Witam,
Posiadam umowę plusa na internet na abonament, wraz z routerem D-Link DWR 960. Umowa od 2017 roku kwietnia bądź maja.
W lipcu tego roku tj 2018 router zgubił zasięg i nie działała sieć LTE, postanowiłem oddać router do jednego z punktów PLUSA w celu reklamacji routera - Kraków.
Router został wysłany do firmy FIXIT, dostałem notkę, że router wymaga wymiany i że usterka nie powstała z winy użytkownika. Zadowolony idę do punktu w plusie i proszę o nowy router, niestety punkt mi odmówił, bo jak to Pan powiedział " nie otrzymałem zgody na wymianę sprzętu, proszę zwrócić się do punktu w którym został zakupiony router" ! Oczywiście, umowa była zawierana przez internet, router również kupiony i wysłany z internetu - dzwonie do Plus-a , 15 minut czekania na infolinię, kompletnie nie mogłem się porozumieć z konsultantami, nikt nie chciał mi pomóc.
Aktualnie oczekuje już 1,5 miesiąca na wymianę sprzętu i nie mogę korzystać w pełni z internetu.
Myślałem, że Plus GSM szanuje swoich klientów, a tutaj zostałem potraktowany jak przysłowiowy "pies"
Ilekroć nie zadzwonię na infolinię, dostaję informację że jeszcze nic nie wiadomo, proszę czekać, tylko chciałem się zapytać ile czasu mam czekać na to wszystko ? :(
Co mam teraz zrobić ?
W playu, orange nigdy nie miałem problemów, a tu takie rozczarowanie :(.
DWR-960 - Problem z korzystaniem usług i samą reklamacją.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:59
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: DWR-960 - Problem z korzystaniem usług i samą reklamacją
martiv, prześlij proszę numer, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozwiązaniu problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: DWR-960 - Problem z korzystaniem usług i samą reklamacją
Dokumenty przesłane, niestety już prawie drugi miesiąc i wciąż nie mam routera :(
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: DWR-960 - Problem z korzystaniem usług i samą reklamacją
martiv, dziękuję, przekazałem do weryfikacji.
EDIT:
Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sklepem internetowym:
- pocztą elektroniczną wysyłając e-mail na adres: esklep@plus.pl;
- wysyłając faks pod numer: 224268050;
- dzwoniąc pod numer 60110 200 (numer dostępny w dni powszednie w godzinach 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą).
- wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o
Sklep internetowy Plusa
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
EDIT:
Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sklepem internetowym:
- pocztą elektroniczną wysyłając e-mail na adres: esklep@plus.pl;
- wysyłając faks pod numer: 224268050;
- dzwoniąc pod numer 60110 200 (numer dostępny w dni powszednie w godzinach 8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą).
- wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o
Sklep internetowy Plusa
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ