety, ale sprzedaliście mi sprzęt z Wadą fabryczną, która nadal nie została wyeliminowana.

Z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową oraz z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 4 i art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuje obniżenia ceny towaru o kwotę 100zł (słownie: sto zł), która stanowi satysfakcjonującą dla mnie rekompensatę pomiędzy ceną towaru zgodnego z umową i ceną towaru, który charakteryzuje się wskazaną powyżej niezgodnością.

Z poważaniem
Kamil Winiecki

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 31 lip 2018, o 12:27
autor: Daniel_Plus
winiu89, skontaktuj się w sprawie nowej wersji oprogramowania bezpośrednio z firmą D-Link. Jeśli jednak chcesz złożyć u nas reklamację to informuję, że na niniejszym forum nie jest to możliwe. Instrukcję, jak złożyć reklamację możesz znaleźć tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 11 gru 2018, o 18:14
autor: winiu89
Szanowni Państwo,

Po ponad pół roku od zgłoszenie problemu, firma D-link nadal nie udostępniła poprawnie działającego oprogramowania i nie potrafi powiedzieć kiedy to oprogramowanie zostanie udostępnione.
Proszę o Waszą interwencję w tej sprawie, ponieważ to Wy jesteście sprzedawcą tego sprzętu oraz ten sprzęt został stworzony specjalnie dla Waszej firmy.

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 11 gru 2018, o 18:24
autor: Michał_Plus
winiu89, prośba o przesłanie dokładnego opisu sprawy, wraz z numerem i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Sprawdzimy co możemy zrobić.

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 14 gru 2018, o 15:16
autor: winiu89
Uprzejmie proszę, żeby ktoś kompetentny zajął się w końcu tą sprawą, ponieważ jestem ciągle tylko zbywany i nikt tak naprawdę nie chce się tym zająć! MASAKRA! Jest to nasza OSTATNIA współpraca z POLKOMTELEM!

Znak: OKR/MP/5401290/14.12.18

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 14 gru 2018, o 16:24
autor: Michał_Plus
winiu89, numer, który podajesz w ostatnim poście, świadczy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego. Stanowisko w danej kwestii zajął Departament Reklamacji.

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 14 gru 2018, o 16:30
autor: winiu89
No to już są kompletne jaja! Koleś pyta w odpowiedzi o dodatkowe informacje (notabene nie podaje jak mam te informacje dostarczyć gdyż jest napisane, aby nie odpowiadać na tego maila) i jednocześnie zakańcza postępowanie?!
No ludzie ogarnijcie się w tym Polkomtelu! Przecież to już przechodzi ludzkie pojęcie!

Re: D-LINK DWR-960 Automatyczne ponowne uruchamianie

: 14 gru 2018, o 16:39
autor: Michał_Plus
winiu89, nie mając wglądu do konta nie jestem w stanie zająć stanowiska w tej sprawie. Jeśli w odpowiedzi poproszono Cię o dodatkowe dane wystarczy że wyślesz je tym samym formularzem którym kontaktowałeś się z nami ostatnio. Proszę byś w treści wiadomości powołał się na numer sprawy który otrzymałeś.