Wymiana Routera
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- hyniks
- PlusManiak
- Posty: 72
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 mar 2012, o 14:27
- Lokalizacja: P-śl
Wymiana Routera
Witam
Proszę o wskazanie jak mam postąpić w sytuacji w której:
1. Sprzęt był kupiony drogą na odległość,
2. Serwis stwierdził uszkodzenie nie naprawialne, wystawił ekspertyzę z wymianą urządzenia na nowe,
3. Salon PLUS odmówił pomocy w wymianie sprzętu, skierował do kontaktu z infolinią / interphone.
Do kogo ja mam się z tym zwrócić
Proszę o wskazanie jak mam postąpić w sytuacji w której:
1. Sprzęt był kupiony drogą na odległość,
2. Serwis stwierdził uszkodzenie nie naprawialne, wystawił ekspertyzę z wymianą urządzenia na nowe,
3. Salon PLUS odmówił pomocy w wymianie sprzętu, skierował do kontaktu z infolinią / interphone.
Do kogo ja mam się z tym zwrócić
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wymiana Routera
hyniks, z poziomu Forum nie mamy wglądu na Twoje konto, więc nie jestem w stanie sprawdzić, co tu się mogło zadziać, ale jeśli napiszesz reklamację, to sprawa zostanie dokładnie zweryfikowane. Maila z reklamacją możesz wysłać na adres: bok@plus.pl. W wiadomości powinny znaleźć się takie dane jak:
- Imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
- Adres;
- Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
- Uzasadnienie reklamacji.
Po wysłaniu maila, otrzymasz numer referencyjny (będzie on w formacie #12345). Jeśli nam go tu podasz, postaramy się przyśpieszyć realizację.
- Imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
- Adres;
- Numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
- Uzasadnienie reklamacji.
Po wysłaniu maila, otrzymasz numer referencyjny (będzie on w formacie #12345). Jeśli nam go tu podasz, postaramy się przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana Routera
Witam
Kontaktowałem się z infolinią - obiecali że przyjedzie kurier odebrać sprzęt w ciągu 7 dni. Kurier nie przyjechał. Ekspertyza się terminuje a ja nie mam sprawnego sprzętu.
Nr reklamacji: #502174 .
Czekam do piątku a potem udam się po kolei do instytucji które mi pomogą uzyskać roszczenie. Ehh..
Michał_Plus będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Kontaktowałem się z infolinią - obiecali że przyjedzie kurier odebrać sprzęt w ciągu 7 dni. Kurier nie przyjechał. Ekspertyza się terminuje a ja nie mam sprawnego sprzętu.
Nr reklamacji: #502174 .
Czekam do piątku a potem udam się po kolei do instytucji które mi pomogą uzyskać roszczenie. Ehh..
Michał_Plus będę wdzięczny za wszelką pomoc.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wymiana Routera
hyniks, poprosiłem o przyspieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana Routera
Proszę, mamy 12 luty. Sprawa trafiła rzekomo do działu reklamacji. 0 kontaktu. Router niesprawny, nikt nie chce go wymienić chodź mam do tego pełne prawo. Proszę o pomoc.Michał_Plus pisze:hyniks, poprosiłem o przyspieszenie sprawy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wymiana Routera
hyniks, 29 stycznia przesłaliśmy wyjaśnienia drogą mailową. Sprawa jest w trakcie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana Routera
Michale,Michał_Plus pisze:hyniks, 29 stycznia przesłaliśmy wyjaśnienia drogą mailową. Sprawa jest w trakcie realizacji.
Mamy 22.02. a ja ciągnę na pożyczonym routerze - czy oni szukają do nas numeru telefonu? - edi im nawalił, pers rozsypał? czy aplikacja od SD nie widzi danych? - nie mam , powtarzam nie mam sił. Od zgłoszenia na infolinie minął już ponad miesiąc. I nic.
Nie rozumiem dlaczego tak trywialnej sprawy nie da się załatwić w rozsądnym terminie? Proszę cię o interwencję. Cierpliwość u nas już wynosi 0.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wymiana Routera
hyniks, poprosiłem o priorytetowe rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana Routera
Sprzęt odebrany przez kuriera, pojechał do Mielca, Michał_Plus - dziękuję.
Jednak pojawił się kolejny problem - minęło 2 tygodnie - a nowego sprzętu jak nie było - tak nie ma.
Pomożesz?
Jednak pojawił się kolejny problem - minęło 2 tygodnie - a nowego sprzętu jak nie było - tak nie ma.
Pomożesz?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wymiana Routera
hyniks, sprawdzę co się dzieje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ