Dzień dobry, dnia 14.11. zgłosiłem na infolinii, że otrzymałem pismo z serwisu z informacją o braku możliwości naprawy routera nie z winy użytkownika i poprosiłem o Jego wymianę w ramach gwarancji. Powiedziano mi, że w ciągu dwóch dni ktoś z Plusa się do mnie w tej sprawie odezwie. Nie odezwał się nikt więc po trzech dniach czyli 17.11. zadzwoniłem ponownie w tej samej sprawie, zgłoszenie zostało przyjęte po raz kolejny i poproszono mnie o to aby cierpliwie poczekać kilka dni. Dnia 21.11. zadzwoniłem ponownie, a Pan z infolinii nie miał pojęcia o czym mówię. Infolinia przyjęła moje zgłoszenie po raz kolejny i po raz kolejny kazano mi czekać. Dzisiaj tj. 30.11. jeszcze raz zadzwoniłem na infolinie z pytaniem kiedy ten router zostanie wymieniony na nowy, Pan na infolinii powiedział mi, że zgodnie z umową Plus ma 14 dni na wymianę a zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji dopiero 21.11.2018, rozłożyło mnie to na łopatki. Proszę o informację czy w przypadku kiedy Plus nie wywiązuje się z umowy którą ze mną zawarł przysługuje mi prawo do rozwiązania umowy z winy operatora?
Z góry przepraszam jeśli ten post nie trafił do właściwego działu. Dziękuje.
Wymiana routera
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 wrz 2018, o 16:44
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wymiana routera
mroqu123, niestety nie mam możliwości, aby odnieść się do Twojego pytania, ponieważ ustosunkować się do niego może tylko Departament Reklamacji, dlatego złóż proszę reklamację: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ