Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 paź 2018, o 14:09
Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
Witam mam od plus 3 produkty; tel, internet i cyfrowy polsat. Niestety ale z przyczyn osobistych musze zrezygnować. umowy na tel i cyfrowy polsat są na 24 miesiące a internet na 26 miesięcy. Wszystkie umowy naprodukty są podpisane w jeden dzień. Czy jeśli złoże wypowiedzenie umowy na wszystkie produkty z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia to nie będzie mi naliczana kara za internet. Umowa na internet kończy się 10.02.2019. a umowa na tel i cyfrowy 10.12.2018
Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, o 09:55 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
EwelinaWoźna, w takim celu należy złożyć rezygnację z zachowaniem okresu wypowiedzenia na koniec okresu podstawowego, czyli w tym przypadku na 10.02.2019 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozwiazanie umowy
czy moge rozwiazac umowe , bedac nie zadowlony z routera lub go wymienic na leprzy? gdy podpislem umowe pare dni temu?
Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, o 10:29 przez tomi8989, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, zmiana sprzętu możliwa jest tylko w przypadku przedłużenia umowy. Rozwiązanie umowy z powodu niezadowolenia ze sprzętu w przypadku jeśli ten działa prawidłowo i jest świadczona umowa nie jest możliwe. Można ją zerwać przed czasem, jednak wtedy należy się liczyć z koniecznością zapłacenia kary umownej. Jednak aby to wszystko sprawdzić i rozwiać wątpliwości proponowałbym zadać pytanie, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL), przez ten formularz. Nasz pracownik mający wgląd w Twoje konto, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
umowe podpisalem pare dni temu i nie odpowiada mi ten router ktury zawarlem umowe w plusie
Nieprzeczytany post23 paź 2018, o 09:42
umowe zawarlem na router pare dni temu czy moge z niej zrezygnowac ?
Nieprzeczytany post23 paź 2018, o 09:42
umowe zawarlem na router pare dni temu czy moge z niej zrezygnowac ?
Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, o 10:55 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, jakim kanałem zwarłeś umowę? Czy umowa była na firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
na osobe prywatnom
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, a jakim kanałem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
wifi. router przenosny na karte
Post23 paź 2018, o 10:55
jesli chodzi o kanal sieci to 13. ale co to ma do umowy?
Post23 paź 2018, o 10:55
jesli chodzi o kanal sieci to 13. ale co to ma do umowy?
Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, o 11:57 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, czy umowa była zawarta w punkcie stacjonarnym, przez stronę WWW czy kontakt telefoniczny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
w punkcie stacjonarnym mala placowka plusa
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, jeśli umowa była zawarta w punkcie stacjonarnym to nie ma możliwości odstąpienia od niej. Pozostaje tylko opcja zerwania przed czasem, ale tak jak pisałem, wtedy wchodzi w życie kara umowna, jej wysokość jest zależna od umowy i otrzymanych zniżek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
nawet jak np bym przed chwila podpisal umowe to juz nie moge jej rozwiazac? oprucz kary. nawet jak jestem nie zadowolony z routera poprostu jest slabszy od mojego popezedniego routera.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
tomi8989, umowa jest wiążąca, dla obu stron, od chwili jej podpisania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie na 3 produkty w Plus
ok dzieki