Witam. Wczoraj otrzymałem SMS o treści "Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego." Kompletnie nie wiem o co chodzi. Internet co miesiąc mam 5GB (abonament), a wykorzystałem tylko 2,7GB i działa teraz strasznie wolno. Teraz boję się, że do zapłaty będę miał sporo więcej niż zwykle.
Szukałem wątku o tym temacie, ale wiadomości były inne albo nie rozumiem dalej o co chodzi. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?
Problem a internetem.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lis 2018, o 17:42
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem a internetem.
Aagarok
Różnica w zużyciu wynika z tego, że telefon zlicza jednostki co 1 kb, a operator w paczkach co 100 kb.Aagarok pisze:mam 5GB (abonament), a wykorzystałem tylko 2,7GB
Czy masz aktywną usługę LTE Bez limitu? Aktualne koszty biażącego użycia możesz sprawdzić na stronie: http://www.online.plus.plAagarok pisze:do zapłaty będę miał sporo więcej niż zwykle.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem a internetem.
Internet bez limitu nie mam raczej. Nie przypominam sobie, żebym taką usługę otrzymał. Problem, że nie pamiętam e-Hasła oraz PlusKodu5. Jak mogę "przypomnieć" te hasła? Zadzwonić do BOKu?
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem a internetem.
Tak,zadzwoń pod 2601 lub 601102601 , po weryfikacji konsultant wyśle hasło oraz przełączy Ciebie do wygnenerowania nowego Plus kodu 5
Służę pomocą
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5469
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem a internetem.
Aagarok, prześlij prośbę o zmianę hasła wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie jak radzi Arkovianin
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ