Problem a internetem.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Aagarok
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lis 2018, o 17:42

Problem a internetem.

Post autor: Aagarok »

Witam. Wczoraj otrzymałem SMS o treści "Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego." Kompletnie nie wiem o co chodzi. Internet co miesiąc mam 5GB (abonament), a wykorzystałem tylko 2,7GB i działa teraz strasznie wolno. Teraz boję się, że do zapłaty będę miał sporo więcej niż zwykle.
Szukałem wątku o tym temacie, ale wiadomości były inne albo nie rozumiem dalej o co chodzi. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem a internetem.

Post autor: Daniel_Plus »

Aagarok
Aagarok pisze:mam 5GB (abonament), a wykorzystałem tylko 2,7GB
Różnica w zużyciu wynika z tego, że telefon zlicza jednostki co 1 kb, a operator w paczkach co 100 kb.
Aagarok pisze:do zapłaty będę miał sporo więcej niż zwykle.
Czy masz aktywną usługę LTE Bez limitu? Aktualne koszty biażącego użycia możesz sprawdzić na stronie: http://www.online.plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aagarok
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 lis 2018, o 17:42

Re: Problem a internetem.

Post autor: Aagarok »

Internet bez limitu nie mam raczej. Nie przypominam sobie, żebym taką usługę otrzymał. Problem, że nie pamiętam e-Hasła oraz PlusKodu5. Jak mogę "przypomnieć" te hasła? Zadzwonić do BOKu?
Arkovianin
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Problem a internetem.

Post autor: Arkovianin »

Tak,zadzwoń pod 2601 lub 601102601 , po weryfikacji konsultant wyśle hasło oraz przełączy Ciebie do wygnenerowania nowego Plus kodu 5
Służę pomocą

Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem a internetem.

Post autor: Michał_Plus »

Aagarok, prześlij prośbę o zmianę hasła wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie jak radzi Arkovianin
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ