Pomyłka w sklepie internetowym?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 paź 2018, o 23:11
Pomyłka w sklepie internetowym?
Witam
Zamówiłem usługę Plus Internet LTE z routerem na raty. Gdy przyszedł dziś zestaw podpisałem umowę, ale jednak zwróciło moją uwagę to że ja wybrałem pakiet 45 GB z LTE bez końca a tym razem jest 60. O co chodzi? Mam maile potwierdzające wybór 45 GB a nie 60 gb.
Zamówiłem usługę Plus Internet LTE z routerem na raty. Gdy przyszedł dziś zestaw podpisałem umowę, ale jednak zwróciło moją uwagę to że ja wybrałem pakiet 45 GB z LTE bez końca a tym razem jest 60. O co chodzi? Mam maile potwierdzające wybór 45 GB a nie 60 gb.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
freemen97, podaj dokładną nazwę taryfy i kwotę abonamentu z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
PLUS Internet LTE 60. A kwota na umowie nie jest podana.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
freemen97, czyli posiadasz abonament z pakietem 60 GB a nie 45 GB. Jeśli pomyłka leży faktycznie po stronie sklepu internetowego i chcesz to zmienić prześlij, proszę, opis sprawy wraz z numerem umowy i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Postaram się przyspieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
#291669-Numer zapytania
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
freemen97, przesłałem prośbę o pilną realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
Bardzo dziękuję. Dostałem odpowiedż od departamentu reklamacji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pomyłka w sklepie internetowym?
freemen97, bardzo proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ